Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik ga niets nuanceren. Hij mag ook alles uitbraken. Gelijke monniken gelijke kappen dan!
Een troll kent goed de regels, die doet het goed tussen de lijntjes (lees: hij is subtieler). Probeer jouw post ook tussen de lijntjes te houden.

Soms is uiterst beleefd te 'schelden' ook heel bevredigend.
Maja, gaat het weer? Je bent goed pissed zeg. Maar lieverd, pas je post aan, hij is geen ban waard.
quote:missy_acy schreef op 06 april 2012 @ 22:17:

Sri, als maja haar post aanpast, zou jij de quote dan willen weghalen?

Tuurlijk!

Done, maar het is jammer, want ik ben het ontzettend met haar eens.

Mods, laat alsjeblieft Maja's post staan zonder gevolgen, want ze heeft echt ontzettend gelijk!! Don't shoot the messenger.
quote:Maja82 schreef op 06 april 2012 @ 22:02:

Martin De laatste keer dat ik wat aan je bericht. Donder opvan dit fojrum, schrijf de bagger die je uitkraamt op fok ofzo maar donder hier op. Vertrek met je vrouwonvriendelijke en beledigende opmerkingen. Je hebt niets maar dan ook niets , zelfs minder dan niets toe te voegen aan dit forum. Vertrek met je onsmakelijke topicdiaree en LAAT ONS MET RUST!!!!

Ik respecteer vrouwen ter zeerste. Ik heb meer vriendinnen dan mannelijke vrienden. Ik respecteer de vrouwen op dit forum ook zeer, ook al vind ik sommigen niet fair naar mij toe en ook niet naar vele nieuwkomers die worden bedolven met flauwigheden en incrowd-gedrag.

Ik vind het jammer dat het op deze toon moet, maar ik waardeer je als poster, dus wat mij betreft hoeft er zeker geen ban te komen. We moeten er met zijn allen wat van maken. Als mensen elkaar niet liggen, dan moeten ze elkaar mijden, maar bans zijn de laatste oplossing.
LIEG NIET!!!!!!!
quote:sri schreef op 06 april 2012 @ 22:11:

Mods, het is nu echt de hoogste tijd om in te grijpen.

Omdat IK word uitgescholden, moet er zeker tegen MIJ worden ingegrepen?

Als er moet worden ingegrepen, dan is dat tegen degenen die onbeschoft doen (lees: schelden). Let wel: Sri hoeft van mij ook geen ban. Ik geloof namelijk in dialoog en het respecteren van diversiteit. Diversiteit (binnen de (ruime) regels die er moeten zijn) is juist de charme van dit forum.
Serieus Martin, wat doe je hier nog?

Iedereen kotst je uit. En degenen die nieuw zijn doen dat morgen vast.

Ga anders naar fok ofzo, of gebeurde je daar hetzelfde?

Ik ben het ook volledig eens met maja.
.
quote:martin81 schreef op 06 april 2012 @ 22:34:

[...]

Omdat IK word uitgescholden, moet er zeker tegen MIJ worden ingegrepen?

Als er moet worden ingegrepen, dan is dat tegen degenen die onbeschoft doen (lees: schelden). Let wel: Sri hoeft van mij ook geen ban. Ik geloof namelijk in dialoog en het respecteren van diversiteit. Diversiteit (binnen de (ruime) regels die er moeten zijn) is juist de charme van dit forum.

Lul niet. Jij gelooft in zoverre in dialoog dat je zoveel mogelijk reacties wilt. Dat is geen dialoog, dat is trollen. Dat jij geen dialoog wilt, bewijst wel het feit dat jij zo selectief reageert dat van enige dialoog nooit sprake is.

Als er iemand is die geen diversiteit respecteert, ben jij dat wel. Duikt er iemand op met een opleiding die in jouw ogen minder is dan WO, dan valt bij jou alle diversiteit ter plekke weg, want voor zo iemand heb jij geen andere houding over dan ijskoude en onbarmhartge minachting, overtuigd dat je bent van je eigen 'meerderwaardigheid'. Dat is geen respect voor diversiteit, dat is domheid.
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators. Off-topic berichten zijn op dit topic niet toegestaan. We zullen jullie opmerkingen in behandeling nemen en kijken wat we ermee kunnen. We hopen dat jullie hiermee voldoende geïnformeerd zijn en de discussie met Martin81 eventjes laten voor wat het is. Geniet van jullie paasweekend!

Met vriendelijke groeten,

Moderator viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:scamp schreef op 06 april 2012 @ 22:37:

[...]

Maar het gaat je niet lukken hoor om ons zo uit de tent te lokken dat wij een ban krijgen.Vergeet het maar.Voor de 10e keer; Ik WIL niet dat mede-forummers een ban krijgen. Ik zou alleen willen dat ikzelf op datzelfde respect zou mogen rekenen (ipv al die agressie, omdat ik een iets ander karakter heb dan de meesten hier).
Oke mod's
@Moderators; prima, dan laten we het erbij voor vanavond.

Ik herhaal alleen wat ik eerder zei: ik reken erop dat jullie naar een dwarsdoorsnede kijken van al mijn posts en topics en niet naar 1 citaat in duizenden posts. 99% van mijn bijdragen kan prima door de beugel en ook die paar twijfelgevallen, zijn twijfelgevallen (dus geen schandalige opmerkingen).

Ook vertrouw ik erop dat jullie een eigen afweging maken en niet afgaan op wie het hardst en het vaak schreeuwt en de meeste vriendjes weet te mobiliseren.

Ik respecteer iedereen hier, en wil gezellig forummen in een goede sfeer en in de diversiteit die kenmerkend is voor dit forum,
Voor wat het waard is: ik sluit me volledig aan bij Maja.
Ok, mods. Sorry voor het off topic en jullie ook een fijn paasweekend!
Squote:martin81 schreef op 06 april 2012 @ 22:48:

@Moderators; prima, dan laten we het erbij voor vanavond.

Ik herhaal alleen wat ik eerder zei: ik reken erop dat jullie naar een dwarsdoorsnede kijken van al mijn posts en topics en niet naar 1 citaat in duizenden posts. 99% van mijn bijdragen kan prima door de beugel en ook die paar twijfelgevallen, zijn twijfelgevallen (dus geen schandalige opmerkingen).

Ook vertrouw ik erop dat jullie een eigen afweging maken en niet afgaan op wie het hardst en het vaak schreeuwt en de meeste

vriendjes weet te mobiliseren.

Ik respecteer iedereen hier, en wil gezellig forummen in een goede sfeer en in de diversiteit die kenmerkend is voor dit forum,

Je zegt te stoppen om vervolgens nog eens door te gaan.

VM, kunnen de junioren ook ons IP zien?
quote:Maja82 schreef op 06 april 2012 @ 22:33:

LIEG NIET!!!!!!!Jeezes, relax.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Fijn paasweekend mods!
quote:ModeratorViva schreef op 06 april 2012 @ 22:40:

Beste forummers,

IGeniet van jullie paasweekend!

Met vriendelijke groeten,

Moderator viva forumJullie ook!
Fijn weekend idd, was ik nog vergeten
quote:zusenzoo schreef op 06 april 2012 @ 22:51:

S

[...]

VM, kunnen de junioren ook ons IP zien?

Nee.

Fijn Pasen allemaal.

mvg, Junior (?)
Junior 1 of 2

Fijn Pasen!
(Jr) Mod, in het topic In hoeverre identificeer je je met je schoonheid is ene Eleanor34 met een zeer vreemde nick bezig om ons Leo lastig te vallen.

Kan daarnaar gekeken worden?
Wilde het net melden helene.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven