Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:hawkeye_jane schreef op 23 februari 2012 @ 21:27:

[...]

Er wordt toch niets negatiefs over de gebanden gezegd? Of heb ik dat gemist?"We" (de gebanden)worden toch linea recta in verband gebracht met al die achterlijke foto's? Dat die namelijk het resultaat zijn van een slecht beleid waarin er allerlei mensen ontercht geband zijn? Diegene wil zogenaamd laten zien dat dit nou het resultaat is. Maw het zou iemand van "ons" kunnen zijn. Zogenaamd.
Wish I could be home, with my head in a toilet, like all normal people...
quote:flutzel schreef op 23 februari 2012 @ 21:28:

[...]

Misschien omdat de nicknames lijken op en verband hebben met bepaalde forummers? Misschien daarom? Zeg maar wat hoor, kan de plank misslaan.Dat zou kunnen. Die verdeel en heers tactiek onderschrijf ik overigens wel ten volle.
quote:flutzel schreef op 23 februari 2012 @ 21:28:

[...]

Misschien omdat de nicknames lijken op en verband hebben met bepaalde forummers? Misschien daarom? Zeg maar wat hoor, kan de plank misslaan.Juist. Bijenrompjes etc etc.
.
quote:erg_fruitig schreef op 23 februari 2012 @ 21:30:

[...]

"We" (de gebanden)worden toch linea recta in verband gebracht met al die achterlijke foto's? Dat die namelijk het resultaat zijn van een slecht beleid waarin er allerlei mensen ontercht geband zijn? Diegene wil zogenaamd laten zien dat dit nou het resultaat is. Maw het zou iemand van "ons" kunnen zijn. Zogenaamd.

Nee, het is niemand van jullie.

Anyway, ik moet nog even gaan RL-en. Fijne avond allemaal.
quote:pinacolada schreef op 23 februari 2012 @ 21:21:

Zou het ook niet iemand kunnen zijn die juist NIET wil dat de gebanden terug mogen komen? (zogenaamd strijden vóór terugkeer maar eigenlijk proberen om 'angst' en verdeeldheid te zaaien).

Een gepermabande die hoe dan ook niet terug kan komen en ook wel eens andere haattopics opent?

Zou goed kunnen. Hoewel ik niet echt begrijp dat iemand de onterechte gebanden niet terug zou willen. Dus echt die net even bv offtopic gingen op een modtopic op een verkeerd moment en in die categorie.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:erg_fruitig schreef op 23 februari 2012 @ 21:31:

[...]

Juist. Bijenrompjes etc etc.

Gelukkig de plank niet misgeslagen

* zit me rot te piekeren op jou naam, samen met nog een paar anderen, was ik maar niet zo slecht in namen onthouden *
quote:hawkeye_jane schreef op 23 februari 2012 @ 21:32:

[...]

Hoe weet je dat?

Wat is dat flauw om steeds te doen alsof je er meer van weet.

Zeg iets of zeg niets.
Ja je zal als gebande maar terug willen komen en daar eerlijk over zijn zoals een aantal zijn geweest. Hoe zorg je dan dat dit niet gaat lukken? Juist.

Dus kan maar zo Pina.

Hey zielenpoot! Dit gaat echt de enige post zijn die ik aan jou ga besteden. Triest.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

[...]Nee, het is niemand van jullie.

.Wat weet jij dat wij niet weten?
quote:flutzel schreef op 23 februari 2012 @ 21:33:

[...]

Gelukkig de plank niet misgeslagen

* zit me rot te piekeren op jou naam, samen met nog een paar anderen, was ik maar niet zo slecht in namen onthouden *Geeft niks hoor, heb me allang bekend gemaakt, VC is de naam

[...]

Anyway, ik moet nog even gaan RL-en. Fijne avond allemaal.haha, ff een bommetje droppen en dan foetsie.
quote:ikwilterug schreef op 23 februari 2012 @ 21:33:

[...]

Hoe weet je dat?

Wat is dat flauw om steeds te doen alsof je er meer van weet.

Zeg iets of zeg niets.Ik kan hier moeilijk een naam gaan noemen. Ik hoop oprecht dat Sanoma de dader kan vinden en dit bekend zal willen maken.
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 februari 2012 @ 21:32:

[...]

Een gepermabande die hoe dan ook niet terug kan komen en ook wel eens andere haattopics opent?

Zou goed kunnen. Ik snap je gedachten maar ga nou niet meteen beschuldigen op basis van speculaties MVtje.
quote:erg_fruitig schreef op 23 februari 2012 @ 21:30:

[...]

"We" (de gebanden)worden toch linea recta in verband gebracht met al die achterlijke foto's? Dat die namelijk het resultaat zijn van een slecht beleid waarin er allerlei mensen ontercht geband zijn? Diegene wil zogenaamd laten zien dat dit nou het resultaat is. Maw het zou iemand van "ons" kunnen zijn. Zogenaamd.

Bah, ik vind dat zó erg dat kennelijk die plaatjesplakker het voor elkaar krijgt om de forummers tegen elkaar op te zetten.

Ik heb trouwens zo zoetjes aan spijt als haren op m'n hoofd dat ik naar die klankbordmeeting ben gegaan. Niet dat ik had verwacht dat Sanoma zou vragen "hoe hoog?" als ik voorstelde om te springen, maar ergens kreeg ik de afgelopen periode het idee dat men in ieder geval van goede wil was en oprecht wilde luisteren naar wat forummers te melden hadden.

De belangrijkste les, in wat voor branche dan ook, op welke manier er ook gecommuniceerd wordt, namelijk wees helder, beantwoord vragen en doe wat je zegt leggen ze keer op keer op keer weer naast zich neer. Verschrikkelijk amateuristisch. Dat mensen hiervoor betaald krijgen zeg, ik zou me de ogen uit m'n hoofd schamen als ik zulk broddelwerk af zou leveren.
quote:erg_fruitig schreef op 23 februari 2012 @ 21:35:

[...]

Geeft niks hoor, heb me allang bekend gemaakt, VC is de naam Oeps, sorry, soms beetje warrig hier he hoef ik daar niet meer over te piekeren, is mijn geest weer gerust
quote:new_in_town schreef op 23 februari 2012 @ 21:36:

[...]

haha, ff een bommetje droppen en dan foetsie.Sorry, ik heb een date.
Tuurlijk kun je een naam noemen. Waarom niet?
quote:scamp schreef op 23 februari 2012 @ 21:16:

En ze moeten de IT zooi eens ontslaan en mensen aannemen die wel een fatsoenlijk beveiligd en bewerkbaar forum op kunnen zetten.

Het is al jaren drama hier met de IT.Volgens mij heb ik ooit een keer gelezen dat ze aan een contract vast zaten maar dat zal toch ook niet eeuwig zijn? Is al heel lang geleden dat ik dat gelezen heb trouwens.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:hawkeye_jane schreef op 23 februari 2012 @ 21:37:

[...]

Sorry, ik heb een date. Have fun dan.
quote:chartreuse schreef op 23 februari 2012 @ 21:37:

[...]

Bah, ik vind dat zó erg dat kennelijk die plaatjesplakker het voor elkaar krijgt om de forummers tegen elkaar op te zetten..

Alsof we daar in trappen

Overigens vind ik het stoer dat je naar die meeting bent gegaan, ongeacht wat er wel of niet mee gedaan wordt.
quote:bliksemse_bende schreef op 23 februari 2012 @ 21:35:

[...]

Wat weet jij dat wij niet weten?

Ik weet niets zeker, het zijn sterke vermoedens. Vandaar dat ik ook geen naam wil zeggen. Stel dat ik het mis heb, dan zou ik iemand beschadigen, dat is niet de bedoeling.

Ik wil met deze posts de Mods goed laten nadenken.

[...]

Anyway, ik moet nog even gaan RL-en. Fijne avond allemaal.

Dat is je vermoeden of dat wéét je?

In het laatste geval is het tamelijk kinderachtig om deze post nog even neer te plempen, om er vervolgens van tussen te gaan.
quote:hawkeye_jane schreef op 23 februari 2012 @ 21:36:

[...]

Ik kan hier moeilijk een naam gaan noemen. Ik hoop oprecht dat Sanoma de dader kan vinden en dit bekend zal willen maken.Noem die naam dan in 'n voor mijn part anonieme mail verstuurd vanuit de bibliotheek aan de communitymanager.
Oeps, je was er al weer... excuus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven