Carnaval; hulp gevraagd!
donderdag 12 november 2009 om 15:16
Zo als jullie weten is was het gister de 11de van de 11de en dus sint. maarten, maar tevens ook de opening van het carnavals seizoen.
Vooral in Limburg.
Als echte Limburgse zit ik nou toch echt met een paar probleempjes...
Als eerste wat moet ik aaaaaaaan??????...
Ik heb thuis nog een Corpse Bride jurk hangen met sluier en alles erop en er aan.
Maar die heb ik vorg jaar al aan gehad...
Heb ook nog een rock & roll jurk hangen maar de pattycoat is spoorloos verdwenen.
Heb ook nog een vrouwlijk piraten pakje hangen maar die is van de optochten van vorig jaar wat ik gelopen heb.
En heb nog katten oren met staart enz..
Ik heb echt geen idee wat ik aan moet deze dingen heb ik al mee gelopen en vind het zo raar om het dan nog een jaar aan te doen.
Word het dan toch maar een nieuw pak?
Maar wat dan????....
Als 2de mijn vriend uit Gelderland heeft natuurlijk helemaaaaaaal niks met carnaval en is dit ook niet van plan te gaan vieren.
Dit vind ik zooooooo jammer
Weet eigenlijk ook niet wat ik er mee moet.
Hem toch mee slepen?
Toch maar alleen gaan vieren?
Of gewoon zelf ook niet vieren en met hem iets anders gaan doen de 4 dagen?
Wat een onzekerheid niks voor mij.....
Help.. Help.. Help..
Vooral in Limburg.
Als echte Limburgse zit ik nou toch echt met een paar probleempjes...
Als eerste wat moet ik aaaaaaaan??????...
Ik heb thuis nog een Corpse Bride jurk hangen met sluier en alles erop en er aan.
Maar die heb ik vorg jaar al aan gehad...
Heb ook nog een rock & roll jurk hangen maar de pattycoat is spoorloos verdwenen.
Heb ook nog een vrouwlijk piraten pakje hangen maar die is van de optochten van vorig jaar wat ik gelopen heb.
En heb nog katten oren met staart enz..
Ik heb echt geen idee wat ik aan moet deze dingen heb ik al mee gelopen en vind het zo raar om het dan nog een jaar aan te doen.
Word het dan toch maar een nieuw pak?
Maar wat dan????....
Als 2de mijn vriend uit Gelderland heeft natuurlijk helemaaaaaaal niks met carnaval en is dit ook niet van plan te gaan vieren.
Dit vind ik zooooooo jammer
Weet eigenlijk ook niet wat ik er mee moet.
Hem toch mee slepen?
Toch maar alleen gaan vieren?
Of gewoon zelf ook niet vieren en met hem iets anders gaan doen de 4 dagen?
Wat een onzekerheid niks voor mij.....
Help.. Help.. Help..
zaterdag 14 november 2009 om 23:14
quote:spoekle schreef op 12 november 2009 @ 15:39:
[...]
Die zijn meestal allemaal te dun of te kort.
Ik moet echt zo een dikke hebbe wat ze ook in Grease hebben zeg maar.
Da's heel makkelijk te maken: koop een groot stuk tule, een elastiek en heeeeeel veel spuitbussen stijfsel.
Naai het elastiek in het tule, zodat je een rokje krijgt en spuiten maar.
Zo heb ik het ooit gedaan en het ding staat nog steeds rechtop.
[...]
Die zijn meestal allemaal te dun of te kort.
Ik moet echt zo een dikke hebbe wat ze ook in Grease hebben zeg maar.
Da's heel makkelijk te maken: koop een groot stuk tule, een elastiek en heeeeeel veel spuitbussen stijfsel.
maandag 16 november 2009 om 18:52
quote:mamalelie schreef op 14 november 2009 @ 23:08:
Bij Hendriks mode is een aparte afdeling voor carnaval, en die hebben vaak uitverkoop (voornamelijk in het spul dat niet meer in alle maten verkrijgbaar is).
I know, daar heb ik alles vandaan geplukt
Maar daar hebben ze ook niet zo een pattycoat wat ik zoek.
Bij Hendriks mode is een aparte afdeling voor carnaval, en die hebben vaak uitverkoop (voornamelijk in het spul dat niet meer in alle maten verkrijgbaar is).
I know, daar heb ik alles vandaan geplukt
Maar daar hebben ze ook niet zo een pattycoat wat ik zoek.
maandag 16 november 2009 om 18:52
quote:_Soleil_ schreef op 14 november 2009 @ 23:14:
[...]
Ik weet hoe het moet
Oma maakte ze vroeger altijd zelf.
[...]
Ik weet hoe het moet
Oma maakte ze vroeger altijd zelf.
dinsdag 17 november 2009 om 15:44
Man wat een paniek voor iets wat nog maanden duurt.....
Ik loop meestal een paar dagen van te voren naar de schuur en trek wat uit de verkleedkoffer(nou ja heb toevallig afgelopen jaar iets nieuws gekocht maar daarvoor ook jaren hetzelfde aan gehad.)
Net of iemand er erg in heeft wat je aanhebt...
Als ge mar leut hebt,das het belangrijkste.
En mijn vriend geeft er ook niks om en vind de muziek verschrikkelijk maar gaat wel mee(wij gaan maar max 3 dagen tegenwoordig en slaan ook wel eens een jaartje over.)met een hoop vrienden is het toch altijd gezellig waar je ook bent.
Ik loop meestal een paar dagen van te voren naar de schuur en trek wat uit de verkleedkoffer(nou ja heb toevallig afgelopen jaar iets nieuws gekocht maar daarvoor ook jaren hetzelfde aan gehad.)
Net of iemand er erg in heeft wat je aanhebt...
Als ge mar leut hebt,das het belangrijkste.
En mijn vriend geeft er ook niks om en vind de muziek verschrikkelijk maar gaat wel mee(wij gaan maar max 3 dagen tegenwoordig en slaan ook wel eens een jaartje over.)met een hoop vrienden is het toch altijd gezellig waar je ook bent.
woensdag 18 november 2009 om 00:29
Als je vriend toch niet mee gaat en jij niet weet wat aan te doen, heb je al in zijn kast gekeken wat daarin hangt?
Als de maat niet hetzelfde is dan zou je ook even op de diverse kledingsite kunnen kijken wat er in de uitverkoop te koop is.
Dus alleen een kleding-advies van mij.
Als de maat niet hetzelfde is dan zou je ook even op de diverse kledingsite kunnen kijken wat er in de uitverkoop te koop is.
Dus alleen een kleding-advies van mij.
anoniem_93340 wijzigde dit bericht op 18-11-2009 00:40
Reden: foutje hersteld.
Reden: foutje hersteld.
% gewijzigd
woensdag 18 november 2009 om 00:51