Centraal Moderatortopic deel 4

15-08-2012 10:19 3334 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het topic 'ex maakt het me zo moeilijk' is verwijderd ivm herkenning.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:Cateautje schreef op 22 oktober 2012 @ 09:32:

Ik vind die banverzoeken heel vervelend. Als je het met iemand niet kunt vinden, negeer die persoon dan gewoon, ga niet bij de mods jengelen dat die persoon niet aardig is, het is hier toch geen kleuterschool.Eens. Ik vind het heel vervelend van Waarbij, ik weet dat ze me weg wil hebben, maar ik heb niks misdaan. Ik heb alleen mijn mening gegeven op een blog.
quote:truffelmaffia schreef op 22 oktober 2012 @ 11:47:

ik heb niks misdaan. Ik heb alleen mijn mening gegeven op een blog.Maar je staft zelf anderen wel als ze hun mening over jou geven?

Je kunt niet klakkeloos overal 'je mening' neerplempen als je anderen daarmee schade kunt berokkenen. Zolang je dat nog niet snapt kun je 'je mening' maar beter voor je houden.
quote:truffelmaffia schreef op 22 oktober 2012 @ 11:47:

[...]

Eens. Ik vind het heel vervelend van Waarbij, ik weet dat ze me weg wil hebben, maar ik heb niks misdaan. Ik heb alleen mijn mening gegeven op een blog.Ik weet niet eens meer waar ik moet beginnen om jou nog uit te leggen waarom jij hier ( en op andere sites) niet zou moeten posten.....
quote:waarbij schreef op 22 oktober 2012 @ 12:52:

[...]

Ik weet niet eens meer waar ik moet beginnen om jou nog uit te leggen waarom jij hier ( en op andere sites) niet zou moeten posten.....Je begint nu echt aardig stalkerig te worden hoor. Laat het maar los, want het is niet meer om aan te zien.
VivaMod, als je straks even tijd hebt tussen het wijzigen van de hoofdletters van de nicknamen door, zou je dan even kunnen kijken naar de reactie van Truffelmania op de blog van Abel?

Mijn dank is groot. En wederom de vraag waarom Sanoma een podium blijft bieden aan dergelijke projectielen.
quote:Cateautje schreef op 22 oktober 2012 @ 12:53:

[...]

Je begint nu echt aardig stalkerig te worden hoor. Laat het maar los, want het is niet meer om aan te zien.

Meid, gebruik lekker je negeerknop. Volg je eigen advies, zijn we allemaal blij. OVer stalkerig gesproken.

En nog iets, stond jouw naam in die posting van Truffelmania? Ik rust mijn koffer.
En dan nog iets Cateautje... als de staffunctie naar behoren zou werken, dan zou het verzoek hier niet hoeven staan. Anders nog?
quote:saaaaar81 schreef op 22 oktober 2012 @ 13:03:

[...]

Nee dat kun je zelf al fantastisch goed. Daar hoeft echt niemand bij te helpen.Jij zegt het. En? Hoe voelt het?
Toch een vraag... Kan er nou echt niet gewoon een topic komen zoals vroeger waar maatregelen in vermeld worden? Waarbij stelt een vraag. Er wordt gevraagd door Junior waar het staat en verder... Niks.

Het zou veel duidelijker zijn als je gewoon ergens kan lezen dat er wat met die vraag gedaan is. En dat iemand een waarschuwing of ban heeft gekregen. Nu lijkt het net alsof ze genegeerd wordt namelijk.
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 22 oktober 2012 @ 13:12:

Toch een vraag... Kan er nou echt niet gewoon een topic komen zoals vroeger waar maatregelen in vermeld worden? Waarbij stelt een vraag. Er wordt gevraagd door Junior waar het staat en verder... Niks.

Het zou veel duidelijker zijn als je gewoon ergens kan lezen dat er wat met die vraag gedaan is. En dat iemand een waarschuwing of ban heeft gekregen. Nu lijkt het net alsof ze genegeerd wordt namelijk.

Nee dat topic komt niet meer terug.

Ik heb de melding in het weekend doorgegeven aan de mods die het weer moeten doorsluizen naar de redactie van de blogs. De mods zijn ermee bezig dus hebben we meer nieuws dan horen jullie het hier.

En ja het is lastig dat je niet kan staffen in de blogs.

En we negeren niemand.

mvg,

Junior.
Junioren, jullie negeren inderdaad niet en verder blijf ik hier even weg voor ik straks een ban te pakken heb.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 22 oktober 2012 @ 13:16:

[...]

Nee dat topic komt niet meer terug.

Ik heb de melding in het weekend doorgegeven aan de mods die het weer moeten doorsluizen naar de redactie van de blogs. De mods zijn ermee bezig dus hebben we meer nieuws dan horen jullie het hier.

En ja het is lastig dat je niet kan staffen in de blogs.

En we negeren niemand.

mvg,

Junior.

Wat heeft de redactie van de blogs er mee te maken?

Volgens mij gaat dit over een algemeen topic gewoon hier op het forum waar men kan zien wie er geband is.

Voor mijn part zonder reactiemogelijkheid.

Zo weet je nooit wie er geband is en derhalve kun je zelf tegen een ban oplopen omdat je over een gebande praat, maar dat weet je dan niet.

Knap ingewikkeld en vervelend.
quote:rosaliexxx schreef op 19 oktober 2012 @ 21:14:

Is het toch alsjeblieft mogelijk mijn topic te verwijderen. (relatieperikelen), een en ander wordt geheel uit zn verband gehaald en ook gezien de privacy zou ik dit zeer op prijs stellen.

Makkelijk oordelen over iemand op deze manier. Van mijn kant niet echt handig om dit te willen bespreken. Het een staat ook los van het ander. Al laten de reacties het anders overkomen. Ik ga ook niet in details treden over waarom ik tot mijn beslissing gekomen ben. Dat ik doe ik nl in het dagelijks leven ook niet. Wil de ander niet voor schut zetten. En dat wordt met mij wel gedaan...Junior, misschien kijk ik er overheen, maar ik heb nog geen reactie gelezen op mijn verzoek. Zouden jullie het kunnen bespreken, ik wil in dit topic verder liever niets uitleggen i.v.m. herkenbaarheid. Stom had ik eerder aan moeten denk.
quote:VotesforLeo schreef op 22 oktober 2012 @ 13:22:

En toch...vind ik het een beetje dubbel dat Truffels mening zo hard wordt veroordeeld. In bijvoorbeeld andere topics over BN's wordt het ene na de andere oordeel uit de kast getoverd. Het is niet de kies, haar mening, maar vind het wel een beetje meten met twee maten.Ik vind er nogal een verschil inzitten of je zegt dat je iemand niet zo leuk vindt, of voor mijn part een over het paard getilde muts (ik noem maar wat), of dat je iemand ervan beschuldigt een pedofiel te zijn of foute bedoelingen met die kinderen te hebben. Zelfs als het alleen maar je eigen mening is. Hoe iemand overkomt kan inderdaad gewoon een mening zijn, iemand van strafbare feiten beschuldigen heeft echter niets, maar dan ook he-le-maal niets met een eigen mening of wat dan ook te maken. Dat is namelijk gewoon laster.
Beste forummers,

Zoals bekend worden er geen inhoudelijke medelingen gedaan of discussies gevoerd over genomen (beleids)beslissingen. Alle meldingen (via stafjes of hier gedaan) zijn beoordeeld. Mochten er nu nog vragen resteren graag een email naar forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:rosaliexxx schreef op 22 oktober 2012 @ 13:45:

[...]

Junior, misschien kijk ik er overheen, maar ik heb nog geen reactie gelezen op mijn verzoek. Zouden jullie het kunnen bespreken, ik wil in dit topic verder liever niets uitleggen i.v.m. herkenbaarheid. Stom had ik eerder aan moeten denk.

Beste rosaliexxx,

Ik denk dat je verzoek over het hoofd is gezien. Ik zal het opnieuw even onder de aandacht brengen van de moderators.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Die opmerkingen gaan ook wel iets verder dan een over het paard getilde muts. En laat voorop staan dat ik de opmerking dubieus vind maar dat vind ik wel an heel veel meer meningen die geschreven worden. En nee, ik ben niet van de hrs.
Het topic: Scheidingsperikelen... is verwijderd op verzoek van de TO.

Met vriendelijke groeten,

Moderator viva forum

quote:Trotter schreef op 22 oktober 2012 @ 13:47:

[...]

Tsja, als je een topic opent kun je ook reacties krijgen die je niet aanstaan. Dat is nog geen reden om het topic maar weer te laten sluiten.Het zijn echt geen reacties die me niet aanstaan, want ik geef meerdere keren duidelijk aan dat ik het er mee eens ben en dat ik fout zit.
[quote]ModeratorViva schreef op 22 oktober 2012 @ 14:15:

Het topic: Scheidingsperikelen... is verwijderd op verzoek van de TO.

Moderator viva forum[/

Ontzettend bedankt!
Update: off-topic reacties zijn verwijderd!

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 22 oktober 2012 @ 14:15:

Het topic: Scheidingsperikelen... is verwijderd op verzoek van de TO. Ik dacht dat topics niet zomaar meer verwijderd zouden worden?
quote:Trotter schreef op 22 oktober 2012 @ 14:54:

[...]

Ik dacht dat topics niet zomaar meer verwijderd zouden worden?

Ik herhaal het bericht van junior: "Zoals bekend worden er geen inhoudelijke medelingen gedaan of discussies gevoerd over genomen (beleids)beslissingen."

Moderator Viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven