Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik forum via de app of via mobiel. Ik kan helaas niet zien wie het topic is gestart. Graag zsm hier naar kijken, want die plaatjes hoef en wil ik niet zien. Echt belachelijk; vanmiddag een slappe sorry en nu is hij/zij/het weer aan de gang!!!

Ben benieuwd of het nu ook 5 uur duurt voordat jullie actie ondernemen.
Morgenochtend zijn we de eerste, denk ik.
quote:Nova78 schreef op 05 februari 2012 @ 22:11:

Hoe is dit toch mogelijk?Wat een amateurs
The greatest adventure in life is to follow your heart.
Topic van de Pfaffs (zie een paar postings hierboven), wat per ongeluk dubbel was, was er in 17 minuten af. Ben benieuwd...

En ik vind het nog vervelend ook, dat ik zo denk. Voelt zo negatief, maar ik kan er ook niets aan doen dat ik nu weinig vertrouwen heb.
quote:aambij schreef op 05 februari 2012 @ 22:12:

Sorry, inkoppertje
Topic over mijn kind is misbruikt staan vieze plaatjes.
Mod, de herkansing... Hoe lang duurt het deze keer?
Negeerknop gebruiken en niet in zijn topics reageren.

C'mon, het is een forum, niemand gaat dood van een paar plaatjes. Het is bovendien kwart over 10 op een zondagavond. Waarom boos worden omdat er geen moderator online is.... moderators hebben ook een leven.

Zodra er één online is wordt het weggehaald.

Ondertussen gewoon zo'n troller achter de negeerknop plakken en compleet negeren, dan is de lol er het snelst af voor de troller.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Reageer toch allemaal niet meteen zo hysterisch. Gewoon onder de negeerknop zetten en verder geen aandacht aan besteden.

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
niet meer forummen na tien uur 's avonds dus
Topic miskraamook
hollebollegijs in "Nieuw moderatie beleid Viva"

Die idioot is weer bezig is het erg ingewikkeld om een ban

op naam en IP adres te geven?

Sommige mensen verdienen geen 2e kans.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Great minds think alike (en tegelijk), Gamayun!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:2bij-or-not-2bij schreef op 05 februari 2012 @ 22:03:

*start stopwatch, ik ben benieuwd....*ik ook gok weer op ruim 5 uur eer het weg is
Beste Mods,

Dit wordt de tweede avond waarbij ik huilend en kotsmisselijk moet afhaken. Een van de plaatjes van gisteren heeft me om persoonlijke redenen zo geraakt dat ik niet eens geslapen heb. Nu forum ik gelukkig mobiel, zodat ik ze niet te zien krijg, maar hoe kan het toch zijn dat het weer gebeurt? De lol gaat er wel vanaf zo.
Huts!
Gamayun, via de app kan je niemand onder de negeerknop zetten. Je ziet niet wie het topic geopend heeft. Heb vanvond dus al meerdere keren vieze plaatjes kunnen kijken.
quote:Dana schreef op 05 februari 2012 @ 22:15:

Reageer toch allemaal niet meteen zo hysterisch. Gewoon onder de negeerknop zetten en verder geen aandacht aan besteden.

[afbeelding].... want dat plaatje is gelukkig helemaal niet hysterisch....
Dana en Gamayun: het gaat om de belofte van de mods en de excuses. Daar koopt niemand wat voor. En het is niet zozeer die plaatjes, als wel de topics waar hij ze gisteren in plaatste. En nog los van de typische foto's, is het nu eenmaal zo dat hij het forum op deze manier vervuilt en het niet prettig meer forummen is.
quote:Gamayun schreef op 05 februari 2012 @ 22:15:Het is bovendien kwart over 10 op een zondagavond. Waarom boos worden omdat er geen moderator online is.... moderators hebben ook een leven.

Ik schrik niet van een plaatje meer of minder. Maar ik ben het niet met je eens. Sanoma is een machtig bedrijf. Viva heeft het grootste vrouwenforum. En dan is er vijf uur lang geen moderator online op zaterdagavond. Nu de herkansing, ze waren al gewaarschuwd vanochtend toen er ook zo'n rare vogel op het Michael van Dijk topic was.

Ik vind dat er gewoon iemand moet zijn die dit even oplost. Dat is echt niet teveel gevraagd. In de zorg heb je bijvoorbeeld ook wisseldiensten. Waarom hier niet?
quote:ondernemer schreef op zondag 05 februari 2012 22:11 Ach, in vergelijking met bijvoorbeeld 2girls 1cup valt dit best mee. Niet zo snel op de kast dames!Wie's da?
quote:2bij-or-not-2bij schreef op 05 februari 2012 @ 22:19:

[...]

.... want dat plaatje is gelukkig helemaal niet hysterisch.... My thoughts exactly.
Nee, via de app kun je niet negeren. Beter is het om op Viva mobiel in te loggen, daar zie je alleen het woord afbeelding staan en moet je doorklikken om het plaatje te kunnen zien.

Een andere optie is lekker gaan slapen.
Gamayun en Dana, soms is een reactie niet hysterisch. Zie mijn eerdere post. Ik heb expres gisteren niet gereageerd maar nu gaat het te ver.
Huts!
quote:giuliettacapuletti schreef op 05 februari 2012 @ 22:21:

[...]

Ik schrik niet van een plaatje meer of minder. Maar ik ben het niet met je eens. Sanoma is een machtig bedrijf. Viva heeft het grootste vrouwenforum. En dan is er vijf uur lang geen moderator online op zaterdagavond. Nu de herkansing, ze waren al gewaarschuwd vanochtend toen er ook zo'n rare vogel op het Michael van Dijk topic was.

Ik vind dat er gewoon iemand moet zijn die dit even oplost. Dat is echt niet teveel gevraagd.dit dus en eens
quote:hollebollegijs schreef op 05 februari 2012 @ 22:17:

hollebollegijs in "Nieuw moderatie beleid Viva"

Die idioot is weer bezig is het erg ingewikkeld om een ban

op naam en IP adres te geven?

Sommige mensen verdienen geen 2e kans.Het is toch ook niet heel erg moeilijk om vanaf een ander IP adres te gaan lopen rellen? Sommige dingen zijn als forum zijnde ook niet te voorkomen, je kunt er alleen voor zorgen dat het zo snel mogelijk opgelost wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven