Centraal Moderatortopic deel 3

28-04-2012 21:01 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
JuniorModeratorViva schreef op 02 juni 2012 @ 12:51:

[...]

Beste Grobbekuiken,

Wij hebben zijn berichtjes tot nu toe allemaal al gewist. Willen jullie zijn berichten overigens niet quoten? Dat maakt het voor ons lastiger snel te wissen. Bedankt!

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Oeps, ja, je hebt gelijk, zal er op letten. Maar bedankt voor het snelle handelen!
Kan er bij het openen van een topic niet een melding aan de TO worden gemaakt dat deze topictitel al bestaat of zo??

Wederom een nieuw topic op de relatie-pijler met de titel Wat moet ik nou?

Zie door alle variaties Wat moet ik nou? Help, wat moet ik nou? Wat moet ik nou?? topics het Wat moet ik nou?-topic niet meer O_O
redband schreef op 02 juni 2012 @ 09:03:

Waarom staat het topic grote beker cola nog wel bij actueel en niet bv bij lijf en lijn?

Waarom staat het topic over medisch behandeling niet bij gezondheid?

Wat is er aan de hand in Amsterdam., had dan ook naar overig kunnen worden verplaatst

Het punt is dat als je het actueel-pijler leeg gaat halen en onderwerpen elders gaat onderbrengen dat je dan in problemen komt.

Het topic over de grote cola-bekers gaat bijvoorbeeld helemaal niet over cola, maar over het feit dat een overheid dat wil verbieden. Bij uitstek politiek lijkt mij.

Het onderscheid tussen actueel en politiek snap ik ook niet.

Volgens mij kunnen de forummers hier doorgaans prima inschatten waar een topic thuishoort. Je kunt hier als forum ook de volgende regels voor hanteren:

Wordt een onderwerp besproken dat gaat over de wereld. Dus alles wat buiten 'ons' ligt, dan actueel. (Een onderwerp over het verbieden van seks op televisie hoort dan op actueel bijvoorbeeld).

Wordt er gesproken over iets waar we mee zitten, dan een ander pijler. (Een onderwerp over dat jouw vriend teveel seks op televisie kijkt hoort op relaties of seks. Op die manier.)

Gaan we vrolijk beppen over bijvoorbeeld een trollenclubhuis ergens in en bos: dan overig.

Zoiets?
Het topic: "oetintwente manderveense aarbei" is verwijderd in verband met spam.

Met vriendelijke groeten,

Moderator viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
ModeratorViva schreef op 02 juni 2012 @ 16:20:

Het topic: "oetintwente manderveense aarbei" is verwijderd in verband met spam.

Met vriendelijke groeten,

Moderator viva forum
Allemachtig, jullie zijn echt onbegrijpelijk snel! Pas op voor time warps X-D .
Jammer dat de Maatschappijpijler destijds is omgedoopt in Actueel.

Maatschappij dekt de lading m.i. veel beter en dan hoef je ook niet allerlei topics te gaan verplaatsen.
Verplaatst naar Thuispijler;

Slordige kater

mvg,

Junior.
Hey Modjes, ik heb een vraag of er iets bedacht kan worden voor mijn ontzettend grote probleem (tja, zulke topictitels trekken de aandacht, dus ik gooi 'm er hier ook maar in).

In het rechtse gedeelte van het scherm staan in het rood de 10 nieuwste topictitels. Vaak hebben topics namen als 'help, groot probleem', 'wat moet ik doen?', 'is dit normaal?' en zoals nu 'ik durf het niet'.

Aangezien ik nieuwsgierig ben en niet voor niets op een forum zit, wil ik toch weten waar het dan over gaat. Om vervolgens te constateren dat iemand liefdesverdriet heeft na een lange relatie van 3 dagen, verwelkte bloemetjes op de vensterbank heeft staan of een buurvrouw heeft die net iets te hard zingt.

Voor mij totaal oninteressant, maar dat kon ik aan die titel niet af zien. Als in de regels zou staan dat een titel te allen tijde duidelijk moet zijn, dan wordt dat toch niet gelezen. Is het daarom mogelijk om in dat rode rijtje eveneens de pijler te laten zien?

Gr. Molly74
quote:molly74 schreef op 03 juni 2012 @ 12:25:

Voor mij totaal oninteressant, maar dat kon ik aan die titel niet af zien. Als in de regels zou staan dat een titel te allen tijde duidelijk moet zijn, dan wordt dat toch niet gelezen. Is het daarom mogelijk om in dat rode rijtje eveneens de pijler te laten zien?

Gr. Molly74

Als je er precies boven kijkt staat er `Forum vandaag`, daar staan de titels en eronder in welke pijler ze staan.

Denk dat je dat bedoelt.

mvg,

Junior.
Nou, nooit geweten dat je dan hetzelfde rijtje kreeg! Dankjewel!

Edit: ik moet er dan wel extra voor klikken en er staan ook 'contacten' tussen. Dus meteen zien welke pijler het is (aan dat rode rijtje) lukt dus nog niet. Maar goed, dit is ook al wat.
Winterjas weer van boven halen

Dit topic is verplaatst naar Overig.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:molly74 schreef op 03 juni 2012 @ 12:44:

Nou, nooit geweten dat je dan hetzelfde rijtje kreeg! Dankjewel!

Edit: ik moet er dan wel extra voor klikken en er staan ook 'contacten' tussen. Dus meteen zien welke pijler het is (aan dat rode rijtje) lukt dus nog niet. Maar goed, dit is ook al wat. Als ik met mijn muis op zo'n topictitel ga 'hangen' zonder te klikken dan verschijnt onderaan mijn beeldscherm de volledige link naar het topic en kan ik dus in een oogopslag zien op welke pijler het staat. Maar ik weet niet of dat bij elke browser/computer zo werkt.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Nav Topic Geesten: Geloof je in een Ziel?

Verplaatst naar Psyche.
nvt
anoniem_149115 wijzigde dit bericht op 03-06-2012 20:04
Reden: geestdodend
% gewijzigd
Beste mods,

Ik heb een spelfout in mijn OP-titel gemaakt.

Zouden jullie "If you have it, flont it" willen veranderen in

"If you've got it, flaunt it"?

Alvast bedankt!
quote:_lupine_ schreef op 03 juni 2012 @ 21:30:

Beste mods,

Ik heb een spelfout in mijn OP-titel gemaakt.

Zouden jullie "If you have it, flont it" willen veranderen in

"If you've got it, flaunt it"?

Alvast bedankt!

Beste Lupine,

De titel is aangepast

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:Dana schreef op 03 juni 2012 @ 16:06:

[...]

Als ik met mijn muis op zo'n topictitel ga 'hangen' zonder te klikken dan verschijnt onderaan mijn beeldscherm de volledige link naar het topic en kan ik dus in een oogopslag zien op welke pijler het staat. Maar ik weet niet of dat bij elke browser/computer zo werkt.

Goeie tip. Ik wist het niet en heb het even geprobeerd maar ik zie het hier ook.

Bedankt.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 03 juni 2012 @ 21:59:

[...]

Beste Lupine,

De titel is aangepast

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorVivaNog even "flont" veranderen in "flaunt" :-) en dan klopt het helemaal!
.
quote:robo schreef op 03 juni 2012 @ 22:32:

[...]

Nog even "flont" veranderen in "flaunt" :-) en dan klopt het helemaal!

Aangepast.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 03 juni 2012 @ 21:59:

[...]

Beste Lupine,

De titel is aangepast

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorVivaMerci!
Mod, een zekere Ellegirl spamt het hele forum vol met berichtjes over een enquete voor een vriendin van haar.

Op elke pijler zet ze hetzelfde bericht.

Kunnen jullie hier iets aan doen? Het sneeuwt de serieuze topics erg onder!
quote:druifje83 schreef op 04 juni 2012 @ 11:25:

Mod, een zekere Ellegirl spamt het hele forum vol met berichtjes over een enquete voor een vriendin van haar.

Op elke pijler zet ze hetzelfde bericht.

Kunnen jullie hier iets aan doen? Het sneeuwt de serieuze topics erg onder!Heel graag, de hele rechterkant staat nu vol met mama
De topics van Ellegirl zijn verwijderd. Hartelijk dank voor het melden.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Mattheo is weer terug. Nu onder kijktnaardetoekomst. Gespot in TTTOT-jes topic..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven