Centraal Moderatortopic

06-05-2016 16:08 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 3 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Skaep schreef op 27 juli 2016 @ 15:38:

Mods, ik zou het fijn vinden als ik de Actueelpijler niet meer kan zien. Ik heb hier vaker gelezen dat je een hele pijler op negeer kan zetten, maar ik kom erachter dat ik eigenlijk geen idee heb hoe dat moet. Zoekfunctie levert ook niets op. Dus: hoe doe ik dit?

P.S: En topics uit je 'favorieten' halen kan zeker niet hè?Als je naar het poppetje bovenin gaat en dan naar 'mijn instellingen'. Daar kun je de pijlers die je niet langer wil zien aanvinken. Vervolgens druk je op 'bewaar mijn gegevens' en dan zie je de pijler niet meer. Inclusief de topics waarop je gereageerd hebt . Succes!
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:-Kia-Ora- schreef op 27 juli 2016 @ 15:42:

[...]

Inclusief de topics waarop je gereageerd hebt . Succes!Ja, dat laatste zie ik nu ook! Wat heerlijk!
quote:Skaep schreef op 27 juli 2016 @ 15:45:

[...]

Ja, dat laatste zie ik nu ook! Wat heerlijk!Geniet ervan .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
'Windows 10 - wat gaat fout?' is verwijderd ivm dubbel geopend.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

'Leuke vriendschappen gezocht regio Gelderland' is verplaatst naar prikbord -> contact.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

...
anoniem_248135 wijzigde dit bericht op 27-07-2016 16:07
Reden: mosterd!
% gewijzigd
Het topic Help! Hond denkt dat hij kat is is verplaatst naar Thuis.

met vriendelijke groet,

Junior
Ben ik zwanger is verwijderd ivm een 14 jarige TO.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Hoi Mods,

Mag er een slotje op het Pokemon Go topic? We hebben de 3000 posts bereikt.

We gaan verder met pokemon vangen in Pokemon Go 2

quote:CherokeeRose1977 schreef op 27 juli 2016 @ 22:35:

Hoi Mods,

Mag er een slotje op het Pokemon Go topic? We hebben de 3000 posts bereikt.

We gaan verder met pokemon vangen in Pokemon Go 2

[afbeelding]

Het topic is voorzien van een slotje!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

'Ruim 2 maanden cold turkey met rukken!' is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Mods, ik heb per ongeluk de verkeerde energieleverancier in de titel van dit topic gezet. Het moet Eneco zijn ipv. Nuon. Kunnen jullie dit aanpassen?
quote:Dormouse schreef op 28 juli 2016 @ 10:48:

Mods, ik heb per ongeluk de verkeerde energieleverancier in de titel van dit topic gezet. Het moet Eneco zijn ipv. Nuon. Kunnen jullie dit aanpassen?

We hebben de titel aangepast!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Mods, ik heb een vraag (geen discussie) over de regel omtrent reclame maken. Dit staat erover in de huisregels:

Reclame maken, spammen.

Spam is op geen enkele manier toegestaan op Viva.nl. Hierop volgt direct een permanente ban. De gebruiker ontvangt hierover geen mail. Ook links naar veilingsites en advertentiesites zoals Marktplaats, eBay en Amazon zijn niet toegestaan. Het plaatsen van een URL in het motto wordt ook gezien als spam. Een URL mag wel in het persoonlijk profiel worden toegevoegd, mits de betreffende site niet commercieel is.

Als ik het zo lees dan mag je dus wel de website noemen van zeg een winkel waar je dierenvoer kunt bestellen? Aangezien dat niet onder spam valt, ook geen directe link is en niet naar een veiling- of advertentiesite linkt.

Aangezien ik lees dat je hier snel een waarschuwing aan je broek hebt hangen (en je maar één waarschuwing krijgt) wil ik het toch even zeker weten. Alvast bedankt.
quote:KyloRen schreef op 28 juli 2016 @ 13:57:

[...]

Mods, ik vraag me dit nog steeds af.

De sekspijler is 18+.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

quote:S-Groot schreef op 28 juli 2016 @ 13:00:

Mods, ik heb een vraag (geen discussie) over de regel omtrent reclame maken. Dit staat erover in de huisregels:

Reclame maken, spammen.

Spam is op geen enkele manier toegestaan op Viva.nl. Hierop volgt direct een permanente ban. De gebruiker ontvangt hierover geen mail. Ook links naar veilingsites en advertentiesites zoals Marktplaats, eBay en Amazon zijn niet toegestaan. Het plaatsen van een URL in het motto wordt ook gezien als spam. Een URL mag wel in het persoonlijk profiel worden toegevoegd, mits de betreffende site niet commercieel is.

Als ik het zo lees dan mag je dus wel de website noemen van zeg een winkel waar je dierenvoer kunt bestellen? Aangezien dat niet onder spam valt, ook geen directe link is en niet naar een veiling- of advertentiesite linkt.

Aangezien ik lees dat je hier snel een waarschuwing aan je broek hebt hangen (en je maar één waarschuwing krijgt) wil ik het toch even zeker weten. Alvast bedankt.

Wij proberen altijd naar de context te kijken dus als je een bericht plaatst zoals je dat zelf omschrijft zullen wij daar niet moeilijk over doen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Okee bedankt!
'Alleen maar depressief als 15 jarige' is verwijderd ivm de minderjarige TO.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Beste mods,

Kan mijn account verwijderd worden?

Alvast bedankt!
quote:ModeratorViva schreef op 28 juli 2016 @ 14:02:

[...]

De sekspijler is 18+.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva ForumIdeetje om dat in de huisregels te vermelden?
Oh dear, how sad, never mind.
Mods, er schrijft momenteel iemand hier die continu haar OP wist, ondanks dat ze hier al meerdere malen op is gewezen door andere forummers. Kunnen jullie hier misschien wat aan doen?
Ik heb vanmiddag al meer dan tien topics van deze forummer gestaft, ik mag toch hopen dat er weer 'passende maatregelen' worden genomen.
Deze to en zie ook al haar andere gewiste topics

http://forum.viva.nl/forum/relaties/nie ... ges/337027

Deze to steekt gewoon de mensen die nog wel serieus op haar reageren de gek aan..
De sekspijler is 18+ maar de 18+ plista content staat ook onder de andere pijlers in beeld
quote:YellowDiamond schreef op 28 juli 2016 @ 19:55:

Deze to en zie ook al haar andere gewiste topics

http://forum.viva.nl/forum/relaties/nie ... ges/337027

Deze to steekt gewoon de mensen die nog wel serieus op haar reageren de gek aan..Ik zie dat ze een ban van 24 uur heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven