Cadeau schoonvader

12-12-2019 09:49 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
enwatnu wijzigde dit bericht op 12-06-2020 11:47
99.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
12-12-2019 10:40
Ik had me laatst in de datum vergist bij een feestje en kwam daar een uur voor tijd achter. Alleen de supermarkt was nog open. Ik ben naar de supermarkt gesjeesd en onderweg in de auto (woon afgelegen) kwam ik op het idee voor een ontbijt voor twee voor de volgende ochtend. Ik heb twee flesjes vers sap gehaald, drie soorten lekkere broodjes, een luxe potje jam, een leuke kaart en het thuis afgemaakt met eitjes van mijn eigen kippen, servetjes en een mandje dat ik nog had. Folie eromheen, wat linten en toen leek het best wel op een cadeau. Was ook voor een man trouwens. Hij en zijn vrouw vonden het zo leuk en origineel dat ze het de volgende dag toen ik ze sprak direct opnoemden. Ze moesten eens weten ... :$
Jeetje wat een leuk idee!!!!
watdachtjehiervan schreef:
12-12-2019 11:15
O jee, mijn man heeft laatste voor mijn zus een cadeau gekocht toen zij jarig was :-$. Ik wist niet dat je dat echt niet kan maken! Ik zal het de volgende keer weer zelf doen. Ik beloof het!
Het is een erg overdreven reactie. Maar ik vraag me echt af waarom TO helemaal een topic gaat openen op laatste moment voor een cadeau voor haar schoonvader.
Waarom heeft het kind van die man zelf daar niets voor geregeld gekocht en moet TO dat nu in alle haast bedenken en gaan doen?
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
12-12-2019 11:56
Het is een erg overdreven reactie. Maar ik vraag me echt af waarom TO helemaal een topic gaat openen op laatste moment voor een cadeau voor haar schoonvader.
Waarom heeft het kind van die man zelf daar niets voor geregeld gekocht en moet TO dat nu in alle haast bedenken en gaan doen?

Misschien was die het ook wel vergeten? Vindt hij niet dat je op ieder feestje een cadeau hoeft mee te nemen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Froezel schreef:
12-12-2019 11:54
Jeetje wat een leuk idee!!!!
Ik vond het achteraf ook wel een helder moment van mezelf. In een uur tijd moest ik nog eten, douchen, omkleden, haar/make-up doen én een cadeau regelen. Toen ik in de auto stapte had ik nog geen idee wat ik eigenlijk ging halen. Van wijn heb ik geen verstand en bloemen vond ik voor de gelegenheid te gewoontjes. Het hele idee is uit paniek ontstaan maar het pakte gelukkig goed uit. :P
Ik vind hier dingen van.
himalaya schreef:
12-12-2019 11:59
Misschien was die het ook wel vergeten? Vindt hij niet dat je op ieder feestje een cadeau hoeft mee te nemen?
En dan?
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
12-12-2019 11:56
Het is een erg overdreven reactie. Maar ik vraag me echt af waarom TO helemaal een topic gaat openen op laatste moment voor een cadeau voor haar schoonvader.
Waarom heeft het kind van die man zelf daar niets voor geregeld gekocht en moet TO dat nu in alle haast bedenken en gaan doen?
Ik kan wel 10 redenen bedenken.

Wat een overgeëmancipeerde bullshit vind ik dit soort reacties toch.
Baudolino schreef:
12-12-2019 12:04
Ik kan wel 10 redenen bedenken.

Wat een overgeëmancipeerde bullshit vind ik dit soort reacties toch.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
12-12-2019 12:05
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Ach schei toch uit. Dat is toch het moraal van het verhaal. Dat je als vrouw zijnde niet de cadeaus voor je schoonfamilie moet halen, want zijn familie, dus zijn probleem.
Alle reacties Link kopieren
Baudolino schreef:
12-12-2019 12:07
Ach schei toch uit. Dat is toch het moraal van het verhaal. Dat je als vrouw zijnde niet de cadeaus voor je schoonfamilie moet halen, want zijn familie, dus zijn probleem.
het helpt de "3e shift" te voorkomen

Maar niet verplicht hoor
Baudolino schreef:
12-12-2019 12:07
Ach schei toch uit. Dat is toch het moraal van het verhaal. Dat je als vrouw zijnde niet de cadeaus voor je schoonfamilie moet halen, want zijn familie, dus zijn probleem.
:-D

Als koppel zorg je niet voor elkaar, het draait allemaal om jezelf.
Een Netflix-cadeaubon van € 20.
Met een zakje magnetronpopcorn (van de supermarkt) erbij.
Alle reacties Link kopieren
mlle schreef:
12-12-2019 10:07
Een mooi wijnglas.
1 wijnglas?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lucifer2018 schreef:
12-12-2019 11:56
Het is een erg overdreven reactie. Maar ik vraag me echt af waarom TO helemaal een topic gaat openen op laatste moment voor een cadeau voor haar schoonvader.
Waarom heeft het kind van die man zelf daar niets voor geregeld gekocht en moet TO dat nu in alle haast bedenken en gaan doen?

En niet alleen die. TO heeft een kut en moet kennelijk daarom voor dit soort dingen zorgen, snap dat dan.
Nouschi schreef:
12-12-2019 14:56
1 wijnglas?

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Baudolino schreef:
12-12-2019 12:07
Ach schei toch uit. Dat is toch het moraal van het verhaal. Dat je als vrouw zijnde niet de cadeaus voor je schoonfamilie moet halen, want zijn familie, dus zijn probleem.
mijn interpretatie was dat er nauwelijks een band is tussen TS en schoonpa want ze kent hem nog amper ivn prille relatie, in zo`n geval vind ik dat je prima mag meeliften op kado van je partner hoor, man of vrouw dat maakt niet uit.
guppekop schreef:
12-12-2019 15:04
mijn interpretatie was dat er nauwelijks een band is tussen TS en schoonpa want ze kent hem nog amper ivn prille relatie, in zo`n geval vind ik dat je prima mag meeliften op kado van je partner hoor, man of vrouw dat maakt niet uit.

Precies. Wat er nu weer allemaal voor frustraties bijgehaald worden is behoorlijk lachwekkend.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
12-12-2019 14:58
Afbeelding
Dan nog zou ik minimaal 2 geven :lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Moirmel schreef:
12-12-2019 12:25
:-D

Als koppel zorg je niet voor elkaar, het draait allemaal om jezelf.
juist, als het wederkerig is, is er niks aan de hand.
Maar de kans is nou eenmaal heul groot, dat TO de kadootjes regelt voor pa, ma, schoonpa, schoonma, alle broers, zussen, neefjes, nichtjes, en aangetrouwde schoonbuurbroertantes
En dat doet ze dan volledig zelf.

Waar zit trouwens de zelfstandigheid als je gewoon de opdrachtgever verandert?
Lang leve de feministische vrouw die niet langer luistert naar haar man en doet wat andere vrouwen haar zeggen. Girl power, hier is je ketting en doe wat ik zeg...
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
12-12-2019 15:15
juist, als het wederkerig is, is er niks aan de hand.
Maar de kans is nou eenmaal heul groot, dat TO de kadootjes regelt voor pa, ma, schoonpa, schoonma, alle broers, zussen, neefjes, nichtjes, en aangetrouwde schoonbuurbroertantes

En misschien zet haar partner altijd de containers aan de weg, kookt hij en schrobt hij het toilet.

Wat een gezeur over wie de cadeautjes koopt zeg.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Lucifer2018 schreef:
12-12-2019 11:56
Het is een erg overdreven reactie. Maar ik vraag me echt af waarom TO helemaal een topic gaat openen op laatste moment voor een cadeau voor haar schoonvader.
Waarom heeft het kind van die man zelf daar niets voor geregeld gekocht en moet TO dat nu in alle haast bedenken en gaan doen?
Ja en in plaats van haar vriend te vragen waar zijn vader van houdt (weet ie waarschijnlijk niet omdat hij al zijn hele leven zijn moeder en vriendinnen cadeaus laat kopen) vraagt ze het een groep vreemde vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
TO, wat is het uiteindelijk geworden? En was je schoonvader er blij mee?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
12-12-2019 15:04
mijn interpretatie was dat er nauwelijks een band is tussen TS en schoonpa want ze kent hem nog amper ivn prille relatie, in zo`n geval vind ik dat je prima mag meeliften op kado van je partner hoor, man of vrouw dat maakt niet uit.
Oh dat ben ik helemaal met je eens hoor. Totaal onnodig om een extra cadeau te kopen als je vriend al iets heeft. Gewoon meeliften.
Maar ik vind een vraag over inspiratie voor cadeau schoonvader niet zo gek.
Ik verbind daar niet direct allerlei conclusies aan over de rolverdeling binnen iemands relatie.
Alle reacties Link kopieren
...
enwatnu wijzigde dit bericht op 12-06-2020 11:47
98.88% gewijzigd
Pfieuw!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven