Cadeauidee vriendin 40 jaar

23-02-2026 20:56 28 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Binnenkort wordt mijn vriendin 40 jaar en wil graag iets anders dan anders geven. Normaliter doen we niet aan cadeautjes maar nu met deze leeftijd mag het wel. Echter ben ik inspiratieloos en benieuwd of jullie misschien een idee hebben van een mooi, leuk, bijzonder of hartverwarmend cadeau.

Prijs €35 euro ongeveer en het kan in alle vormen zijn. Een uitje, een cadeaubon, iets om te lezen, iets voor in huis, iets voor in de tuin etc.etc

Hopelijk hebben jullie leuke ideeen😄
zomaar1987 wijzigde dit bericht op 23-02-2026 20:59
0.71% gewijzigd
Mousse28 schreef:
23-02-2026 22:05
Een high tea, maar ik denk dat dat bijna niet lukt met €35 voor 2 personen.

Als jullie normaal niet doen aan kadootjes, dan is elk persoonlijk kadootje toch leuk? Je hoeft niet extra uit te pakken als je normaal nooit iets geeft?
Via Social Deals ed wil het nog wel. Het ligt er een beetje aan waar je wilt gaan, maar in de Randstad heb je veel keus.
Of ipv een high tea, een high cocktail of... een high cheese (Museum Gouda).
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Out of the box: verhoog je budget en ga een weekendje weg
Milkefleur schreef:
24-02-2026 11:06
Echt out of the box (of eigenlijk niet want je stapt in een hele grote box en daarbinnen ga je van box naar box) is samen naar Doloris maze. Dat zal nog wel een poosje in je geheugen blijven https://doloris.nl/anoma-maze/
Alleen een kaartje voor vriendin dan, voor het budget.
Wat eten we vanavond?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven