Centraal Moderatortopic deel 4

15-08-2012 10:19 3334 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:ElleMichelle schreef op 16 augustus 2012 @ 15:04:

OPENINGSTEKST

Ik verander het.

mvg,

Junior.
prive foto's van andere onder het topic wat aan te doen bij trouwerij, mag dat?

Ze zetten gewoon willekeurig foto's neer van trouwerijen.
Topic Modellen gezocht is verwijderd wegens spam.

mvg,

Junior.
quote:ModeratorViva, 5 minuten geleden

Het topic:'Gratis af te halen" is verwijderd i.v.m. het openen van een topic over een mede forummer.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.Sorry, maar moet dat niet hier in dit topic staan in plaats van het gesloten Modtopic? En mede-forummer? Really?
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:mrsstanleywalker schreef op 16 augustus 2012 @ 16:31:

[...]

Sorry, maar moet dat niet hier in dit topic staan in plaats van het gesloten Modtopic? En mede-forummer? Really?Jezus, daar zakt je de broek toch echt van af! Medeforummer?
Even ongeacht het wel of niet terecht sluiten van dat topic (want ik mag het beleid niet bespreken hier): het voelt wel als een sneaky achterdeurmethode om dat nog even in het oude topic te zetten als het nieuwe topic al meer dan 50 reacties oud is....
Nou, inderdaad. Het is ook niet zo dat je je makkelijk kunt vergissen, als het ene topic helemaal bovenaan staat en het andere helemaal onderaan.
quote:trotter schreef op 16 augustus 2012 @ 17:14:

Nou, inderdaad. Het is ook niet zo dat je je makkelijk kunt vergissen, als het ene topic helemaal bovenaan staat en het andere helemaal onderaan.Daarbij moet je een topic eerst weer openen voor je een reactie in kunt plaatsen. Hele vreemde actie van de Moderator.
quote:redband schreef op 16 augustus 2012 @ 15:45:

prive foto's van andere onder het topic wat aan te doen bij trouwerij, mag dat?

Ze zetten gewoon willekeurig foto's neer van trouwerijen.

Bedankt voor je vraag, hier komen wij nog op terug.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:jaschenca_2 schreef op 16 augustus 2012 @ 17:24:

[...]

Daarbij moet je een topic eerst weer openen voor je een reactie in kunt plaatsen. Hele vreemde actie van de Moderator.

Dit is niet juist, moderators kunnen ook reacties plaatsen in gesloten topics.

Ik denk dat het een fout is geweest, het was i.i.g. niet met de intentie om het 'stiekem' te doen, zoals hier elders gesuggereerd werd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het zou wel netjes zijn het hier nogmaals te melden.
quote:ModeratorViva schreef op 16 augustus 2012 @ 16:18:

Het topic:'Gratis af te halen" is verwijderd i.v.m. het openen van een topic over een mede forummer.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Dank je
Kunnen jullie deze troll even checken? Opent steeds dezelfde topics (zelfde onderwerp), en het is al gebleken dat het een trollliebollie is. berichten troll
quote:jaschenca_2 schreef op 16 augustus 2012 @ 17:40:

Kunnen jullie deze troll even checken? Opent steeds dezelfde topics (zelfde onderwerp), en het is al gebleken dat het een trollliebollie is. berichten troll

Bedankt voor je melding, maar ik vind geen aanwijzingen dat dit een trol is. Maar we houden het in de gaten.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Mod, zou je nog antwoord willen geven op mijn vraag (op de eerste pagina van dit topic)?
quote:trotter schreef op 15 augustus 2012 @ 13:43:

Even uit een ander topic gekopieerd omdat daar niet op mijn vraag gereageerd wordt:

[...]

Mod, mag ik vragen waar dit nu opeens vandaan komt? De opmerking waar je zo fel op reageert was in mijn ogen niets meer en niets minder dan een algemeen grapje. Niet gemeen, niet naar een persoon gericht, gewoon ouderwetsche gevatte Vivahumor. Kan dat tegenwoordig ook al niet meer? Waarom moet er meteen met een ban gedreigd worden na een grapje, ik dacht dat we daar van af waren?Zoals je weet is er een strenger beleid op de pijler Actueel, zie dit topic.

Daarnaast heb ik meerdere stafjes ontvangen van mensen die de betreffende opmerking provocerend vonden.

Mocht je naar aanleiding van deze reactie nog vragen/opmerkingen hebben, verwijs ik je door naar forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Hoi Mods,

Ik heb gistermiddag een mail gestuurd over het anonimiseren van mijn account. Ik heb al een nieuwe maar gebruik die nog niet omdat ik niet wil dubbelnicken. Ik zet het verzoek dus ook nog hier neer, misschien dat een mod hier eerder tijd heeft?

Alvast bedankt!
quote:*** schreef op 16 augustus 2012 @ 18:56:

Hoi Mods,

Ik heb gistermiddag een mail gestuurd over het anonimiseren van mijn account. Ik heb al een nieuwe maar gebruik die nog niet omdat ik niet wil dubbelnicken. Ik zet het verzoek dus ook nog hier neer, misschien dat een mod hier eerder tijd heeft?

Alvast bedankt!

Je hebt een e-mail terug ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Spambericht/advertentie op de thuispijler:

http://forum.viva.nl/forum/Thuis/Stemme ... s/164547/0
quote:fru1t3lla schreef op 16 augustus 2012 @ 19:30:

Spambericht/advertentie op de thuispijler:

http://forum.viva.nl/forum/Thuis/Stemme ... s/164547/0

Bedankt voor al jullie meldingen, topic is verwijderd.

mvg,

Junior.
Mod, trollhunting is toch niet toegestaan? Ik word er een beetje moe van hoe vaak er wel niet topics en to's als fake en nep worden betiteld. En de eindeloze discussies die daarop volgen waarom iets fake zou zijn of niet.

Dat is niet leuk voor de TO en niet leuk voor anderen (zoals ik).

Kan hier dus wat actiever op gemodereerd worden? Want nu gebeurt het echt overal.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Mods, ik heb een stomme fout gemaakt. Willen jullie de titel van het topic 'Eet jezelf gezond, slank en gelukkig' op Lijf&lijn veranderen in 'Eet jezelf mooi, slank en gelukkig'?
quote:trotter schreef op 16 augustus 2012 @ 20:20:

Mods, ik heb een stomme fout gemaakt. Willen jullie de titel van het topic 'Eet jezelf gezond, slank en gelukkig' op Lijf&lijn veranderen in 'Eet jezelf mooi, slank en gelukkig'?

Ik heb de topictitel voor je aangepast.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic "Kan hem niet bereiken..." is verwijderd i.v.m. trollen, maatregelen zijn genomen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven