Cadeauidee vriendin 40 jaar
maandag 23 februari 2026 om 20:56
Binnenkort wordt mijn vriendin 40 jaar en wil graag iets anders dan anders geven. Normaliter doen we niet aan cadeautjes maar nu met deze leeftijd mag het wel. Echter ben ik inspiratieloos en benieuwd of jullie misschien een idee hebben van een mooi, leuk, bijzonder of hartverwarmend cadeau.
Prijs €35 euro ongeveer en het kan in alle vormen zijn. Een uitje, een cadeaubon, iets om te lezen, iets voor in huis, iets voor in de tuin etc.etc
Hopelijk hebben jullie leuke ideeen
Prijs €35 euro ongeveer en het kan in alle vormen zijn. Een uitje, een cadeaubon, iets om te lezen, iets voor in huis, iets voor in de tuin etc.etc
Hopelijk hebben jullie leuke ideeen
zomaar1987 wijzigde dit bericht op 23-02-2026 20:59
0.71% gewijzigd
dinsdag 24 februari 2026 om 11:38
Via Social Deals ed wil het nog wel. Het ligt er een beetje aan waar je wilt gaan, maar in de Randstad heb je veel keus.
Of ipv een high tea, een high cocktail of... een high cheese (Museum Gouda).
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 24 februari 2026 om 13:53
Alleen een kaartje voor vriendin dan, voor het budget.Milkefleur schreef: ↑24-02-2026 11:06Echt out of the box (of eigenlijk niet want je stapt in een hele grote box en daarbinnen ga je van box naar box) is samen naar Doloris maze. Dat zal nog wel een poosje in je geheugen blijven https://doloris.nl/anoma-maze/
Wat eten we vanavond?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in