Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:ikwilterug schreef op 23 februari 2012 @ 21:14:

[...]

Das niet handig, ze moeten met hun handen aan de knopjes zitten.

Vreemde gedachte opeens, stel dat hun systeem is gehackt en niet eens iets kunnen?
Laten we maar stoppen met vragen stellen. We worden compleet genegeerd.
@ hawkeye_jane: alles goed daar?
quote:dimphyne schreef op 23 februari 2012 @ 21:07:

Ach kom op, je gelooft die troll toch niet echt met zijn "viva is de schuld van alles". Wat een lariekoek! Het is een troll, een sneue vent die hieruit zijn kick haalt, niet meer en niet minder.

Hoe het ook zij, er zit echt een steekje los bij je als je op deze misselijkmakende wijze je slag wilt slaan...

Feit dat de meest serieuze/beladen/persoonlijke topics bewust worden opgezocht om deze te vergallen met die ranzige zooi en verderfelijke uitspraken, is echt heel erg ziek.
quote:ikwilterug schreef op 23 februari 2012 @ 21:14:

[...]

Das niet handig, ze moeten met hun handen aan de knopjes zitten.óf de knopjes in het haar laten zetten
quote:erg_fruitig schreef op 23 februari 2012 @ 21:11:

[...]

Nerd, kappen nou.

Ga je tegen iemand die op straat een kind of een bejaarde of desnoods een hond in mekaar trapt ook op de "Wat voel je nou"-toer? Lekker belangrijk, wat iemand voelt, als ie zich zo gedraagt als dit onopgevoed stuk vreten.

Opflikkeren met die handel.Amen!
De vorige keer was dat ook zo, her en der stonden nog plaatjes. De melders krijgen morgen een bedankje en een excuus.

Dan denk ik: Ben je nou zelf zo onnozel om niet even de user te loepen? Of laat de technische dienst nu toch eens een 'verwijder-forummer' knopje maken. Ben je in een keer van alle zooi af.
quote:chocolover schreef op 23 februari 2012 @ 21:16:

Ze zijn nog met hun hoofd bij de huishoudbeurs natuurlijk

Ze zitten bij de Libelle thee te drinken.
quote:hawkeye_jane schreef op 23 februari 2012 @ 21:11:

[...]

Nee. Ik denk dat ze met de handen in het haar zitten.Ik denk eerder met een middelvinger omhoog naar ranzigeplaatjesplakker en al het commentaar hier.
quote:Sorcha_ schreef op 23 februari 2012 @ 21:01:

[...]

De links van de gevallen engel?Dat is geen gevallen engel, maar een ex-libelle-forummer die tevens de ex-hoofdmod heeft gestalked.
quote:flutzel schreef op 23 februari 2012 @ 21:18:

@ hawkeye_jane: alles goed daar?

Ha Flutzel

Ja, alles goed. En met jou?
quote:hawkeye_jane schreef op 23 februari 2012 @ 21:17:

[...]

Vreemde gedachte opeens, stel dat hun systeem is gehackt en niet eens iets kunnen?Poets jij je aluhoedje even op wil je?
quote:anoniemeuser schreef op 23 februari 2012 @ 21:19:

[...]

Dat is geen gevallen engel, maar een ex-libelle-forummer die tevens de ex-hoofdmod heeft gestalked.Die dus.
quote:hawkeye_jane schreef op 23 februari 2012 @ 21:19:

[...]

Ha Flutzel

Ja, alles goed. En met jou?Ja hoor, prima eindelijk bijgelezen gelukkig
Zou het ook niet iemand kunnen zijn die juist NIET wil dat de gebanden terug mogen komen? (zogenaamd strijden vóór terugkeer maar eigenlijk proberen om 'angst' en verdeeldheid te zaaien).

Anyway..wat de achterliggende motieven ook zijn, ik hoop niet dat dit negatieve consequenties heeft voor het heroverwegen van de permabans van een aantal welwillenden die destijds te streng gemodereerd zijn voor bepaalde uitspraken, grapjes of smileys (zoals ook door Viva toegegeven).
Pina... Dat was mijn volgende complottheorie die ik er in wilde gooien.

Verdeel en Heers.
VC of EF, welke van de 2 heb je liever?

Maar iig, nerd is er 1 zoals ik. We willen het waarom graag weten. Niet zozeer om te begrijpen, meer om te snappen. Slaat nergens op, en ja irl heb ik dat ook. Overal de reden van weten en de verbanden zoeken.

Maar je hebt wel gelijk, de plaatjes mensen/persoon zijn/is in en in triest.
quote:mazzelen schreef op 23 februari 2012 @ 21:19:

[...]

Poets jij je aluhoedje even op wil je?

Sja, in feite is alles mogelijk.
quote:pinacolada schreef op 23 februari 2012 @ 21:21:

Zou het ook niet iemand kunnen zijn die juist NIET wil dat de gebanden terug mogen komen? (zogenaamd strijden vóór terugkeer maar eigenlijk proberen om 'angst' en verdeeldheid te zaaien).

Daar lijkt het wel op he?

Op een sneue poging om de gebanden in een kwaad daglicht te zetten.

Slim hoor. Erg ondoorzichtig ook. Not.
Wish I could be home, with my head in a toilet, like all normal people...
quote:erg_fruitig schreef op 23 februari 2012 @ 21:25:

[...]

Daar lijkt het wel op he?

Op een sneue poging om de gebanden in een kwaad daglicht te zetten.

Slim hoor. Erg ondoorzichtig ook. Not.Er wordt toch niets negatiefs over de gebanden gezegd? Of heb ik dat gemist?
quote:missy_acy schreef op 23 februari 2012 @ 21:24:

VC of EF, welke van de 2 heb je liever?

Maar iig, nerd is er 1 zoals ik. We willen het waarom graag weten. Niet zozeer om te begrijpen, meer om te snappen. Slaat nergens op, en ja irl heb ik dat ook. Overal de reden van weten en de verbanden zoeken..

O, zo ben ik ook hoor, tot op het pathetische. En daar word ik goed voor betaald ook.

Maar zelfs dan zijn er grenzen. En die liggen zo ongeveer bij Afgerukte Ledematen.
Wish I could be home, with my head in a toilet, like all normal people...
quote:hawkeye_jane schreef op 23 februari 2012 @ 21:27:

[...]

Er wordt toch niets negatiefs over de gebanden gezegd? Of heb ik dat gemist?Misschien omdat de nicknames lijken op en verband hebben met bepaalde forummers? Misschien daarom? Zeg maar wat hoor, kan de plank misslaan.
De plaatjesplakker was er al (ver) voordat de gebanden een gedoogde terugkeer kregen.
quote:_kara_ schreef op 23 februari 2012 @ 21:29:

De plaatjesplakker was er al (ver) voordat de gebanden een gedoogde terugkeer kregen.Maar altijd gericht op specifieke personen toch ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven