Centraal Bug topic

12-12-2011 11:45 1838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.

Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.

De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.

We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.

Met vriendelijke groet,

Moderatorteam Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Screenshot van hoe het eruit ziet:

Firefoxversie 13.0.1 heb ik.

Edit: Geupdate naar 14.0.1, en nu lijkt het verholpen. Gek genoeg zie ik dat meescrollende reclamebalkje nu überhaupt niet meer.
quote:schaduwlicht schreef op 06 augustus 2012 @ 14:57:

Screenshot van hoe het eruit ziet: [afbeelding]

Firefoxversie 13.0.1 heb ik.

Edit: Geupdate naar 14.0.1, en nu lijkt het verholpen. Gek genoeg zie ik dat meescrollende reclamebalkje nu überhaupt niet meer.

Hmm gek dat het met de update nu wel verholpen lijkt. Ook in versie 13 zou het correct moeten werken.

Fijn in ieder geval dat je er geen last meer van hebt, maar voor de zekerheid geef ik de door je gegeven informatie nog wel door.

Dank!
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:_Gayl_ schreef op 02 augustus 2012 @ 10:36:

Gevonden! Thanx!

Heb windows 7 en surf in googlechrome versie 20.0.1132.57 m

En het "probleem" zit er nog, had net de samsung galaxy voor de nieuwe topics hangen!Dank, ik heb dit doorgegeven. Hopelijk kan men het probleem hiermee reproduceren en daarmee ook oplossen.

quote:ModeratorViva schreef op 07 augustus 2012 @ 10:40:

[...]

Hmm gek dat het met de update nu wel verholpen lijkt. Ook in versie 13 zou het correct moeten werken.

Fijn in ieder geval dat je er geen last meer van hebt, maar voor de zekerheid geef ik de door je gegeven informatie nog wel door.

Dank! Ik heb hetzelfde probleem nu ook in Safari. Ik heb daar versie 6.0.
.
quote:ModeratorViva schreef op 01 augustus 2012 @ 10:18:

[...]

Dank! Hier werkt alles wel naar behoren in versie 3.6.13. Wellicht dat een update van Firefox dus kan helpen hierbij!De update heeft half geholpen.. ik heb nu de 3.6.13 versie en kan heel af en toe een forummer negeren, maar bepaalde mensen krijg ik maar niet onder die knop.. ik krijg telkens weer die foutmelding.
.
Das ook een optie, maar het blijft apart dat ik sommige mensen wel onder de knop kan zetten en sommige niet toch?
.
.
Mbt de adverentie die in sommige browserversie soms voor de nieuwe topics widget blijft hangen: er is een aanpassing gemaakt die dit hopelijk definitief oplost. Deze aanpassing wordt in een nieuwe forumversie ingevoerd, die waarschijnlijk binnen enkele dagen live staat.

quote:nobrains schreef op 07 augustus 2012 @ 13:40:

Schaduwlicht, je moet er dan wel bij zetten dat je een Mac hebt.

Safari 6 bestaat niet voor Windows.

Apple is daarmee opgehouden.

Op Windows doet Firefox ´t vanaf 3.6 goed, en Safari ook, t/m de laatste voor Windows, 5.1.7.Oh ja, sorry. Ik heb een Mac dus, en OS X Mountain Lion is mijn besturingssysteem. Maar ik lees net dat het (hopelijk) opgelost is.
Ter info:

Er ligt een nieuwe Viva app in de store, versie 1.3.

Met deze nieuwe versie zou de quote functionaliteit en het gebruik van speciale tekens nu goed moeten werken.

Niet dus, net nog getest na de update en opnieuw inloggen.

iOS 5.1.1, software up TO date

Maar van bed 'en-teken' breakfasts maakt hij nog steeds bed
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zou het schelen als je er een spatie tussen zou zetten?

Bed
En even kijken of hij het probleem ook geeft bij bijvoorbeeld het procent teken.

De app werkt maar voor 70% er blijven fouten in zitten.
Eens kijken of hij de kassamevrouw nou wel goed weergeeft:

Caissière

Etagère

Drieën
Kan het kloppen dat ik geen motto toe kan voegen?

Volgens mijn profiel moet het motto gewijzigd zijn maar ik zie het niet terug onder mijn posts.

Ik heb al opnieuw ingelogd etc maar niets helpt.
quote:teardrop-viva schreef op 09 augustus 2012 @ 23:12:

Kan het kloppen dat ik geen motto toe kan voegen?

Volgens mijn profiel moet het motto gewijzigd zijn maar ik zie het niet terug onder mijn posts.

Ik heb al opnieuw ingelogd etc maar niets helpt.Dit zou wel moeten werken, maar als je problemen blijft ondervinden kun je ons ook een mailtje sturen (forum@viva.nl). We zullen het dan handmatig voor je toevoegen.

@Himalaya: Dank voor het melden. Hij pakt dus nog niet alle speciale tekens goed als ik het zo begrepen heb? (zoals bijv. de &)

quote:ModeratorViva schreef op 10 augustus 2012 @ 10:47:

@Himalaya: Dank voor het melden. Hij pakt dus nog niet alle speciale tekens goed als ik het zo begrepen heb? (zoals bijv. de &)

Mobiel kapt hij bij het plaatsen na het & teken alles af (dat was zo en is nog steeds zo).

Het % teken werkt wel (dan wordt er gewoon geplaatst wat je hebt getypt). Andere tekens heb ik niet geprobeerd.

Er was ook een probleem dat er rare tekens verschenen bij bijv. cassière, maar zoals je hierboven ziet (getypt op mijn mobiel) is dat nu opgelost.
quote:ModeratorViva schreef op 10 augustus 2012 @ 10:46:

[...]

Dit zou wel moeten werken, maar als je problemen blijft ondervinden kun je ons ook een mailtje sturen (forum@viva.nl). We zullen het dan handmatig voor je toevoegen.

Ik ga jullie mailen want het werkt nog steeds niet..

Nou ja mijn account activeren moest ook al handmatig gebeuren dus waarschijnlijk is mijn account 1 grote bug.
quote:ModeratorViva schreef op 08 augustus 2012 @ 12:40:

Mbt de adverentie die in sommige browserversie soms voor de nieuwe topics widget blijft hangen: er is een aanpassing gemaakt die dit hopelijk definitief oplost. Deze aanpassing wordt in een nieuwe forumversie ingevoerd, die waarschijnlijk binnen enkele dagen live staat.Ik hoop dat de nieuwe versie snel live staat, dit is echt wel vervelend.
Ik heb (nog steeds) problemen met die grijze balk met melding van Sanoma over cookies, boven in beeld (op pc).

Ik kan wel op het kruisje klikken en dan verdwijnt ie, maar als ik een andere pagina open dan komt hij weer tevoorschijn.

Klikken op 'Deze melding verbergen' werkt niet, want dan blijft de pagina maar laden en gebeurt er verder niks.

Ligt dit aan Sanoma/viva, of is dit een probleem van mijn computer? En hoe los ik het op? Ik heb al adblock, maar dat blijkt niet te helpen.

Het is tamelijk vervelend, want steeds schiet de pagina een stukje naar beneden als die melding verschijnt...
In de nieuwe versie van de Viva app kan ik links in de OP niet aanklikken. En als ik quote (waar ik heel blij mee ben!!) neemt ie smileys niet mee...

En ik kan mijn eigen berichten niet wijzigen, dan moet ik of de laptop erbij pakken, of naar Viva via safari gaan. Kan dit in de toekomst nog opgelost worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven