cadeau valentijsdag
zondag 10 februari 2013 om 21:46
Ik wil mijn beste vriendin voor valentijnsdag een kaart geven en een klein doosje bonbons ofzo iets. Geen Valentijnskaart maar gewoon 1, omdat ik haar wil laten weten dat ik er altijd voor haar er zal zijn en haar altijd zal steunen in goede en slechte dagen
Maar wat ik mij nou afvroeg, is het niet raar om haar iets op Valentijnsdag iets te geven? Gewoon omdat wij beste vriendinnen en haar wil laten dat ik altijd voor haar klaar sta?
Heb het nog gedaan op Valentijnsdag, maar ze kent ook zo haar.moeilijke tijden, en wil gewoon wat liefs voor haar doen.
Hoe dénken jullie erover? Zou het overdreven zijn?
Maar wat ik mij nou afvroeg, is het niet raar om haar iets op Valentijnsdag iets te geven? Gewoon omdat wij beste vriendinnen en haar wil laten dat ik altijd voor haar klaar sta?
Heb het nog gedaan op Valentijnsdag, maar ze kent ook zo haar.moeilijke tijden, en wil gewoon wat liefs voor haar doen.
Hoe dénken jullie erover? Zou het overdreven zijn?
zondag 10 februari 2013 om 21:51
Ik heb een aantal jaar geleden op Valentijnsdag ook een (nep) roos met een lief berichtje van mijn toenmalige beste vriendin gehad. Ik heb het dan over de vroege jaren van de middelbare school. Ik weet wel dat ik het toen niet vreemd vond, maar juist heel erg lief. De roos heb ik nog steeds, ben er nog steeds heel blij mee.
Ik zou zo'n gebaar van een vriendin absoluut waarderen. Vriendenliefde is ook een vorm van liefde, dus waarom zou het niet op Valentijnsdag kunnen? Ik vind het een leuk idee!
Ik zou zo'n gebaar van een vriendin absoluut waarderen. Vriendenliefde is ook een vorm van liefde, dus waarom zou het niet op Valentijnsdag kunnen? Ik vind het een leuk idee!
In liefde en NaNoWriMo is alles geoorloofd
zondag 10 februari 2013 om 22:43
En waarom wil je dat met Valentijnsdag doen, waarom doe je het niet morgen? Je boodschap is toch niet alleen geldig op Valentijnsdag?
Ik zou het zelf niet leuk vinden, zo'n gemaakte datum/presentje. Doe het dan een week later, zodat ik niet het idee krijg dat je (alleen maar) geïnspireerd raakte van de commerciele meuk in de winkels.
Ik zou het zelf niet leuk vinden, zo'n gemaakte datum/presentje. Doe het dan een week later, zodat ik niet het idee krijg dat je (alleen maar) geïnspireerd raakte van de commerciele meuk in de winkels.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 10 februari 2013 om 22:48
ik krijg elk jaar van mijn beste vriendin een valentijnskaart met iets kleins erbij. (meestal iets lekkers). ze zet dan ook altijd op het kaartje dat ze blij met me is, en er altijd voor me is.
Ik vind het juist heel erg leuk! Ik hou wel van valentijsdag, maar ook vrijgezel. Zo heb ik ook wat gekregen.
(ik ben midden twintig)
Ik vind het juist heel erg leuk! Ik hou wel van valentijsdag, maar ook vrijgezel. Zo heb ik ook wat gekregen.
(ik ben midden twintig)