Centraal Moderatortopic deel 6

30-01-2013 21:43 2521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Dit om het topic overzichtelijk te houden. Off-topic posts zullen dan ook zonder verdere waarschuwing verwijderd worden.

Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Rara hoe zie je dat voor je? (bijna) niemand heeft een FB account op nick.
Op FB zie je alleen de echte naam, hier alleen de nickname......dus niemand kan je koppelen aan wie je bent op Viva.
Kannum niet vinden Rara :-S
Peacy; als je "viva-voor als het forum er weer eens uitligt" in de zoekbalk van FB intikt, zou het moeten lukken
Mods, wegens het overlijden van één van onze kletsers heb ik een nieuwe leuter geopend. We willen heel graag het oude deel open laten om daar onze gedachten en herinneringen te kunnen blijven plaatsen.

Zou voor de duidelijkheid de titel van het oude deel aangepast kunnen worden naar: Seksklets 48: voor Maya...

Hier is de link:

seksklets 48
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
quote:vlammetje schreef op 01 februari 2013 @ 09:24:

Mods, wegens het overlijden van één van onze kletsers heb ik een nieuwe leuter geopend. We willen heel graag het oude deel open laten om daar onze gedachten en herinneringen te kunnen blijven plaatsen.

Zou voor de duidelijkheid de titel van het oude deel aangepast kunnen worden naar: Seksklets 48: voor Maya...

Hier is de link:

seksklets 48

De titel is aangepast!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Heel erg bedankt!
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Thans Rara
Het topic Taboetje helpen doorbreken? is verwijderd. Oproepjes voor andere media zijn niet toegestaan

met vriendelijke groet,

Junior
quote:meryan schreef op 31 januari 2013 @ 10:23:

De afgelopen dagen stroomt het bugtopic vol met klachten. Er wordt door jullie echter niet op gereageerd. Ik vind dat best vervelend. Wordt het uberhaupt wel gelezen?Joehoe... mods? Het zou fijn zijn als jullie daar ook af en toe reageren, zodat je de illusie hebt dat de klachten gelezen zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ook al gemeld op het bugtopic, maar omdat ik daar niet veel mod-activiteiten zie, dan ook maar hier:

Ik kan het Modtopic 6 niet openen op de app. Alle andere topics wel, maar bij het modtopic krijg ik keer op keer de melding 'Pagina kon niet geladen worden' en Geen verbinding mogelijk op het moment. Probeer het later nog eens'. Als ik die weg klik, blijft het een blanco scherm met zo'n 'wieltje' wat rond blijft draaien, alsof hij de pagina probeert te openen. Wat niet lukt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Met betrekking tot de bug problemen, het is inderdaad zo dat deze vragen als gevolg van afwezigheid van de desbetreffende collega zijn blijven liggen, waarvoor excuses! Wij hebben de technische afdeling gevraagd om naar de vragen in het bug topic te kijken, zodat iedereen gewoon antwoord krijgt.

Dank voor jullie geduld en begrip;-)!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

En er zit wéér een storing in de lucht...

Wat is dat toch met dit forum..

Een keertje storing dat kan gebeuren maar het is hier zo'n beetje dagelijks en soms meerdere keren per dag dat de site 'under construction' is..
Ja, hier ook weer. Het is de laatste tijd weer huilen met de pet op.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 31 januari 2013 @ 21:52:

[...]

Idd, het is doorgegeven aan de Technische Dienst.

Excuus voor het ongemak.

mvg,

Junior.Ga maar weer doorgeven. Ligt er weer steeds uit.
Mods: in het vorige topic heb ik een melding gemaakt over storingen in de app. Komt daar nog een reactie op. Via de app kun amper wat openen
Het topic: "Eerste ervaringen met online seks contact & resultaat!" is verwijderd in verband met spam.

Met vriendelijke groeten,

Moderator viva forum

quote:JuniorModeratorViva schreef op 31 januari 2013 @ 18:40:

Het topic de onderklasse zwanger is offline gehaald ter beoordeling van de moderators

met vriendelijke groet,

JuniorEn hoe lang gaat dat duren dan? Of zijn ze me zogenaamd weer vergeten zoals ik al eens eerder heb meegemaakt.
Beste moderators, het topic Liegt hij of niet, part II was volgeschreven en ik heb deel 3 zojuist geopend.

Kan er een slotje op deel 2?

Alvast hartelijk dank.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Topic Geadopteerd dier, dierentuin veranderd de regels. is verplaatst naar de pijler Geld & Recht.

mvg,

Junior.
Het is weer druk voor de technicus! Want deze week alle dagen storing...

Help me mijn verlof door (Jun)Mod!
Hallo Mods, er is een nieuw topic Badr en Estelle nr 5.

Mag nr 4 dicht alsublieft ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Nou er waren er ineens twee van Badr en Estelle 5, die van mij mag de prullenbak in. Bedankt.
quote:Galadriel schreef op 01 februari 2013 @ 19:19:

Nou er waren er ineens twee van Badr en Estelle 5, die van mij mag de prullenbak in. Bedankt.

Prima.

mvg,

Junior.
quote:Eindeloos schreef op 01 februari 2013 @ 19:23:

[...]

Gaal, die van jou mag ook blijven hoor, gaat die van mij de prullenbak in.

Sorry off-topic Mods.Die andere is al gesloten en die dubbele is al verwijderd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven