Centraal Moderatortopic deel 4

15-08-2012 10:19 3334 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl



Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.



Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.



Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.



Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:trotter schreef op 16 augustus 2012 @ 20:20:

Mods, ik heb een stomme fout gemaakt. Willen jullie de titel van het topic 'Eet jezelf gezond, slank en gelukkig' op Lijf&lijn veranderen in 'Eet jezelf mooi, slank en gelukkig'?



Ik zal het aanpassen.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
quote:ClaudeFiolle schreef op 16 augustus 2012 @ 19:54:

Mod, trollhunting is toch niet toegestaan? Ik word er een beetje moe van hoe vaak er wel niet topics en to's als fake en nep worden betiteld. En de eindeloze discussies die daarop volgen waarom iets fake zou zijn of niet.

Dat is niet leuk voor de TO en niet leuk voor anderen (zoals ik).



Kan hier dus wat actiever op gemodereerd worden? Want nu gebeurt het echt overal.



Wij zien helaas niet alles, maar als je hierboven genoemde zaken tegenkomt, mogen ze altijd gestaft worden zodat wij het verder kunnen beoordelen.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Jezus mod had je niet even kunnen wachten tot het verhaal klaar was? Dit trek ik niet deze cliffhanger.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat jullie staat van paraatheid wel iets hoger mag als jullie er pas na 40 pagina's achterkomen, neem aan door ipcheck
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 16 augustus 2012 @ 20:27:

Jezus mod had je niet even kunnen wachten tot het verhaal klaar was? Dit trek ik niet deze cliffhanger.



Waarschijnlijk weer met C-wannabe uitspraken/gedichten.

Om dat te voorkomen is het topic ook gesloten.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:VotesforLeo schreef op 16 augustus 2012 @ 20:29:

Ik vind dat jullie staat van paraatheid wel iets hoger mag als jullie er pas na 40 pagina's achterkomen, neem aan door ipcheck



Wij hebben niet de tijd/middelen om iedere TO op ip te gaan checken. Dit is een groot forum, wij zien niet direct alles.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic "Op zoek naar nieuwe contacten" is verplaatst naar het prikbord, pijler Contact.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 16 augustus 2012 @ 20:26:

Het topic "Kan hem niet bereiken..." is verwijderd i.v.m. trollen, maatregelen zijn genomen.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumDit bericht was ondergesneeuwd. Ik heb het topic Huh waar is topic 'Kan hem niet bereiken..' gebleven? gesloten.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
en nu open ik het topic' huh waar is het topic gebleven' en nu kan ik daar niet meer posten en staat ie ineens helemaal onderaan? Mag ik zo'n topic niet openen??

Nou ja, het is einde verhaal wat dit verhaal betreft. Erg sneu.
Alle reacties Link kopieren
quote:JuniorModeratorViva schreef op 16 augustus 2012 @ 20:44:

[...]





Dit bericht was ondergesneeuwd. Ik heb het topic Huh waar is topic 'Kan hem niet bereiken..' gebleven? gesloten.



mvg,



Junior.oh
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit topic opgeschoond t.b.v. het overzicht.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
He leuk idee Snormel, een topic waarin onafgemaakte cliffhanger topics, door degenen die het volgden, kan worden afgemaakt. "Wat er gebeurd had kunnen zijn..?" Mag ieder z'n fantasie loslaten!
Alle reacties Link kopieren
oh, mag ook niet..?
Alle reacties Link kopieren
quote:ciscis schreef op 16 augustus 2012 @ 20:49:

He leuk idee Snormel, een topic waarin onafgemaakte cliffhanger topics, door degenen die het volgden, kan worden afgemaakt. "Wat er gebeurd had kunnen zijn..?" Mag ieder z'n fantasie loslaten!



Als hier geen (ex-)forummers in worden genoemd en het geen napraattopic gaat worden, vind ik het prima!



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic "Waarom mijn..." is verwijderd i.v.m. trollen, maatregelen zijn weer genomen.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anoniem264834332 schreef op 16 augustus 2012 @ 18:56:

Hoi Mods,

Ik heb gistermiddag een mail gestuurd over het anonimiseren van mijn account. Ik heb al een nieuwe maar gebruik die nog niet omdat ik niet wil dubbelnicken. Ik zet het verzoek dus ook nog hier neer, misschien dat een mod hier eerder tijd heeft?

Alvast bedankt!Deze persoon kan nog wel geloept worden. Die functie hoort toch weg te zijn na anonimiseren?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
ooooh, ik had net zo'n lol in dat Ik ben een Troll-topic! Jullie zijn veel te snel geworden!
quote:ModeratorViva schreef op 16 augustus 2012 @ 20:54:

Het topic "Waarom mijn..." is verwijderd i.v.m. trollen, maatregelen zijn weer genomen.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumWerken goed hè, die maatregelen.
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie geen aangifte doen van stalking/pestgedrag jegens het forum?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight82 schreef op 16 augustus 2012 @ 20:55:

[...]

Deze persoon kan nog wel geloept worden. Die functie hoort toch weg te zijn na anonimiseren?



Excuses, ik was een vinkje vergeten aan te vinken. Als het goed is, is het nu opgelost.

Bedankt voor het doorgeven.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:thomaaas schreef op 16 augustus 2012 @ 20:55:

ooooh, ik had net zo'n lol in dat Ik ben een Troll-topic! Jullie zijn veel te snel geworden! Een beetje babette heeft zo weer een nieuwe nick..
Een vraagje mods, omdat het me niet helemaal duidelijk is. Wordt een troll-topic te allen tijde verwijderd? Of, wat ik uit eerdere berichten hier begreep, alleen als er geen leuke reacties komen? Dus als er wel 'leuk' gereageerd wordt, dat het dan blijft bestaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:molly74 schreef op 16 augustus 2012 @ 20:58:

Een vraagje mods, omdat het me niet helemaal duidelijk is. Wordt een troll-topic te allen tijde verwijderd? Of, wat ik uit eerdere berichten hier begreep, alleen als er geen leuke reacties komen? Dus als er wel 'leuk' gereageerd wordt, dat het dan blijft bestaan?



Dit gaan wij nog achter de schermen bespreken.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Goede avond mods

Ik heb een non-troll vraag en hoop dt die niet wordt ondergesneeuwd.



Sinds de advertenties op mobiel forummen gaat bij elke pagina of topic waarop ik klik m'n pagina heel hard op en neer. Dit komt denk ik doordat de Ads moeten laden. Is hier iets aan te doen?

Groetjes, Acy
Alle reacties Link kopieren
quote:missy_acy schreef op 16 augustus 2012 @ 20:59:

Goede avond mods

Ik heb een non-troll vraag en hoop dt die niet wordt ondergesneeuwd.



Sinds de advertenties op mobiel forummen gaat bij elke pagina of topic waarop ik klik m'n pagina heel hard op en neer. Dit komt denk ik doordat de Ads moeten laden. Is hier iets aan te doen?

Groetjes, Acy



Ik ga je vraag doorsturen en dan komen wij erop terug.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven