Centraal Moderatortopic

22-04-2017 22:03 2953 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Reactie/bugstopic deel 3
http://forum.viva.nl/overig/reactie-en- ... ges/299389

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
http://forum.viva.nl/overig/centraal-mo ... ges/348709

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-90/list_messages/389360

Suggesties m.b.t de pijler Actueel
http://forum.viva.nl/actueel/verzamelto ... 3#26946733

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 16-05-2017 20:07
24.96% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ModeratorViva schreef:
24-07-2017 23:06
We hebben het antwoord ook geplaatst op het bugtopic.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit ene antwoord misschien. Nu. Maar Himalaya noemt hier een structureel probleem. Meer mensen, ik ook, hebben al vaker geprobeerd dit onder jullie aandacht te brengen. Maar jullie schijnen het niet te snappen, dat je hier dagelijks drie topics moet bijhouden om jullie random geplaatste mededelingen te vinden. En dat doet niemand. Waardoor dezelfde vragen steeds weer opnieuw voorbij komen. Dan weer eens hier, dan weer eens daar.
.
Het topic "Mijn ervaring met het doorkomen van een gebroken hart." is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

impala schreef:
24-07-2017 23:32
Dit ene antwoord misschien. Nu. Maar Himalaya noemt hier een structureel probleem. Meer mensen, ik ook, hebben al vaker geprobeerd dit onder jullie aandacht te brengen. Maar jullie schijnen het niet te snappen, dat je hier dagelijks drie topics moet bijhouden om jullie random geplaatste mededelingen te vinden. En dat doet niemand. Waardoor dezelfde vragen steeds weer opnieuw voorbij komen. Dan weer eens hier, dan weer eens daar.
Beste Impala,

Onze excuses dat we de reactie op deze bugmelding op het CM hebben geplaatst, dit hoort inderdaad thuis op het Reactie-en Bugtopic (waar we alles rondom bugs met jullie zullen delen).

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Misschien is de vraag al meerdere keren gesteld, dan direct mijn excuses, maar is het technisch niet mogelijk om bij nieuwe accounts in te stellen dat ze wel kunnen reageren op andere topics, maar pas na een x aantal dagen/weken zelf een topic aan kunnen maken. Het is voor jullie, maar ook voor forummers behoorlijk irritant dat er continue trol topics bijkomen (en wellicht ook serieuze vragen van mensen nu afgedaan worden als troll topic).
Lala1979 schreef:
25-07-2017 11:14
Misschien is de vraag al meerdere keren gesteld, dan direct mijn excuses, maar is het technisch niet mogelijk om bij nieuwe accounts in te stellen dat ze wel kunnen reageren op andere topics, maar pas na een x aantal dagen/weken zelf een topic aan kunnen maken. Het is voor jullie, maar ook voor forummers behoorlijk irritant dat er continue trol topics bijkomen (en wellicht ook serieuze vragen van mensen nu afgedaan worden als troll topic).
Beste Lala1979,

bedankt voor je suggestie :) Het is inderdaad vaker geopperd en we zullen het meenemen. Onze focus ligt nu alleen op het fixen van de bugs.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

'gezelligheid gezocht in Rotterdam'

Is verplaatst naar het prikbord.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

ModeratorViva schreef:
25-07-2017 00:37
Beste Impala,

Onze excuses dat we de reactie op deze bugmelding op het CM hebben geplaatst, dit hoort inderdaad thuis op het Reactie-en Bugtopic (waar we alles rondom bugs met jullie zullen delen).

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Je snapt niet helemaal wat ik bedoel met mijn opmerking. En ik heb op dat andere topic een aanvullende vraag gesteld over dat loepen maar daar krijg ik dan weer geen reactie op?
.
Mod(s) ik heb een vraag over de pijlers die op eigen verzoek niet in de actieve lijst komen.
Daar heb ik destijds over gemaild en (heel fijn) die zie ik ook niet meer. Geen hekel aan kinderen of zwangeren maar het is normaal niet waar mijn interesses liggen.

Maar nu blijkt het een soort van verboden te zijn om nog een topic te lezen daar als ik dat wel een keer zou willen. Iemand plaatste laatst een link naar iets wat ik wel interessant vond wat op de kinderpijler staat.
Dat is dus gewoon onmogelijk om te lezen zonder uit te loggen.
(en uitgelogd lezen betekent ook dat je er niets kunt schrijven)

Ik vind dat best gek. Dat was op het vorige forum niet zo. Waarom is dit?
Kunnen jullie hier even kijken?
Gaat niet echt ok met de meneer die mee is gaan schrijven.

relaties/buitengesloten-aanstaande-vade ... s/385531/6
-Puss-in-Bootz- schreef:
25-07-2017 19:54
Mod(s) ik heb een vraag over de pijlers die op eigen verzoek niet in de actieve lijst komen.
Daar heb ik destijds over gemaild en (heel fijn) die zie ik ook niet meer. Geen hekel aan kinderen of zwangeren maar het is normaal niet waar mijn interesses liggen.

Maar nu blijkt het een soort van verboden te zijn om nog een topic te lezen daar als ik dat wel een keer zou willen. Iemand plaatste laatst een link naar iets wat ik wel interessant vond wat op de kinderpijler staat.
Dat is dus gewoon onmogelijk om te lezen zonder uit te loggen.
(en uitgelogd lezen betekent ook dat je er niets kunt schrijven)

Ik vind dat best gek. Dat was op het vorige forum niet zo. Waarom is dit?
Wij hebben je vraag/opmerking doorgezet en hopen spoedig verduidelijking te kunnen geven!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Knuffelheks schreef:
25-07-2017 20:06

We gaan kijken!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Knuffelheks schreef:
25-07-2017 20:06

We gaan kijken!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

ModeratorViva schreef:
25-07-2017 21:12
We gaan kijken!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Ik hoop dat jullie er snel iets aan kunnen doen want deze man maakt naar mijns inziens een andere forumer behoorlijk zwart.
Ginerva schreef:
25-07-2017 21:15
Ik hoop dat jullie er snel iets aan kunnen doen want deze man maakt naar mijns inziens een andere forumer behoorlijk zwart.
Alles staat er nog.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alixane schreef:
25-07-2017 21:33
Alles staat er nog.
Ja helaas wel
Mag de topic die hierboven genoemd wordt alsjeblieft verwijderd worden?! Het is echt erg kwalijk wat daarin wordt beweerd en
schadelijk/kwetsend voor de genoemde viva-lid.
Gaan jullie nog iets meer doen dan kijken? Vind dit echt niet normaal Mods!
Wat belachelijk dat jullie aangeven te gaan kijken een half uur geleden maar betreffende forummer gewoon nu nog door kan gaan met iemand bij forumnaam zwart te maken. Worden zelfs (nep?) NAW gegevens genoemd mod!!
Alleen het feit dat hij uit een ander topic kopieert is al voldoende voor een ban toch??
anoniem_311791 wijzigde dit bericht op 25-07-2017 23:04
0.33% gewijzigd
Ik heb het gestaft en een uur later hier ook gemeld...
Moderators,

Die Nassir moet echt gestopt worden in bovengenoemd topic.

Ik hen Elfquest ontmoet, en zij is beslist niet de persoon die door Nassir wordt gezocht. Dit alles is schadelijk voor Elfquest.
Is niet bizar. Zo gaat het al weken.
ModeratorViva schreef:
25-07-2017 21:12
We gaan kijken!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
anoniem_311791 wijzigde dit bericht op 25-07-2017 23:55
Reden: onnodig
11.39% gewijzigd
dubbel
anoniem_311791 wijzigde dit bericht op 25-07-2017 22:15
97.32% gewijzigd
Echt, ongelofelijk dit. :nope:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Zeker weer een Misverstand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven