Centraal Moderatortopic

09-11-2015 09:38 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het topic "Boobies en baardjes" is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Hallo,

Ik heb in een emotionele bui een topic geopend, en daar heb ik nu spijt van. De titel is "mijn vriend heeft me geduwd". Is ook mijn enige topic trouwens. Alvast bedankt.

Groeten
quote:Toetsie81 schreef op 12 december 2015 @ 23:39:

Hallo,

Ik heb in een emotionele bui een topic geopend, en daar heb ik nu spijt van. De titel is "mijn vriend heeft me geduwd". Is ook mijn enige topic trouwens. Alvast bedankt.

Groeten

Je kunt ons het beste hierover even mailen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Kan er iemand van de mods meekijken met de topic "man heeft een ander en wil scheiden"?

TO wordt volledig afgebrand door sommige forummers en beticht van trollen terwijl daar geen directe bewijzen voor zijn.

Er is door een aantal forummers al wat van gezegd. Dank alvast!
Only dead fish go with the flow
quote:Dreamglasses schreef op 13 december 2015 @ 11:33:

Kan er iemand van de mods meekijken met de topic "man heeft een ander en wil scheiden"?

TO wordt volledig afgebrand door sommige forummers en beticht van trollen terwijl daar geen directe bewijzen voor zijn.

Er is door een aantal forummers al wat van gezegd. Dank alvast!

Beste dreamglasses,

We kunnen je melden dat er passende maatregelen genomen zijn.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:ModeratorViva schreef op 13 december 2015 @ 11:59:

[...]

Beste dreamglasses,

We kunnen je melden dat er passende maatregelen genomen zijn.

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaPrima. Dank voor het melden.
Only dead fish go with the flow
Vraagt diagnose

Hallo Mods,

deze dame vraagt ons om een diagnose. Heb haar ook gestaft.
quote:M@rtje24 schreef op 13 december 2015 @ 12:52:

Vraagt diagnose

Hallo Mods,

deze dame vraagt ons om een diagnose. Heb haar ook gestaft.

Beste M@rtje24,

Dankjewel voor je melding, het topic "Misselijk" is verwijderd ivm vragen om medisch advies.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic "Boodschappen doen bij de Albert Heijn" is verwijderd ivm onderzoekje.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic "vriend zegt date af" is verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic "Cougar vrouwen" is verwijderd ivm hengelen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic "Welkom in het Viva Cougar Advies forum (VCA)!" is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Mods, weet niet of het hier hoort. Sinds een aantal dagen enorm veel pop-up banners onder in het scherm. O.a. Efteling, BMW en een zorgverzekering.

Echter, als je met je muis naar het kruisje gaat om hem weg te klikken lukt dit nauwelijks. De banner schiet omhoog, ga je met de muis mee, om alsnog weg te klikken, banner schiet weer naar beneden.

Erg irritant en de hele dag door. Kan dat niet anders?

En nog een andere vraag. Op gezondheid werd recent een topic geopend waarin gevraagd werd naar Ervaringen met Oxazepam. Dit topic is verwijderd onder de noemer 'medische diagnose mag niet'. Maar er werd niet om een diagnose gevraagd. Er zijn/waren wel vaker topics over ervaringen qua bijv. bijwerkingen, na hoeveel tijd werkzaam etc.

Waarom is dit topic verwijderd?
quote:ModeratorViva schreef op 13 december 2015 @ 22:27:

Het topic "Welkom in het Viva Cougar Advies forum (VCA)!" is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Schiet mij lek als dit als Trollen word gezien.

Ik denk, ik zet als tegenhanger op het vele hengelen een grappig topicje neer, maar humor is hier blijkbaar ver te zoeken.

dus daarom de vraag:

Waarom is mijn "grappig bedoelde" topic verwijderd?
geen ruggegraat??.... ben juist heel flexibel
quote:thee schreef op 13 december 2015 @ 22:36:

Mods, weet niet of het hier hoort. Sinds een aantal dagen enorm veel pop-up banners onder in het scherm. O.a. Efteling, BMW en een zorgverzekering.

Echter, als je met je muis naar het kruisje gaat om hem weg te klikken lukt dit nauwelijks. De banner schiet omhoog, ga je met de muis mee, om alsnog weg te klikken, banner schiet weer naar beneden.

Erg irritant en de hele dag door. Kan dat niet anders?

En nog een andere vraag. Op gezondheid werd recent een topic geopend waarin gevraagd werd naar Ervaringen met Oxazepam. Dit topic is verwijderd onder de noemer 'medische diagnose mag niet'. Maar er werd niet om een diagnose gevraagd. Er zijn/waren wel vaker topics over ervaringen qua bijv. bijwerkingen, na hoeveel tijd werkzaam etc.

Waarom is dit topic verwijderd?

Beste Thee,

We hebben je melding betreffende de banners doorgegeven. Onze excuses voor het ongemak.

Het bespreken van ervaringen is uiteraard wel toegestaan. Het is echter niet de bedoeling dat de TO vraagt om een medische diagnose en/of dat forummers een diagnose geven naar aanleiding van de klachten van de forummer. In dit geval is besloten het topic te verwijderen omdat het een vraag om medisch advies was.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:knux schreef op 13 december 2015 @ 22:55:

[...]

Schiet mij lek als dit als Trollen word gezien.

Ik denk, ik zet als tegenhanger op het vele hengelen een grappig topicje neer, maar humor is hier blijkbaar ver te zoeken.

dus daarom de vraag:

Waarom is mijn "grappig bedoelde" topic verwijderd?

Beste Knux,

Zoals vermeld hebben we het topic verwijderd in verband met trollen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-12-2015 23:16
Reden: off-topic
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-12-2015 23:16
Reden: Off-topic - Voor vragen kun je mailen naar forum@viva.nl
% gewijzigd
geen ruggegraat??.... ben juist heel flexibel
Het topic 'UNIEKE KANS: GRATIS EENMALIGE BEVALLINGSCURSUS IN BREDA' is verwijderd ivm een oproepje.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Beste forummers,

wij ondervinden (wederom) wat problemen met onze mailbox. We kunnen dus niet zo snel reageren als we graag zouden willen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic 'Tintelend lichaam, branderige schouders/rug. Herkenbaar?' is verwijderd ivm diagnoses.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic '10 jaar getrouwd maar smoorverliefd op een ander' is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dan moet je ook even in het bantopic melden dat de TO een perma heeft ivm trollen.
quote:yasmijn schreef op 14 december 2015 @ 17:03:

Dan moet je ook even in het bantopic melden dat de TO een perma heeft ivm trollen.

Zojuist is het bantopic bijgewerkt.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

De laatste keer kreeg ik een weekban, ivm op de man spelen, zeg maar.

Maar als ik nu de volgende keer weer een ban krijg, mag ik er dan nooit meer op?

Krijg ik dan een zogenaamd permaban ofzo?..en hoe lang moet ik me dan "gedragen".

.

Hoop dat ik mijn vraag in het juiste topic stel.

.

Bedankt.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven