Centraal Moderatortopic

27-08-2017 23:11 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
http://forum.viva.nl/overig/centraal-mo ... ges/348709

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-93/list_messag ... #p27750788

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lezen jullie wel mee in het bug topic?
Die irritante grote reclames zijn enorm vervelend!
Misschien moeten jullie het laatste bericht in het bantopic even aanpassen..

Mod nog geen koffie gehad of een kwestie van waar het hart vol van is loopt de mond van over? :HA:
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Cm, in het mededelingentopic lees ik in je laatste bericht: Deze week zijn er per mail alleen meldingen binnen gekomen over de advertenties.

Niet afgelopen week, maar de week daarvoor, op 24 november (nog voor Juun dat bugtopic opende), heb ik een uitgebreide mail gestuurd met daarin vijf bugs. Geen enkele over advertenties, allemaal andere zaken. Ik heb nooit antwoord gehad op die mail. Begrijp ik nu dat die mail nooit is ontvangen? Hoe kan het dat mailtjes verdwijnen in het niets? Ik heb de mail ook niet terug gekregen met 'ontvanger bestaat niet' of iets dergelijks. Op welke manier kan ik jullie dan bereiken? De mail is dus op 24 november verzonden, om 11:56 uur, naar communitiemanager@viva.nl
[...]
Euh, mods..... hoe kan het dat ik ineens na jaren gewoon Orangetree te heten, als ik nu inlog INEENS WEER onder mijn oude nick in ben gelogd? Not nice!
omy
Ik typ toch duidelijk in bij inloggen 'orangetree' en dan het wachtwoord en ik ZIE gewoon mijn nick veranderen in oriane. Graag actie. Ik wil graag orangetree blijven
Nou doet hij het wel weer goed! Vreemde bug. Misschien iemand even naar laten kijken! Ik heb nu dus per ongeluk dubbelgenicked in het ' naar mijn werk gaan morgen' topic. Maar ik had geen benul dat die bug erin zat!! Die oude nick gebruik ik al jaren niet meer
Bugs melden is verspilde moeite.. Ze hebben in dit topic gelezen want het bantopic is aangepast maar even de moeite nemen hier te reageren zit er natuurlijk niet in. Mods zijn hun bed weer in of hebben zichzelf een permaban gegeven. :roll:
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Beste mods,

Graag zou ik plaatjes willen plakken. Ik begreep dat ik dat eerst moest aanvragen, dus ik hoop dat ik dan hier op de goede plek zit.
Beste MwTheelepel,

Het CM is niet de juiste plek om bugs te melden. Dit kan in het bugtopic of als je een reactie wil van de communitymanager via de mail.

Met vriendelijke groet,

Moderator VIVA
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Armbandkraaltje schreef:
11-12-2017 11:24
Beste mods,

Graag zou ik plaatjes willen plakken. Ik begreep dat ik dat eerst moest aanvragen, dus ik hoop dat ik dan hier op de goede plek zit.
Die krijg je tegenwoordig automatisch bij 200 post maar die heb jij nog niet.

Mod, iig bedankt voor de reactie.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Melden jullie het niet meer als een topic verwijderd wordt?
Het topic ' Ben ik zwanger of niet?' is verwijderd, omdat de vraag thuishoort in het topic: 'Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic (deel 2)'

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic: 'Scriptie Enquête : Leven met Migraine' is verwijderd vanwege het plaatsen van studie- en schoolonderzoek.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

'Hoe thema feest thuis aankleden (camping, fout, tokkie)' is verwijderd ivm dubbel geopend.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Wat raar dat jullie niet reageren op die post van Orangetree, dat is toch wel een kwalijke zaak!
Loca_Loca schreef:
11-12-2017 19:57
Wat raar dat jullie niet reageren op die post van Orangetree, dat is toch wel een kwalijke zaak!
Nou. Zeg dat. Schandalig!
Goesting en Eenzaam zijn verwijderd ivm hengelen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Orangetree schreef:
11-12-2017 10:16
Nou doet hij het wel weer goed! Vreemde bug. Misschien iemand even naar laten kijken! Ik heb nu dus per ongeluk dubbelgenicked in het ' naar mijn werk gaan morgen' topic. Maar ik had geen benul dat die bug erin zat!! Die oude nick gebruik ik al jaren niet meer
Dit lijkt op een probleem met je cookies. Even verwijderen en kijken of het probleem zich nog steeds voordoet. Mocht dat niet werken dan kun je het beste even mailen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

ModeratorViva schreef:
11-12-2017 22:13
Dit lijkt op een probleem met je cookies. Even verwijderen en kijken of het probleem zich nog steeds voordoet. Mocht dat niet werken dan kun je het beste even mailen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Cookies voor een nick die ze al jaren niet gebruikt?
Bijzonder verhaal.
En ook niet de eerste keer dat het gebeurt toch?
ModeratorViva schreef:
11-12-2017 15:41
Het topic ' Ben ik zwanger of niet?' is verwijderd, omdat de vraag thuishoort in het topic: 'Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic (deel 2)'

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Huh? Die topic werden dan toch altijd samengevoegd? Dat het niet weg was, maar in het algemene topic opgenomen?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
11-12-2017 22:16
Huh? Die topic werden dan toch altijd samengevoegd? Dat het niet weg was, maar in het algemene topic opgenomen?
Ja.
Graag op anoniem.

Alvast bedankt
Er is een troll actief op gordon gaat trouwen.
ik heb het al gestaft, maar die werken niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven