Centraal Moderatortopic I|

07-11-2014 17:25 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
quote:Alixane schreef op 04 februari 2015 @ 18:28:

[...]

He, dat leek me juist een superfunctie, jezelf negeren!

Misschien kan die optie meegenomen worden bij het volgende onderhoud?

Bijna dacht ik dat ik te vroeg had geklaagd. Bijna. En toen stortte alles toch nog weer in elkaar. Zucht.
Kunnen topictitels ook veranderd worden? Ik zit in het topic '-30 kilo afvallen in 2015', en iemand gaf hier vandaag toevallig commentaar op. De - en afvallen zijn eigenlijk dubbelop en dit was mezelf laatst ook opgevallen. Zou het misschien veranderd kunnen worden naar '-30 kilo in 2015'?
You can't keep snakes in your backyard and expect them only to bite your neighbours.
Zouden jullie de 100 topics over die arrogante jongen willen verwijderen?
Bedankt voor de reactie maar ik hou mijn hart vast voor die spannende dingen die gaan komen. Ik vrees dat het forum die spanning niet aan kan en we terug bij af zijn maar goed ik probeer goede hoop te houden.
Tot nu toe ben ik nooit actief geweest op het forum, alleen een meelezer.

Maar Wat hier de laatste dagen wordt tentoongesteld door wat men de TD noemt, schreeuwt om een reactie.

Eerst ruim een halve dag offline vanwege onderhoud. Dan zijn we online maar met een Guru meditation message. Waaruit anderen al hebben afgeleid dat dat een connectie heeft met Commodore 64 meuk. En Open Source, nou je wil niet weten wat dat voor consequenties kan hebben, dan hebben we de Guru (tijdelijk) getemd, hebben we een SQLServer foutmelding. Iedere zichzelf respecterende techneut doet aan nazorg, maar dit duurt dan toch best lang. En gaat het forum weer offline voor onderhoud, het is nog niet online of Guru komt weer bovendrijven, dan hebben we weer een offline voor onderhoud, dan weer is het forum slecht bereikbaar ivm teveel bezoekers (dat is echt hilarisch), enz enz enz. Jullie verslaan zelf Prorail deze week, en dat is toch voorwaar geen kattepis!

Tot zover mijn inleiding. Beste mods, waar ik nou tot zo graag een antwoord op zou hebben... wat vinden jullie adverteerders nou van een dergelijke wanprestatie?

( en kan best zijn dat dit in het verkeerde topic staat, dan excuus daarvoor. Valt alleen niet mee om een tijdslot te viinden om en te scrollen door het forum, en een reactie te plaatsen zonder guru meuk, enzo)
[..]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 06-02-2015 12:52
Reden: off topic
% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
quote:Bieb2.0 schreef op 04 februari 2015 @ 18:49:

[...]

Misschien kan die optie meegenomen worden bij het volgende onderhoud?

Da's al rap hoor!
quote:Portland schreef op 04 februari 2015 @ 23:03:

Kunnen topictitels ook veranderd worden? Ik zit in het topic '-30 kilo afvallen in 2015', en iemand gaf hier vandaag toevallig commentaar op. De - en afvallen zijn eigenlijk dubbelop en dit was mezelf laatst ook opgevallen. Zou het misschien veranderd kunnen worden naar '-30 kilo in 2015'?

Ik heb het aangepast

-30 kg in 2015

mvg,

Junior.
quote:vivapimpelmees schreef op 04 februari 2015 @ 23:05:

Zouden jullie de 100 topics over die arrogante jongen willen verwijderen?

Ik ben ermee bezig maar geef me even de tijd.

mvg,

Junior.
Beste Vivapimpelmees,

Bedankt voor je melding, het waren er zeker veel . Als het goed is heb ik ze nu allemaal, op 1 na, verwijderd.

mvg,

Junior.
Het topic 'Op zoek naar een meisjesnaam' is verwijderd. De discussie kan verder voort gezet worden in het topic Meisjesnamen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dank voor de uitleg
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Dank voor de uitleg :-)
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:[...] schreef op 05 februari 2015 @ 17:46:

Mag mijn account op non-actief a.u.b.? Ik was eerder als iemand anders ingelogd en maak me zorgen over mijn privacy.

Beste [...],

Wij begrijpen je zorgen. We hadden kort last van een bug die gelukkig snel weer is opgelost. Wil je je account alleen op non-actief of op non-actief en anonimiseren? In het laatste geval zul je bij terugkomst een nieuw account aan moeten maken met een ander e-mailadres.

We horen graag van je.

Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-02-2015 00:04
Reden: Gebruikersnaam veranderd
% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Als iemand anders ingelogd? Wat is er gebeurd???.
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 06-02-2015 12:51
Reden: off topic
% gewijzigd
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik wil graag weten of er iemand in mijn account is geweest,en dan in het bijzonder mijn inbox.
quote:gebruikersnaambestaatal schreef op 05 februari 2015 @ 20:20:

Ik wil graag weten of er iemand in mijn account is geweest,en dan in het bijzonder mijn inbox.

Ook zou ik graag willen weten wanneer de berichten van de inbox verwijdert zijn zodra je ze in de prullenbak plaatst.Je kan je prullebak gewoon zelf leegmaken.
Life is short. Eat dessert first.
quote:gebruikersnaambestaatal schreef op 05 februari 2015 @ 20:20:

Ook zou ik graag willen weten wanneer de berichten van de inbox verwijdert zijn zodra je ze in de prullenbak plaatst.

Nadat je je berichten naar de prullenbak hebt verplaatst , moet je je prullenbak leeggooien.

Dan zijn je inboxtab en je prullenbaktab leeg , al blijven in de tabs nog heel even de getallen staan van de eerdere hoeveelheid post. Na refreshen is dat ook weg. ( net getest)
Je bent zelf een theepot
quote:doornroosje9 schreef op 05 februari 2015 @ 20:24:

[...]

Je kan je prullebak gewoon zelf leegmaken.Gevonden,bedankt.
quote:SuzanneSuus schreef op 05 februari 2015 @ 20:30:

[...]

Nadat je je berichten naar de prullenbak hebt verplaatst , moet je je prullenbak leeggooien.

Dan zijn je inboxtab en je prullenbaktab leeg , al blijven in de tabs nog heel even de getallen staan van de eerdere hoeveelheid post. Na refreshen is dat ook weg. ( net getest)Gevonden en gelukt,dank je
quote:CommunityManagerViva schreef op 04 februari 2015 @ 17:30:

Vorig jaar konden we concluderen dat het VIVA forum, in ieder geval qua techniek, al lange tijd niet de juiste aandacht en liefde kreeg. We zagen een forum dat qua uiterlijk, technische opzet, en op allerlei andere manieren niet meer toereikend was voor de dynamische community die het VIVA Forum is.

Er is toen een plan gemaakt. We hebben vooral gekeken naar hoe we het gebruiksgemak konden verhogen.

Goh, laat ik nou denken dat het om vergaren van meer inkomsten voor het noodlijdende Sanoma ging, gezien de grote hoeveelheid reclamebanners die zijn toegevoegd op het nieuwe forum. Wat ben ik toch een gekkie!

quote:Tijdens de werkzaamheden aan de nieuwe site moesten we helaas ook concluderen dat niet alles koek en ei was in technisch opzicht. Wat doe je dan? We hebben hard nagedacht, goed overlegd met de mensen van VIVA, en natuurlijk jullie trouwe mods gesproken.

Er zijn in het verleden bijeenkomsten geweest met gebruikers, enquêtes ingevuld en gevraagd of je mee wilde denken. Daar is verder niks mee gedaan?

quote:In het kort, de afgelopen dagen zijn er belangrijke verbeteringen aangebracht. We zien dat het forum aan de achterkant al beter functioneert, en we hebben een gedegen plan om de uptime en snelheid te verbeteren.

Ik mag toch hopen dat het de TD aan de achterkant dun uit de broek loopt van zoveel fouten?

En is het 'gedegen plan' ook SMART gemaakt, of is het afwachten of en wanneer het uitgevoerd gaat worden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik wil graag een klacht indienen over schending van mijn privacy (en die van anderen) na de blunder van vandaag.

Ik heb reden te geloven dat iemand door jullie toedoen onder mijn account kon inloggen en daardoor pb's heeft gelezen.

Edit: ik heb ook een mail naar de CM gestuurd.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:ModeratorViva schreef op 05 februari 2015 @ 19:46:

[...]

Beste [...],

Wij begrijpen je zorgen. We hadden kort last van een bug die gelukkig snel weer is opgelost. Wil je je account alleen op non-actief of op non-actief en anonimiseren? In het laatste geval zul je bij terugkomst een nieuw account aan moeten maken met een ander e-mailadres.

We horen graag van je.

Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaDit is het enige dat wordt gecommuniceerd??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven