Centraal Moderatortopic
vrijdag 9 december 2011 om 13:23
Beste forummers,
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 5 februari 2012 om 22:12
Ik forum via de app of via mobiel. Ik kan helaas niet zien wie het topic is gestart. Graag zsm hier naar kijken, want die plaatjes hoef en wil ik niet zien. Echt belachelijk; vanmiddag een slappe sorry en nu is hij/zij/het weer aan de gang!!!
Ben benieuwd of het nu ook 5 uur duurt voordat jullie actie ondernemen.
Ben benieuwd of het nu ook 5 uur duurt voordat jullie actie ondernemen.
zondag 5 februari 2012 om 22:15
Negeerknop gebruiken en niet in zijn topics reageren.
C'mon, het is een forum, niemand gaat dood van een paar plaatjes. Het is bovendien kwart over 10 op een zondagavond. Waarom boos worden omdat er geen moderator online is.... moderators hebben ook een leven.
Zodra er één online is wordt het weggehaald.
Ondertussen gewoon zo'n troller achter de negeerknop plakken en compleet negeren, dan is de lol er het snelst af voor de troller.
C'mon, het is een forum, niemand gaat dood van een paar plaatjes. Het is bovendien kwart over 10 op een zondagavond. Waarom boos worden omdat er geen moderator online is.... moderators hebben ook een leven.
Zodra er één online is wordt het weggehaald.
Ondertussen gewoon zo'n troller achter de negeerknop plakken en compleet negeren, dan is de lol er het snelst af voor de troller.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
zondag 5 februari 2012 om 22:17
hollebollegijs in "Nieuw moderatie beleid Viva"
Die idioot is weer bezig is het erg ingewikkeld om een ban
op naam en IP adres te geven?
Sommige mensen verdienen geen 2e kans.
Sommige mensen verdienen geen 2e kans.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zondag 5 februari 2012 om 22:19
Beste Mods,
Dit wordt de tweede avond waarbij ik huilend en kotsmisselijk moet afhaken. Een van de plaatjes van gisteren heeft me om persoonlijke redenen zo geraakt dat ik niet eens geslapen heb. Nu forum ik gelukkig mobiel, zodat ik ze niet te zien krijg, maar hoe kan het toch zijn dat het weer gebeurt? De lol gaat er wel vanaf zo.
Dit wordt de tweede avond waarbij ik huilend en kotsmisselijk moet afhaken. Een van de plaatjes van gisteren heeft me om persoonlijke redenen zo geraakt dat ik niet eens geslapen heb. Nu forum ik gelukkig mobiel, zodat ik ze niet te zien krijg, maar hoe kan het toch zijn dat het weer gebeurt? De lol gaat er wel vanaf zo.
Huts!
zondag 5 februari 2012 om 22:19
zondag 5 februari 2012 om 22:21
Dana en Gamayun: het gaat om de belofte van de mods en de excuses. Daar koopt niemand wat voor. En het is niet zozeer die plaatjes, als wel de topics waar hij ze gisteren in plaatste. En nog los van de typische foto's, is het nu eenmaal zo dat hij het forum op deze manier vervuilt en het niet prettig meer forummen is.
zondag 5 februari 2012 om 22:21
quote:Gamayun schreef op 05 februari 2012 @ 22:15:Het is bovendien kwart over 10 op een zondagavond. Waarom boos worden omdat er geen moderator online is.... moderators hebben ook een leven.
Ik schrik niet van een plaatje meer of minder. Maar ik ben het niet met je eens. Sanoma is een machtig bedrijf. Viva heeft het grootste vrouwenforum. En dan is er vijf uur lang geen moderator online op zaterdagavond. Nu de herkansing, ze waren al gewaarschuwd vanochtend toen er ook zo'n rare vogel op het Michael van Dijk topic was.
Ik vind dat er gewoon iemand moet zijn die dit even oplost. Dat is echt niet teveel gevraagd. In de zorg heb je bijvoorbeeld ook wisseldiensten. Waarom hier niet?
Ik schrik niet van een plaatje meer of minder. Maar ik ben het niet met je eens. Sanoma is een machtig bedrijf. Viva heeft het grootste vrouwenforum. En dan is er vijf uur lang geen moderator online op zaterdagavond. Nu de herkansing, ze waren al gewaarschuwd vanochtend toen er ook zo'n rare vogel op het Michael van Dijk topic was.
Ik vind dat er gewoon iemand moet zijn die dit even oplost. Dat is echt niet teveel gevraagd. In de zorg heb je bijvoorbeeld ook wisseldiensten. Waarom hier niet?
zondag 5 februari 2012 om 22:23
quote:giuliettacapuletti schreef op 05 februari 2012 @ 22:21:
[...]
Ik vind dat er gewoon iemand moet zijn die dit even oplost. Dat is echt niet teveel gevraagd.dit dus en eens
[...]
Ik vind dat er gewoon iemand moet zijn die dit even oplost. Dat is echt niet teveel gevraagd.dit dus en eens
zondag 5 februari 2012 om 22:23
quote:hollebollegijs schreef op 05 februari 2012 @ 22:17:
Sommige mensen verdienen geen 2e kans.Het is toch ook niet heel erg moeilijk om vanaf een ander IP adres te gaan lopen rellen? Sommige dingen zijn als forum zijnde ook niet te voorkomen, je kunt er alleen voor zorgen dat het zo snel mogelijk opgelost wordt.
Sommige mensen verdienen geen 2e kans.Het is toch ook niet heel erg moeilijk om vanaf een ander IP adres te gaan lopen rellen? Sommige dingen zijn als forum zijnde ook niet te voorkomen, je kunt er alleen voor zorgen dat het zo snel mogelijk opgelost wordt.