Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Waar is mijn mooie nieuwe topic nou ineens zo rap heen verdwenen ?

Als die malle plaatjes net zo snel zouden verdwijnen... ach laat ook allemaal maar.
Hij was er wel maar is verwijderd.
Mods, waarom worden de topics van NeoLeon altijd zo snel gesloten (in tegenstelling tot topics waarin vieze plaatjes worden getoond) en waarom wordt NeoLeon eigenlijk altijd geband? Hij is misschien psychisch niet in orde maar doet hier toch verder geen vlieg kwaad?
quote:Gravinnetje schreef op 24 februari 2012 @ 21:34:

Mods, waarom worden de topics van NeoLeon altijd zo snel gesloten (in tegenstelling tot topics waarin vieze plaatjes worden getoond) en waarom wordt NeoLeon eigenlijk altijd geband? Hij is misschien psychisch niet in orde maar doet hier toch verder geen vlieg kwaad?Heel erg eensch!

Mods, waarom worden de topics van NeoLeon altijd zo snel gesloten (in tegenstelling tot topics waarin vieze plaatjes worden getoond) en waarom wordt NeoLeon eigenlijk altijd geband? Hij is misschien psychisch niet in orde maar doet hier toch verder geen vlieg kwaad?

Ook eensch!

Het moderatorbeleid zwalkt weer heen en weer......een beetje zoals mijn humeur
Het topic 'Centraal Moderatortopic deel 2' is verwijderd ivm het openen van een moderatortopic door een forummer.

We zullen aankomende maandag tijdens de vergadering van de moderators overleggen of we met dit topic ook in delen zullen gaan werken of eventueel berichten gaan verwijderen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Okee mod, bedankt voor de info.

Maar ik vind het nog steeds raar dat jullie er als de kippen bij zijn als er iemand een graptopic opent of als Leon zijn neus weer eens laat zien, terwijl het gerust twaalf uur kan duren voor jullie iets doen aan een gore plaatjesplakkert. Dan denk ik toch echt dat jullie iets verkeerd doen qua prioriteiten en zo.
quote:groentsoep2 schreef op 24 februari 2012 @ 21:55:

Maar ik vind het nog steeds raar dat jullie er als de kippen bij zijn als er iemand een graptopic opent of als Leon zijn neus weer eens laat zien, terwijl het gerust twaalf uur kan duren voor jullie iets doen aan een gore plaatjesplakkert. Dan denk ik toch echt dat jullie iets verkeerd doen qua prioriteiten en zo.

Eensch. Vorige keer werden de waarschuwtopics zelfs het eerst aangepakt.

Hoe lang blijft deze nick eigenlijk bestaan? Ik heb al een paar keer gemaild en gezeurd om deze te verwijderen.

Moet ik door blijven spammen?
quote:Tickel schreef op 24 februari 2012 @ 20:49:

Tickel in "The voice kids" is vol, mag het op slot'?

Bedankt!
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Mods, waarom worden de topics van NeoLeon altijd zo snel gesloten (in tegenstelling tot topics waarin vieze plaatjes worden getoond) en waarom wordt NeoLeon eigenlijk altijd geband? Hij is misschien psychisch niet in orde maar doet hier toch verder geen vlieg kwaad? ja dat vraag ik me ook af
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Nieuwe regels zouden in maart ingaan toch? Maar de definitieve regels zijn nog niet bekend. Handig!
Dag mod,

Op 10 februari heb ik via de mail een vraag gesteld. Is er enige kans dat die dit jaar nog wordt beantwoord?

groet,

Naara
Dit topic is trouwens al lang vol
quote:groentsoep2 schreef op 24 februari 2012 @ 21:55:

Waarom word het topic van Leon eigenlijk weggehaald? Weet iemand dat?
Om 21 uur kunnen jullie wel heel snel een topic verwijderen maar tijdens kantooruren is er niemand aanwezig om ranzige plaatjs te verwijderen. Raar systeem.
quote:missy_acy schreef op 25 februari 2012 @ 09:17:

Waarom word het topic van Leon eigenlijk weggehaald? Weet iemand dat?Willekeur.
quote:bankje schreef op 25 februari 2012 @ 09:20:

Om 21 uur kunnen jullie wel heel snel een topic verwijderen maar tijdens kantooruren is er niemand aanwezig om ranzige plaatjs te verwijderen. Raar systeem.Willekeur.
quote:anoniemeuser schreef op 24 februari 2012 @ 15:12:

Tsja...tis niet mijn mening Shahla, maar het standpunt van Viva/Sanoma (dwz 'hogerhand').Snap ik. Ik stelde het algemeen.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 24 februari 2012 @ 20:03:

Privileges veranderen, het staf systeem aanpassen, etc.

Wat ik mij ook afvroeg is of een zgn captcha zou helpen, die zie je ook meer en meer komen bij fora.

Ik heb altijd begrepen dat ze de drempel om hier mee te komen doen zo laag mogelijk wilden houden. Dat houdt dan in dat ze niet gaan tornen aan andere privileges voor newbe's of een captcha inzetten.

De keerzijde is dan inderdaad dat hele nare geinponems ook een podium hier hebben.
En na 100 pagina's gesproken, verwonderd te zijn is dit natuurlijk precies wat zo'n ranzige plaatjesplakkerT wil. Hij heeft al 3 (of mss al 4) dagen de aandacht in dit geheel. Prachtig toch?? Alles is al honderd keer aangedragen wat er moet gebeuren. Sanoma wil daar niet aan, want anders hadden ze allang iets gedaan. En een groot deel blijft zich herhalen, herhalen, herhalen. Gaat niet helpen (helaas)
@ Friezinnetje !

Je bent me net voor, ik had net mijn reactie - die op hetzelfde neerkomt als de jouw - getikt....

Wordt niet iedereen het inmiddels een beetje moe om maar door te blijven zagen over de mods? Ik vraag het mij serieus af. Het is zoals het is helaas. Time to move on ladies! Ga gewoon weer forummen en maak er zo goed en kwaad als het kan het beste van en laat dit topic waar het voor bedoeld is....
Dank u Appagante!
We zagen niet door over de mods. We hebben het over het systeem en over het beleid van Sanoma. De mods zijn uitvoerders, dat is een ander verhaal.
Mag er een slot op EX MAAKT ONTOELAATBARE SEXUELE OPMERKING NAAR DOCHTER? ik heb de antwoorden-steun ontvangen die ik nodig had

Bedankt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven