Centraal Moderatortopic
vrijdag 9 december 2011 om 13:23
Beste forummers,
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 5 februari 2012 om 22:24
Pfff, misschien heeft de dit weekend dienst doende mod wel griep en kon er zo snel geen volledige invaldienst worden geregeld. (Er zijn ook amper blogs geplaatst dit weekend, viel me op.)
En sorry als mijn plaatje too much gevonden wordt. Was een van de eerste die ik vond toen ik bij Google intypte: don't feed the trolls.
En sorry als mijn plaatje too much gevonden wordt. Was een van de eerste die ik vond toen ik bij Google intypte: don't feed the trolls.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zondag 5 februari 2012 om 22:24
zondag 5 februari 2012 om 22:28
quote:enter schreef op 05 februari 2012 @ 22:24:
[...]
verplicht gaan slapen
Of de krant pakken, een boek lezen (als iemand nog weet wat dat is), de tv aanzetten, of gewoon weer eens ouderwets naar de kroeg gaan bijvoorbeeld.
Het internet is trouwens ook heel groot, valt nog veel te lezen en ontdekken. Op besloten fora is doorgaans weinig overlast van aandachtshoeren en andere trollen.
[...]
verplicht gaan slapen
Of de krant pakken, een boek lezen (als iemand nog weet wat dat is), de tv aanzetten, of gewoon weer eens ouderwets naar de kroeg gaan bijvoorbeeld.
Het internet is trouwens ook heel groot, valt nog veel te lezen en ontdekken. Op besloten fora is doorgaans weinig overlast van aandachtshoeren en andere trollen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zondag 5 februari 2012 om 22:29
Nee, ik vind niet dat je kan verwachten dat een bedrijf 24/7 medewerkers klaar hebt staan. Dat kan je hooguit verwachten van hulpdiensten, storingsdiensten en alarmlijnen van bijvoorbeeld banken. Niet van een forum van een vrouwenblad, waar de enige 'schade' bestaat uit het zien van vervelende plaatjes. Waarmee ik niet wil beweren dat dat niet vervelend is (ik vond de plaatjes zelf niet erg smakelijk), maar het is ook niet levensbedreigend, wereldschokkend, een gevaar voor de volksgezondheid of materiële schade opleverend.
Je betaalt niet eens geld voor het gebruik van een forum - en dan wel verwachten dat iedereen 24/7 voor je klaarstaat?! Sja.
Bellatrix, ik vind het heel vervelend voor je dat je niet hebt geslapen door een plaatje. Het is vervelend dat een totaal onbekende troll dat bij jou veroorzaakt. Dat kun je de moderators echter niet aanrekenen, dat kun je hooguit de troll aanrekenen.
Ik vraag me daarnaast af wat voor plaatje zo'n heftige reactie bij jou teweeg kan brengen. (Waarmee ik het zeker niet ten twijfel wil trekken, het is rot dat dat gebeurt.)
Je betaalt niet eens geld voor het gebruik van een forum - en dan wel verwachten dat iedereen 24/7 voor je klaarstaat?! Sja.
Bellatrix, ik vind het heel vervelend voor je dat je niet hebt geslapen door een plaatje. Het is vervelend dat een totaal onbekende troll dat bij jou veroorzaakt. Dat kun je de moderators echter niet aanrekenen, dat kun je hooguit de troll aanrekenen.
Ik vraag me daarnaast af wat voor plaatje zo'n heftige reactie bij jou teweeg kan brengen. (Waarmee ik het zeker niet ten twijfel wil trekken, het is rot dat dat gebeurt.)
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
zondag 5 februari 2012 om 22:30
quote:dimphyne schreef op 05 februari 2012 @ 22:28:
vivaldis222 heet deze teringzooi annex troll. Je zal maar zo in elkaar zitten, dan wil je toch niet oud worden?Het is overduidelijk dat dit een figuur is met psychische problemen. Lijkt me moeilijk om mee te leven. Niemand die je leuk vind. Alleen aandacht krijgen op een negatieve manier. Je zou bijna medelijden met deze persoon krijgen, hij/zij moet erg eenzaam zijn.
vivaldis222 heet deze teringzooi annex troll. Je zal maar zo in elkaar zitten, dan wil je toch niet oud worden?Het is overduidelijk dat dit een figuur is met psychische problemen. Lijkt me moeilijk om mee te leven. Niemand die je leuk vind. Alleen aandacht krijgen op een negatieve manier. Je zou bijna medelijden met deze persoon krijgen, hij/zij moet erg eenzaam zijn.
zondag 5 februari 2012 om 22:31