Cadeau schoonvader

12-12-2019 09:49 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
enwatnu wijzigde dit bericht op 12-06-2020 11:47
99.06% gewijzigd
Laat het je vriend regelen.
Alle reacties Link kopieren
Bol.com cadeau bon.
Bij de kaasboer een plank met verschillende kazen, stukjes worst en nootjes.
Star² schreef:
12-12-2019 09:51
Laat het je vriend regelen.
Ja het lijkt me toch dat zijn cadeau automatisch van jullie samen is? Waarom zou jij apart iets moeten halen?
Is hij een lekkerbek? Stonden er op zijn verjaardag allemaal lekkere hapjes op tafel?

Dan:
https://www.oilvinegar.com/nl-nl/cadeaus/dip-in/
https://www.oilvinegar.com/nl-nl/cadeau ... et-medium/
https://www.oilvinegar.com/nl-nl/cadeau ... xe-medium/

Je schoonmoeder zal er ook blij mee zijn.
We kennen je schoonvader niet hoe moeten we nu weten wat hij leuk vind?
Het hangt ook van de leeftijd en hobby's af.
Vraag het schoonmoeder.
2019 schreef:
12-12-2019 09:57
We kennen je schoonvader niet hoe moeten we nu weten wat hij leuk vind?
Het hangt ook van de leeftijd en hobby's af.
Vraag het schoonmoeder.
Er is nog iemand anders die ze kent die hen kent. Of is ze weduwe?
Murrmurr schreef:
12-12-2019 10:04
Er is nog iemand anders die ze kent die hen kent. Of is ze weduwe?

Misschien hun zoon?

Eens met Star trouwens, dit lijkt me een prima klusje voor je man/vriend.
Alle reacties Link kopieren
Een mooi wijnglas.
We turn the Cube and it twists us. — Professor Rubik
Alle reacties Link kopieren
Vraag het je vriend, en laat het dit eventueel regelen.

Hij kent zijn vader het beste; alcohol, boek, mooi tijdschrift over zijn hobby, eet dingetjes, mooie winter sjaal of de standaard luchtjes, sokken of douchegel.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang is hij dan je schoonvader ,omdat je hem niet zo goed kent ? Ik loop de deur niet plat bij de mijne maar ik weet wel wat hij leuk vindt. Vraag je man / vriend evt waar je schoonvader van houdt . Stel een pakketje samen met een flesje alcohol bv , iets te snoepen , iets van douchegel en bv een waardebon .Dat ziet er meestal wel uit alsof er veel tijd in gestoken is , producten komen wel op en de waardebon is altijd handig
Je kon't altaid nog bakker worre
En vriend heeft zelf niks geregeld voor zijn vader?

Ik snap niet dat jij je nu geroepen voelt om dan nog wat gaan te regelen.
scheurkalender
Alle reacties Link kopieren
Voor zijn verjaardag had ik een fles wijn gekocht... (dus dat valt al af)

Want? Hij laat flessen wijn als pronkstuk in een vitrinekast staan?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Oudejaarslot, wie weet houden jullie er dan zelf ook nog iets aan over :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ik had me laatst in de datum vergist bij een feestje en kwam daar een uur voor tijd achter. Alleen de supermarkt was nog open. Ik ben naar de supermarkt gesjeesd en onderweg in de auto (woon afgelegen) kwam ik op het idee voor een ontbijt voor twee voor de volgende ochtend. Ik heb twee flesjes vers sap gehaald, drie soorten lekkere broodjes, een luxe potje jam, een leuke kaart en het thuis afgemaakt met eitjes van mijn eigen kippen, servetjes en een mandje dat ik nog had. Folie eromheen, wat linten en toen leek het best wel op een cadeau. Was ook voor een man trouwens. Hij en zijn vrouw vonden het zo leuk en origineel dat ze het de volgende dag toen ik ze sprak direct opnoemden. Ze moesten eens weten ... :$
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ben je gek ofzo dat je een cadeau voor je schoonvader haalt! Echt belachelijk!
Je kan prima een cadeau voor vrienden of de buurman halen of voor een gezamenlijke kennis. Maar het kan niet zo zijn dat JIJ (!) een cadeau voor je schoonvader gaat halen. Hoe kom je daar toch bij???

O_o


Een pakket met allerlei lekker dingen erin? (kaas, worst, nootjes, chocola, flesje wijn)

Kaartjes voor theater?

Bioscoopbon

Gadget
Alle reacties Link kopieren
Mooie fles bubbels om met oud en nieuw te kunnen toasten. (eventueel nog een pak oliebollenmix er bij haha)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een cadeau van de slijter altijd een goed idee.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
Waarom geeft hij een feestje? Zou voor mij wel verschil maken of ik een kleingheidje geef, flesje wijn/paar flesjes speciaal bier met wat nootjes erbij ofzo, of iets groters.

Wat zegt je vriend? Waarom heeft hij niks gekocht of daar op zn minst over nagedacht? Of is het echt zomaar een feestje, zonder aanleiding? Dan nog is het wel zo attent iets te geven natuurlijk, maar minder vanzelfsprekend dan wanneer het echt om een verjaardag of jubileum ofzo gaat.
Alle reacties Link kopieren
Fles wijn valt af, 'want die heeft ie al'?

Dan valt een boek zeker ook af :-D ?
Baudolino schreef:
12-12-2019 10:46
Ben je gek ofzo dat je een cadeau voor je schoonvader haalt! Echt belachelijk!
Je kan prima een cadeau voor vrienden of de buurman halen of voor een gezamenlijke kennis. Maar het kan niet zo zijn dat JIJ (!) een cadeau voor je schoonvader gaat halen. Hoe kom je daar toch bij???

O_o

O jee, mijn man heeft laatste voor mijn zus een cadeau gekocht toen zij jarig was :-$. Ik wist niet dat je dat echt niet kan maken! Ik zal het de volgende keer weer zelf doen. Ik beloof het!
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
12-12-2019 11:15
O jee, mijn man heeft laatste voor mijn zus een cadeau gekocht toen zij jarig was :-$. Ik wist niet dat je dat echt niet kan maken! Ik zal het de volgende keer weer zelf doen. Ik beloof het!
Mijn man dus ook! Om hem terug te pakken heb ik vorige week het Sinterklaascadeau voor mijn schoonmoeder gekocht.
Even een statement gemaakt.
Vanaf nu is het in ieder geval weer ieder voor zich.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
12-12-2019 10:40
Ik had me laatst in de datum vergist bij een feestje en kwam daar een uur voor tijd achter. Alleen de supermarkt was nog open. Ik ben naar de supermarkt gesjeesd en onderweg in de auto (woon afgelegen) kwam ik op het idee voor een ontbijt voor twee voor de volgende ochtend. Ik heb twee flesjes vers sap gehaald, drie soorten lekkere broodjes, een luxe potje jam, een leuke kaart en het thuis afgemaakt met eitjes van mijn eigen kippen, servetjes en een mandje dat ik nog had. Folie eromheen, wat linten en toen leek het best wel op een cadeau. Was ook voor een man trouwens. Hij en zijn vrouw vonden het zo leuk en origineel dat ze het de volgende dag toen ik ze sprak direct opnoemden. Ze moesten eens weten ... :$
briljant!!!
Een bier- en kaasmand.

Een goed stuk vlees.

Schoonmaak na het feestje.

Etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven