Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Bergje65 schreef op 26 februari 2012 @ 22:07:

2e verzoek (zie gisteren, 25.02)

Mag er een slot op EX MAAKT ONTOELAATBARE SEXUELE OPMERKING NAAR DOCHTER? ik heb de antwoorden-steun ontvangen die ik nodig had

Bedankt.

Beste Bergje65,

In principe doen wij geen slotje op een topic. Het kan zijn dat andere forummers graag nog doorkletsen in dat topic. Mocht je toch het topic graag dicht willen hebben, dan willen we je vriendelijk verzoeken om dit te doen via de mail (forum@viva.nl) met de daarbij behorende reden.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:ModeratorViva schreef op 26 februari 2012 @ 14:26:

[...]

Het is aangepast!

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.Bedankt! Maar het is nog niet echt duidelijk dat het om de 1e helft van de maand gaat. Dus zou je Rocktobermama's nog eens willen aanpassen naar: 1e helft Rocktobermama's

En het Rocktobermama's deel 2 topic (Rocktobermama's deel 2) wijzigen in: 2e helft Rocktobermama's?

Bedankt!
quote:boomberg81 schreef op 27 februari 2012 @ 08:14:

[...]

Bedankt! Maar het is nog niet echt duidelijk dat het om de 1e helft van de maand gaat. Dus zou je Rocktobermama's nog eens willen aanpassen naar: 1e helft Rocktobermama's

En het Rocktobermama's deel 2 topic (Rocktobermama's deel 2) wijzigen in: 2e helft Rocktobermama's?

Bedankt!

Aangepast!

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Hoe kan het nou eigenlijk dat ieder nietszeggend topic wordt verwijderd op het moment dat de TO iets mompelt over herkenbaarheid, terwijl als iemand (Bergje in dit geval) vraagt om een slotje op een overduidelijk privacygevoelig en sowieso precair onderwerp, er door jullie ineens moeilijk wordt gedaan?

Jullie kíjken niet eens of een topic wel de privacy aantast, jullie verwijderen het gewoon op het moment dat TO dat zegt. Hebben jullie dan niet door dat die "privacy" wordt misbruikt om topics weg te laten halen op het moment dat de TO er geen zin meer in heeft?
Waar ik moeite mee heb, is het feit dat Viva onderwerpen makkelijk gegoogled kunnen worden.

Ik had een keer een probleem (zeer privacy gevoelig), toen mijn beste vriendin mij ineens belde en zij:...... "ik heb hele nuttige antwoorden voor je gevonden... op het viva-forum".

Niet wetende dat dat mijn alias was, mijn mijn tekst, mijn probleem, mijn antwoorden, mijn leven, mijn alles.

Daar heb ik moeite mee.
Eens met astrape. Er hoeft helemaal niemand door te praten op dat topic, daarvoor is het veel te specifiek. Ik zou liever zien dat jullie allerlei topics die de openers willen laten sluiten omdat ze niet eens zijn met de reacties (zoals dat topic over dat flirten met die zwager bijvoorbeeld) gewoon open laten, dan dat jullie nu moeilijk gaan zitten doen over een topic wat wèl duidelijk privacygevoelig is.
Je kunt iig je eigen tekst weghalen Bergje.

Niet de fijnste weg, voor lezers, maar het kan wel.

(kan volgens mij niet meer als er een slotje op zit)
quote:Bergje65 schreef op 27 februari 2012 @ 10:20:

Waar ik moeite mee heb, is het feit dat Viva onderwerpen makkelijk gegoogled kunnen worden.

Hoe vaker de inhoud van een website vernieuwt, hoe vaker de zoekmachine-bots langskomen om alles te indexeren.

Het is mogelijk om bepaalde bestanden of mappen van een website af te schermen voor die bots door middel van een simpel tekst bestandje. De viva website is echter een commerciële website dat bestaat dankzij de bezoekers, en de bezoekers komen ook via de zoekresultaten op de website. Dus.. dat afschermen zal never nooit niet gebeuren.
quote:Bammetjebam schreef op 27 februari 2012 @ 12:13:

[...]

Hoe vaker de inhoud van een website vernieuwt, hoe vaker de zoekmachine-bots langskomen om alles te indexeren.

Het is mogelijk om bepaalde bestanden of mappen van een website af te schermen voor die bots door middel van een simpel tekst bestandje. De viva website is echter een commerciële website dat bestaat dankzij de bezoekers, en de bezoekers komen ook via de zoekresultaten op de website. Dus.. dat afschermen zal never nooit niet gebeuren.Sterker nog, de kans is aanwezig dat je je topic/probleem in de toekomst terug ziet in een van de damesbladen van sanoma.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 27 februari 2012 @ 12:26:

[...]

Sterker nog, de kans is aanwezig dat je je topic/probleem in de toekomst terug ziet in een van de damesbladen van sanoma.Geldt dat ook voor alle vieze plaatjeplakkerts en de onzintopics van ene meneer die zichzelf een intellectueel vindt?
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:piratorart schreef op 27 februari 2012 @ 13:06:

[...]

Geldt dat ook voor alle vieze plaatjeplakkerts en de onzintopics van ene meneer die zichzelf een intellectueel vindt?

Als er een markt voor is wel, ben ik bang

Welkom terug, trouwens
quote:Moonlight82 schreef op 27 februari 2012 @ 10:31:

Je kunt iig je eigen tekst weghalen Bergje.

Niet de fijnste weg, voor lezers, maar het kan wel.

(kan volgens mij niet meer als er een slotje op zit)

Dat zou ik toch maar doen. Alles is terug te lezen via cache. Google maar eens een topic wat verwijderd is, kun je alles nog lezen.

Geen idee alleen hoe lang dat mogelijk is.

Bij het idee dat het prive te gvoelig ligt, zou ik altijd eerst zelf de eigen postings weg halen en daarna pas de topic laten verwijderen.
Mods, zouden we nou vandaag meer info krijgen over wat er met de onterecht gebanden gaat gebeuren?
Het topic Dochter heeft een Marrokaanse vriend is verwijded ivm troll.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:yvonjaspers schreef op 27 februari 2012 @ 13:37:

Mods, zouden we nou vandaag meer info krijgen over wat er met de onterecht gebanden gaat gebeuren?

Jullie horen hier deze week meer over!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Mmm, dat zeiden jullie vorige week ook....

Maar we wachten weer geduldig af
Donderdag is het 1 maart. Dan gaat het nieuwe beleid in.
quote:beeliev schreef op 27 februari 2012 @ 14:25:

Mmm, dat zeiden jullie vorige week ook....

Maar we wachten weer geduldig af

Klopt door de drukte is het er niet meer van gekomen, daar hebben we eerder over bericht. We vragen dus echt nog heel even jullie geduld, want inderdaad donderdag 1 maart gaan de nieuwe huisregels in!

met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic Zeer ongelukkig zijn in een huwelijk is verwijderd ivm privacy!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 27 februari 2012 @ 14:04:

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumDe to was een trol? Told you so.
quote:ModeratorViva schreef op 27 februari 2012 @ 14:04:

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum Wat lullig voor diegene die hun best deden om te adviseren
quote:ModeratorViva schreef op 27 februari 2012 @ 14:06:

[...]

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumIk wacht met smart af.
quote:ModeratorViva schreef op 27 februari 2012 @ 14:06:

[...]

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumWoensdag komt mij het beste uit. Dan heb ik namelijk een dagje vrij.
Ik heb nu het afgelopen uur al 2 mailtjes van jullie gekregen dat ik mijn wachtwoord wil resetten. Is iemand onder mijn nick aan het proberen in te loggen of is dit een bug? Ik heb niks aangevraagd namelijk.

Ik hoor het graag!
quote:chocolover schreef op 27 februari 2012 @ 16:35:

Ik heb nu het afgelopen uur al 2 mailtjes van jullie gekregen dat ik mijn wachtwoord wil resetten. Is iemand onder mijn nick aan het proberen in te loggen of is dit een bug? Ik heb niks aangevraagd namelijk.

Ik hoor het graag!

voor zover wij weten is er geen sprake van een bug. Zou je een mail willen sturen met de exacte melding naar forum@viva.nl, dan zal de technische afdeling er naar kijken!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven