Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
[
quote:friezinnetje schreef op 25 februari 2012 @ 13:22:

[Appagante wel. ;)
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:missy_acy schreef op 25 februari 2012 @ 09:17:

Waarom word het topic van Leon eigenlijk weggehaald? Weet iemand dat?

Is dat topic van die jongen die zijn website steeds in de OP zet?

Zoja dan is dat de reden, wordt dan als spam gezien.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dankje MV, logische verklaring.
quote:friezinnetje schreef op 25 februari 2012 @ 12:39:

En na 100 pagina's gesproken, verwonderd te zijn is dit natuurlijk precies wat zo'n ranzige plaatjesplakkerT wil. Hij heeft al 3 (of mss al 4) dagen de aandacht in dit geheel. Prachtig toch?? Alles is al honderd keer aangedragen wat er moet gebeuren. Sanoma wil daar niet aan, want anders hadden ze allang iets gedaan. En een groot deel blijft zich herhalen, herhalen, herhalen. Gaat niet helpen (helaas)

Duh, Die plaatjes plakker is goed voor de reclame opbrengsten. Het halve forum stort zich op de plaatjesplakker, en iedereen buitelt over elkaar heen om maar te roepen : Hoe vreselijk, hoe erg, en ach en wee.

Ondertussen gaat het halve forum ook topics openen, het liefst in HOOFDLETTERS, dat je vooral niet moet reageren.

En de teller van Sanoma, zegt Katsjing..!

Gewoon huppekee meteen onder de negeerknop zo'n mafketel, en geen aandacht aan schenken.
Het topic: 'Hoe heet jou zoontje/dochtertje?!' is verwijderd op verzoek van de TO.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Bedankt voor het snelle wijzigen van mijn oude nick! Erg fijn!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
(herstel)
We willen de titel van Oktober 2012 graag wijzigen in Rocktobermama's 2012 deel 1
Mod, had er niet bij stilgestaan dat dit een oproep is. Kun je het verplaatsen? Bedankt!
quote:mow1986 schreef op 26 februari 2012 @ 13:11:

We willen de titel van Oktober 2012 graag wijzigen in Rocktobermama's 2012 deel 1

Het is aangepast!

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

quote:bergamot schreef op 26 februari 2012 @ 13:52:

Mod, had er niet bij stilgestaan dat dit een oproep is. Kun je het verplaatsen? Bedankt!

Het topic is verplaatst naar het prikbord.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Het topic: 'Nutrilon Pepti 2' is verplaatst naar het prikbord.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Mag er een slotje op Is het verkeerd om te flirten met de partner van je zus? Ik heb mijn antwoord gekregen en wil dat het topic word verwijderd ivm herkenbaarheid

mvg mia000
quote:mia000 schreef op 26 februari 2012 @ 17:53:

Mag er een slotje op Is het verkeerd om te flirten met de partner van je zus? Ik heb mijn antwoord gekregen en wil dat het topic word verwijderd ivm herkenbaarheid

mvg mia000

Beste Miaooo,

Het is mij nu een beetje onduidelijk; wil je een slotje of verwijdering van het topic?

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Mod, het is mij ook onduidelijk.

Ik dacht dat topics niet zomaar werden gesloten of verwijderd, alleen omdat TO zelf er klaar mee is?
quote:helene31 schreef op 26 februari 2012 @ 18:37:

Mod, het is mij ook onduidelijk.

Ik dacht dat topics niet zomaar werden gesloten of verwijderd, alleen omdat TO zelf er klaar mee is?

Beste Helene,

Dat klopt, wij verwijderen niet zomaar topics daar moet een gegronde reden voor zijn. Herkenbaarheid valt onder privacy en wanneer iemand om privacy redenen een topic verwijderd wil hebben is dat toegestaan.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

haha ja het is ook heel herkenbaar TO heeft een zus die een vriend heeft. Ja dat kan alleen maar Toosje de Griet zijn uit Amsterdam. Snel weg halen die handel want ze is herkend!
IBI

Ik denk ook eerder dat de (eensgezinde!) reacties haar niet aanstaan.
Beste mod, de reden dat ze slotje/verwijdering wilt is omdat de antwoorden niet naar haar straatje zijn.
YJ, crosspost?
quote:ModeratorViva schreef op 26 februari 2012 @ 18:35:

[...]

Beste Miaooo,

Het is mij nu een beetje onduidelijk; wil je een slotje of verwijdering van het topic?

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.Wat is het verschil?
quote:coco95 schreef op 26 februari 2012 @ 19:05:

[...]

Wat is het verschil?Met een slotje gaat het op slot en kun je geen reacties meer plaatsen maar wel lezen. Verwijderen = verwijderen = helemaal weg.
2e verzoek (zie gisteren, 25.02)

Mag er een slot op EX MAAKT ONTOELAATBARE SEXUELE OPMERKING NAAR DOCHTER? ik heb de antwoorden-steun ontvangen die ik nodig had

Bedankt.
Het topic 'Wat kan ik er aan doen dat ik beroerd word van deze beelden.' is verplaatst van de pijler Relaties naar de pijler Psyche.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven