Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 05 februari 2012 @ 11:51:

[...]

Niet alle perma´s, er zal wel goed naar moeten worden gekeken. Er zijn ook echt wel përmabans uitgedeeld die terecht waren!Zekers, daar moet goed naar gekeken worden. Maar ik heb het dan met name over de perma's zoals jij die in je eerder posts beschreef.
goh, een discussie over het beleid.. wat helemaalniet mag.

en deze discussie komt ong elke 4 maanden terug.

Ik denk dat we gewoon moeten accepteren dat er helemaal niets gaat veranderen in de toekomst.

en ophouden met iedere keer in de paniekmodus schieten als er een forummer zoals vannacht langskomt...
Ach Chrissiy, ze zijn vast allemaal aan het schaatsen.
quote:nerd_ schreef op 05 februari 2012 @ 11:55:

*Dit is wel een leuik topic geworden. Volgende week dezelfde tijd weer?*Ik betwijfel of de mods het leuk vinden . En ik betwijfel het nog meer of ik dan nog kan inloggen .
Ik denk ook dat de sfeer veel beter gaat worden als een flink aantal '3 strikes and your out bannelingen' weer terug mogen komen. Vooral omdat dat mensen zijn die hier al jaren zaten, zonder enige problemen, en die nu tegen nieuwe regels opgelopen zijn, niet gewend waren aan deze maatregelen, maar die wel in staat waren het forum veel zelfregulerender te houden.

Ik heb zelf ook al 2 strikes, dus wees barmhartig voor deze forummer die het beste voorheeft met het vivaforum
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:dimphyne schreef op 05 februari 2012 @ 11:56:

[...]

Zekers, daar moet goed naar gekeken worden. Maar ik heb het dan met name over de perma's zoals jij die in je eerder posts beschreef.We zijn het weer eens .
quote:Maleficent schreef op 05 februari 2012 @ 11:58:

Ik denk ook dat de sfeer veel beter gaat worden als een flink aantal '3 strikes and your out bannelingen' weer terug mogen komen. Vooral omdat dat mensen zijn die hier al jaren zaten, zonder enige problemen, en die nu tegen nieuwe regels opgelopen zijn, niet gewend waren aan deze maatregelen, maar die wel in staat waren het forum veel zelfregulerender te houden.

Ik heb zelf ook al 2 strikes, dus wees barmhartig voor deze forummer die het beste voorheeft met het vivaforum Als er nu waarschuwingen worden uitgedeeld voor off-topic en het betekent voor jou en mij de permaban, dan zou dat voor mij het bewijs zijn dat er niet serieus wordt omgegaan met positieve "kritiek". En dat zou echt jammer zijn. Waarom mensen weren van een forum die een positieve bijdrage willen leveren?
quote:Maleficent schreef op 05 februari 2012 @ 11:58:

Ik heb zelf ook al 2 strikes, dus wees barmhartig voor deze forummer die het beste voorheeft met het vivaforum

Is dat zo? Dus als je 2 waarschuwingen hebt en je krijgt een 3e mikken ze je er af?

En hoe lang blijft een waarschuwing staan?

Ik heb er ook 2

Moet zeggen dat iedereen die meedeed in het "Sinterklaas topic"

wel een waarschuwing heeft.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
.
.
De delete-knop die ik bedoelde, is een knop voor moderators om met 1 knop zo'n forummer te deleten. Het is van den zotte dat de moderator niet even heeft geloept om te kijken of alle postings van Vivaldis en Annemarie ook echt weg zijn. Dat vind ik eigenlijk de grootste blunder van het hele verhaal.

Ik ben ook voor een generaal pardon voor de forummers met een permaban ivm 3 strikes and you're out. Geen generaal pardon voor de suïcidalen, spammers en ander gespuis.
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
.
Er is op het topic amberalert ene janinevl bezig de boel aan het opruien.Ze heeft een nieuw profiel.
Mods: iemand is weer zeer onrespectvol in het amber alert topic bezig. Ik kan niet staffen, forum mobiel. Kan er naar gekeken worden?
Volmondig eens met missverrektekiekwaus en Male. En ook ik heb al twee waarschuwingen voor onbenulligheden, dus bij een derde keer ben ik ook 'out'...
We kunnen wel een poll gaan houden wanneer de plaatjes weer komen. Zo erg.
quote:missy_acy schreef op 05 februari 2012 @ 12:18:

Mods: iemand is weer zeer onrespectvol in het amber alert topic bezig. Ik kan niet staffen, forum mobiel. Kan er naar gekeken worden?Bedoel je net als gisteravond? Want dan ga ik dus niet kijken.
Zoals het gister avond voor de plaatjes begon.
Op het Michael van Dijk topic. Zelfde nare opmerkingen als Vivaldis gisteren. Vrij snel daarna kwamen de plaatjes.

Negeren dus, dat figuur.
quote:dimphyne schreef op 05 februari 2012 @ 12:23:

[...]

Bedoel je net als gisteravond? Want dan ga ik dus niet kijken.Nee (nog niet). Maar gezien stijl van posten kan het hetzelfde worden. Gisteren begon het ook in dit topic.
Beste forummers,

Wij begrijpen jullie reacties mbt de geplaatste foto's van gisteravond. En nogmaals; dit had absoluut niet zo lang online mogen blijven staan, punt. Hier zijn we het mee eens, helaas kunnen we een en ander niet terugdraaien. We zullen het zeker meenemen in de toekomst en ons uiterste best doen om dit te voorkomen. Tijd om vooruit te kijken! Hier zullen we morgen meer over communiceren. We zouden jullie willen vragen om vanaf nu het Moderator topic weer te gebruiken waar het voor bedoeld is. Dank!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dank voor de waarschuwingen. De Charles Manson avatar vond ik ook al niet zo'n goed teken.
.
quote:missy_acy schreef op 05 februari 2012 @ 12:18:

Mods: iemand is weer zeer onrespectvol in het amber alert topic bezig. Ik kan niet staffen, forum mobiel. Kan er naar gekeken worden?

We gaan kijken!

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum

Fijn.

En blijf alert vandaag, iets zegt me dat dit zo weer gaat gebeuren als jullie weer weg zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven