Centraal Moderatortopic deel 4
woensdag 15 augustus 2012 om 10:19
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 16 augustus 2012 om 21:04
hmmm ik zal es denken over wat er met de verdwenen man in Engeland gebeurde. En hoe De Botsing in Parijs verliep...Wie weet speelt het rode jurkje in beide verhalen een rol. De afstandsbediening zal ik er NIET in verwerken. LOL
--wordt mogelijk vervolgd in nieuw topic die hopelijk blijft als aan de voorwaarden wordt voldaan: geen forummers noemen en geen napraattopic, maar voor wie het volgde te volgen--
--wordt mogelijk vervolgd in nieuw topic die hopelijk blijft als aan de voorwaarden wordt voldaan: geen forummers noemen en geen napraattopic, maar voor wie het volgde te volgen--
donderdag 16 augustus 2012 om 21:05
Het topic "Napraten over de verdwenen topics" is op slot, napraattopics zijn niet toegestaan.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
donderdag 16 augustus 2012 om 21:07
quote:-Bladora- schreef op 16 augustus 2012 @ 21:03:
Ik forum mobiel maar sportieve jurkjes is spam.
Bedankt voor je melding, het topic is verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ik forum mobiel maar sportieve jurkjes is spam.
Bedankt voor je melding, het topic is verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
donderdag 16 augustus 2012 om 21:08
quote:VotesforLeo schreef op 16 augustus 2012 @ 21:06:
Ik vind het verwijderen nu wel echt wat spastisch worden hoor. De zin in forummen vergaat op deze manier
Vragen en/of opmerkingen over het beleid of de uitvoering hiervan mogen gesteld worden via forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ik vind het verwijderen nu wel echt wat spastisch worden hoor. De zin in forummen vergaat op deze manier
Vragen en/of opmerkingen over het beleid of de uitvoering hiervan mogen gesteld worden via forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
donderdag 16 augustus 2012 om 21:12
quote:missy_acy, 10 minuten geleden
Goede avond mods
Ik heb een non-troll vraag en hoop dt die niet wordt ondergesneeuwd.
Sinds de advertenties op mobiel forummen gaat bij elke pagina of topic waarop ik klik m'n pagina heel hard op en neer. Dit komt denk ik doordat de Ads moeten laden. Is hier iets aan te doen?
Groetjes, AcyDit! Word er helemaal idioot van, ik blijf mis klikken!
Goede avond mods
Sinds de advertenties op mobiel forummen gaat bij elke pagina of topic waarop ik klik m'n pagina heel hard op en neer. Dit komt denk ik doordat de Ads moeten laden. Is hier iets aan te doen?
Groetjes, AcyDit! Word er helemaal idioot van, ik blijf mis klikken!
donderdag 16 augustus 2012 om 21:16
quote:meesje2010 schreef op 16 augustus 2012 @ 21:13:
Waarom mogen we er niet over na praten? Een hele hoop forummers hebben met helaas een troll mee geleeft.
Oprecht mee geleeft. Je voelt je dan genaaid door de troll. Het is heel menselijk en oprecht om er even over te hebben.
Open en bloot zonder bij bedoelingen en ook niet bedoeld om de mods te benadelen..
Ik snap hier echt niks van..
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Waarom mogen we er niet over na praten? Een hele hoop forummers hebben met helaas een troll mee geleeft.
Oprecht mee geleeft. Je voelt je dan genaaid door de troll. Het is heel menselijk en oprecht om er even over te hebben.
Open en bloot zonder bij bedoelingen en ook niet bedoeld om de mods te benadelen..
Ik snap hier echt niks van..
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 17 augustus 2012 om 09:37
quote:mika65 schreef op 16 augustus 2012 @ 21:47:
Was die verdwenen man toch een trol topic? Hoe zijn jullie er achter gekomen dan?Is deze vraag al beantwoord heb ik erover heen gelezen?
Was die verdwenen man toch een trol topic? Hoe zijn jullie er achter gekomen dan?Is deze vraag al beantwoord heb ik erover heen gelezen?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 17 augustus 2012 om 09:43
quote:keetje_stippel schreef op 16 augustus 2012 @ 21:48:
Waar staat in de huis regels dat er geen napraattopic geopend mag worden? Ik kan het niet vinden.Dit staat niet expliciet in de huisregels genoemd, wel in dit topic.
Waarom mag er niet over beleid worden gediscussieerd op het forum en waarom zijn jullie hier zo streng in?
Sanoma biedt dit forum aan. Viva.nl heeft een aantal richtlijnen en huisregels vastgesteld om respectvolle communicatie, de sfeer op haar website en de veiligheid van haar bezoekers te waarborgen. Door mee te doen op het forum heb je je akkoord verklaard met de geldende huisregels.
De huisregels zijn met grote zorgvuldigheid vastgesteld en omdat ze vaststaan en gebruikers zich hiermee akkoord verklaren als ze deelnemen aan het forum zijn de regels geen onderdeel van discussie.
We modereren hier streng op, omdat discussie over het beleid steeds weer leidt tot onduidelijkheid over de regels en negativiteit op het forum, terwijl de discussie zelf zinloos is.
Kortom:
Het forum van Viva.nl is er voor de gebruikers, maar niet van de gebruikers. Het staat iedereen vrij om er gebruik van te maken, maar de eigenaar, Sanoma, bepaalt onder welke voorwaarden.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Waar staat in de huis regels dat er geen napraattopic geopend mag worden? Ik kan het niet vinden.Dit staat niet expliciet in de huisregels genoemd, wel in dit topic.
Waarom mag er niet over beleid worden gediscussieerd op het forum en waarom zijn jullie hier zo streng in?
Sanoma biedt dit forum aan. Viva.nl heeft een aantal richtlijnen en huisregels vastgesteld om respectvolle communicatie, de sfeer op haar website en de veiligheid van haar bezoekers te waarborgen. Door mee te doen op het forum heb je je akkoord verklaard met de geldende huisregels.
De huisregels zijn met grote zorgvuldigheid vastgesteld en omdat ze vaststaan en gebruikers zich hiermee akkoord verklaren als ze deelnemen aan het forum zijn de regels geen onderdeel van discussie.
We modereren hier streng op, omdat discussie over het beleid steeds weer leidt tot onduidelijkheid over de regels en negativiteit op het forum, terwijl de discussie zelf zinloos is.
Kortom:
Het forum van Viva.nl is er voor de gebruikers, maar niet van de gebruikers. Het staat iedereen vrij om er gebruik van te maken, maar de eigenaar, Sanoma, bepaalt onder welke voorwaarden.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 17 augustus 2012 om 09:45
quote:charlottew88 schreef op 17 augustus 2012 @ 09:37:
[...]
Is deze vraag al beantwoord heb ik erover heen gelezen?
Ja, het was een troltopic.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Is deze vraag al beantwoord heb ik erover heen gelezen?
Ja, het was een troltopic.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
quote:JuniorModeratorViva schreef op 17 augustus 2012 @ 08:59:
Topic babettedebruxelles is offline gehaald ter beoordeling van de Mods.
mvg,
Junior.Moet werkelijk ieder topic daarover verwijdert worden? Dan kun je op een gegeven moment alle topics wel verwijderen, daar in ieder topic wel eens als grap naar (iets van) haar verwezen wordt.
mvg,
Junior.Moet werkelijk ieder topic daarover verwijdert worden? Dan kun je op een gegeven moment alle topics wel verwijderen, daar in ieder topic wel eens als grap naar (iets van) haar verwezen wordt.
Accepteer de dingen die je niet kunt veranderen, verander de dingen die je niet kunt accepteren.
quote:missy_acy schreef op 16 augustus 2012 @ 20:59:
Goede avond mods
Groetjes, Acy
Beste missy_acy,
Zelf hebben wij geen last van deze problemen, maar het kan natuurlijk ook te maken hebben met je type telefoon en/of browserversie. Zou je, als dit probleem zich blijft voordoen, dit aub willen doormailen naar forum@viva.nl? Zou je ook kunnen aangeven of het verschil maakt of je via een 3G netwerk of via wifi mobiel forumt?
Dan kunnen wij dit doorgeven en laten onderzoeken. Dank alvast!
Goede avond mods
Groetjes, Acy
Beste missy_acy,
Zelf hebben wij geen last van deze problemen, maar het kan natuurlijk ook te maken hebben met je type telefoon en/of browserversie. Zou je, als dit probleem zich blijft voordoen, dit aub willen doormailen naar forum@viva.nl? Zou je ook kunnen aangeven of het verschil maakt of je via een 3G netwerk of via wifi mobiel forumt?
Dan kunnen wij dit doorgeven en laten onderzoeken. Dank alvast!
vrijdag 17 augustus 2012 om 09:46
quote:JuniorModeratorViva schreef op 17 augustus 2012 @ 08:59:
mvg,
Junior.
Dit topic is verwijderd i.v.m. trollen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
mvg,
Junior.
Dit topic is verwijderd i.v.m. trollen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 17 augustus 2012 om 09:51
vrijdag 17 augustus 2012 om 10:35
quote:redband schreef op 16 augustus 2012 @ 15:45:
prive foto's van andere onder het topic wat aan te doen bij trouwerij, mag dat?
Ze zetten gewoon willekeurig foto's neer van trouwerijen.
Terugkomend op je vraag: als mensen foto's op internet zetten, weet je als auteur zijnde dat je foto gekopieerd kan worden en elders gebruikt kan worden. Mochten wij hier klachten over binnenkrijgen van auteurs, dan pas ondernemen wij hier actie op. Wij kunnen niet pro-actief bij iedere geplaatste foto controleren waar de foto vandaan komt en of deze wel of niet openbaar gebruikt mag worden.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
prive foto's van andere onder het topic wat aan te doen bij trouwerij, mag dat?
Ze zetten gewoon willekeurig foto's neer van trouwerijen.
Terugkomend op je vraag: als mensen foto's op internet zetten, weet je als auteur zijnde dat je foto gekopieerd kan worden en elders gebruikt kan worden. Mochten wij hier klachten over binnenkrijgen van auteurs, dan pas ondernemen wij hier actie op. Wij kunnen niet pro-actief bij iedere geplaatste foto controleren waar de foto vandaan komt en of deze wel of niet openbaar gebruikt mag worden.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 17 augustus 2012 om 12:41
quote:molly74 schreef op 16 augustus 2012 @ 20:58:
Een vraagje mods, omdat het me niet helemaal duidelijk is. Wordt een troll-topic te allen tijde verwijderd? Of, wat ik uit eerdere berichten hier begreep, alleen als er geen leuke reacties komen? Dus als er wel 'leuk' gereageerd wordt, dat het dan blijft bestaan?
Terugkomend op je vraag: in het verleden lieten wij troltopics weleens staan omdat het, mede door positieve bijdrage's van forummers, toch een leuk topic bleek te zijn.
Wij realiseren ons dat dit niet altijd even duidelijk is en daarom gaan wij hier voortaan 1 lijn in trekken. Vanaf heden worden alle topics geopend door trollen verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Een vraagje mods, omdat het me niet helemaal duidelijk is. Wordt een troll-topic te allen tijde verwijderd? Of, wat ik uit eerdere berichten hier begreep, alleen als er geen leuke reacties komen? Dus als er wel 'leuk' gereageerd wordt, dat het dan blijft bestaan?
Terugkomend op je vraag: in het verleden lieten wij troltopics weleens staan omdat het, mede door positieve bijdrage's van forummers, toch een leuk topic bleek te zijn.
Wij realiseren ons dat dit niet altijd even duidelijk is en daarom gaan wij hier voortaan 1 lijn in trekken. Vanaf heden worden alle topics geopend door trollen verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 17 augustus 2012 om 14:11
quote:ModeratorViva, 4 uur geleden
Beste missy_acy, Zelf hebben wij geen last van deze problemen,
maar het kan natuurlijk ook te maken hebben met
je type telefoon en/of browserversie. Zou je, als dit
probleem zich blijft voordoen, dit aub willen
doormailen naar forum@viva.nl? Zou je ook kunnen aangeven of het verschil maakt of je via een 3G
netwerk of via wifi mobiel forumt? Dan kunnen wij dit doorgeven en laten
onderzoeken. Dank alvast!
Hai mods,
Ik heb het al opgelost door een andere browser te gebruiken. Dus geen safari.
Maar iig bedankt nog!
Groetjes, Acy.
Beste missy_acy, Zelf hebben wij geen last van deze problemen,
maar het kan natuurlijk ook te maken hebben met
je type telefoon en/of browserversie. Zou je, als dit
probleem zich blijft voordoen, dit aub willen
doormailen naar forum@viva.nl? Zou je ook kunnen aangeven of het verschil maakt of je via een 3G
netwerk of via wifi mobiel forumt? Dan kunnen wij dit doorgeven en laten
onderzoeken. Dank alvast!
Hai mods,
Ik heb het al opgelost door een andere browser te gebruiken. Dus geen safari.
Maar iig bedankt nog!
Groetjes, Acy.