Centraal Moderatortopic deel 4

15-08-2012 10:19 3334 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 21 oktober 2012 @ 22:28:

[...]

Even een email sturen met je vraag naar de mods op forum@viva.nl.

mvg,

Junior.Want via de mail kunnen ze mijn vraag wel beantwoorden en hier niet??
quote:friezinnetje schreef op 21 oktober 2012 @ 22:30:

[...]

Want via de mail kunnen ze mijn vraag wel beantwoorden en hier niet??Nou ze kunnen je wachtwoord veranderen. Ik neem aan dat je het nieuwe wachtwoord toch niet hier geplaatst wil hebben?
quote:CCake schreef op 21 oktober 2012 @ 22:27:

Voortaan eerst al je achterlijke vragen via FB of Twitter proberen te laten beantwoorden. Krijg je daar je antwoord niet, dan kan je het hier proberen. Zou een forumregel moeten zijn.

CCake misdraagt zich schromelijk in de topic "Sjorren op grote hoogte" op de sekspijler. Ze zit al ruim een half uur met twee vriendinnen de topic te vervuilen met haatdragende en provocerende berichten.

Wellicht is een (permanente) ban op zijn plaats?
quote:abominabel schreef op 21 oktober 2012 @ 22:55:

[...]

CCake misdraagt zich schromelijk in de topic "Sjorren op grote hoogte" op de sekspijler. Ze zit al ruim een half uur met twee vriendinnen de topic te vervuilen met haatdragende en provocerende berichten.

Misdragen, schromelijk, haatdragend en provocerend zijn allemaal termen die veel te zwaar zijn om te omschrijven wat daar gebeurt. Offtopic grappen en grollen, dat is waar daar gebeurt. En vergeet niet dat jij ze ook al 'n half uur lekker zit te voeren met je eigen reacties.

En dan nog wat: had jij serieus op een vrouwenforum tips verwacht over aftrekken? Probeer het eens op een forum dat overwegend (of in ieder geval meer) mannen als bezoekers heeft.

[...]

Lees het topic even Mod, dan begrijp je waarom

Oh, en doe gelijk even een IP check bij de TO.
quote:Chartreuse schreef op 21 oktober 2012 @ 23:11:

[...]

Misdragen, schromelijk, haatdragend en provocerend zijn allemaal termen die veel te zwaar zijn om te omschrijven wat daar gebeurt. Offtopic grappen en grollen, dat is waar daar gebeurt. En vergeet niet dat jij ze ook al 'n half uur lekker zit te voeren met je eigen reacties.

En dan nog wat: had jij serieus op een vrouwenforum tips verwacht over aftrekken? Probeer het eens op een forum dat overwegend (of in ieder geval meer) mannen als bezoekers heeft.Hear hear!!
Ik heb vriendinnen!!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:saaaaar81 schreef op 21 oktober 2012 @ 23:17:

Ik heb vriendinnen!!
quote:friezinnetje schreef op 21 oktober 2012 @ 20:39:

hallo modjes,

ik wil graag mijn wachtwoord aanpassen, maar kan niet vinden waar ik dat kan doen. heb al gekeken bij mijn viva, maar daar kan ik het niet vinden. Weten jullie de oplossing??Uitloggen, wachtwoord vergeten klikken en opnieuw instellen.

[...]

Wellicht is een (permanente) ban op zijn plaats? tranen hier

Ik heb vriendinnen!!

[...]

Wellicht is een (permanente) ban op zijn plaats?Kijk, dat is nou eens zelfkennis, een ban voor jezelf aanvragen.

[...]

Misdragen? Haatdragend? Provocerend? Echt? Oh my... Zeg, en waarvoor zou ik jou haten dan? Tenminste, ik neem aan dat je het interpreteert als haat jegens jou.

Ik heb vriendinnen!! Ik ook!!
Goedemorgen

Is er al tijd geweest om de reacties van Truffelmania te verwijderen van de blog " Een taart van Abel" of mogen deze gewoon blijven staan zonder consequenties voor de schrijfster?

[...]

Wellicht is een (permanente) ban op zijn plaats?Hierdoor kun jij al een ban ontvangen, want je mag niet vragen of iemand een ban kan krijgen
quote:robin- schreef op 22 oktober 2012 @ 08:14:

[...]

Hierdoor kun jij al een ban ontvangen, want je mag niet vragen of iemand een ban kan krijgen Ow? Is dat een nieuwe regel?
Abominabel, is dat niet die vent die alleen maar trollwaardige topics opent? En die vraagt nu om een ban voor iemand anders? Whoehaha, het moet niet gekker worden!
quote:waarbij schreef op 22 oktober 2012 @ 08:12:

Goedemorgen

Is er al tijd geweest om de reacties van Truffelmania te verwijderen van de blog " Een taart van Abel" of mogen deze gewoon blijven staan zonder consequenties voor de schrijfster?
quote:waarbij schreef op 22 oktober 2012 @ 08:12:

Goedemorgen

Ik zal het even navragen bij de mods. Ik heb nog geen terugkoppeling gehad ervan.

mvg,

Junior.
Dank je junior
Klopt het dat de taakomschrijving van de juniormods is veranderd en dat zij nu het werk doen van de betaalde mods? Zijn er überhaupt nog betaalde mods, of hebben we alleen nog onbetaalde juniors en de community manager? De taakverdeling is mij niet meer duidelijk. Ik dacht dat de juniors er alleen voor "bloedspoed" waren (plaatjesplakkers!) maar kennelijk begrijp ik iets niet goed.
quote:shula schreef op 22 oktober 2012 @ 09:01:

Klopt het dat de taakomschrijving van de juniormods is veranderd en dat zij nu het werk doen van de betaalde mods? Zijn er überhaupt nog betaalde mods, of hebben we alleen nog onbetaalde juniors en de community manager? De taakverdeling is mij niet meer duidelijk. Ik dacht dat de juniors er alleen voor "bloedspoed" waren (plaatjesplakkers!) maar kennelijk begrijp ik iets niet goed.Dat vroeg ik me laatst ook al af, toen de communicatie over de Pink Ribboncensuur volledig aan de juniors werd overgelaten. Komt daar ook nog een (officiële) reactie op?
quote:Trotter schreef op 22 oktober 2012 @ 09:08:

[...]

Dat vroeg ik me laatst ook al af, toen de communicatie over de Pink Ribboncensuur volledig aan de juniors werd overgelaten. Komt daar ook nog een (officiële) reactie op?

Daar is op geantwoord door de Mod. Ik meen op dit topic. Zou je even moeten kijken .

mvg,

Junior.
Ik vind die banverzoeken heel vervelend. Als je het met iemand niet kunt vinden, negeer die persoon dan gewoon, ga niet bij de mods jengelen dat die persoon niet aardig is, het is hier toch geen kleuterschool.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven