Centraal Moderatortopic

27-08-2017 23:11 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
http://forum.viva.nl/overig/centraal-mo ... ges/348709

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-93/list_messag ... #p27750788

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
..
anoniem_94360 wijzigde dit bericht op 20-12-2017 23:31
Reden: Whahahaaaaa.
33.33% gewijzigd
Dus het recht om vergeten te worden geldt niet meer op het Viva forum?

Lekker dan. Had daar niet even een grote pop-up over gemaakt kunnen worden, om dat te communiceren? Ik vind dit wel belangrijker informatie dan dat er weer decemberzegels zijn.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
Moiren’ schreef:
20-12-2017 15:10
Blijven de ava’s zo ontzettend klein?
welke ava’s?
Het topic: “Oproep: geen geld voor studie” is verwijderd ivm plaatsen van een oproep.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Mods, in het mededelingentopic ksn ik niet reageren en stafjes komen niet altijd aan dus daarom maar hier:

Jullie analyse met de TD over het pb-probleem is aantoonbaar onjuist. Als jullie het echt willen weten mogen jullie mij mailen, of hier jullie vragen stellen.
Ah, inderdaad LeesMee. Er staat:

Dankzij een forummer weten we nu dat je alleen privé berichten naar elkaar kan sturen als je dit ook op het oude forum al met elkaar deed. Nieuwe connecties kunnen dus (nog) niet gemaakt worden.

Maar dat is niet zo. Ik heb met meerdere mensen op het nieuwe forum berichten uitgewisseld, waarmee ik het op het oude forum niet deed. Ik heb net een nieuwe account, en daarmee heb ik ook, net als met mijn vorige account, gewoon pb's kunnen sturen en ontvangen. Ik ervaar persoonlijk erg weinig problemen moet ik zeggen. De oorzaak moet dus anders liggen.

Fijn dat de linkjes een andere kleur krijgen :D
En nu niet wissen wegens Off-topic he, maar gewoon “dankjewel” :)
Ik kan ook geen berichten sturen naar of ontvangen van mensen met wie ik op het oude forum al berichten had uitgewisseld.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Hier komen berichten ook niet aan, en andersom krijg ik ze ook niet meer.
Dit is mijn motto
S-Meds schreef:
21-12-2017 00:45
welke ava’s?
:rofl: :hug:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dat heb ik al vaker geschreven, dat er mensen zijn die wel nieuwe pb's naar elkaar kunnen sturen, maar dan waren er o.a. op napraat wat mensen die het leuk vonden om je dan uit te lachen, want dat kon volgens hen helemaal niet.
Bruise schreef:
21-12-2017 16:50
Dat heb ik al vaker geschreven, dat er mensen zijn die wel nieuwe pb's naar elkaar kunnen sturen, maar dan waren er o.a. op napraat wat mensen die het leuk vonden om je dan uit te lachen, want dat kon volgens hen helemaal niet.
Klopt, ik kan ze wel sturen en soms ontvangen maar de kans dat alles aankomt is niet 100%. Gekke situatie.
Ik zou graag op anoniem willen.
Kunnen jullie me svp helpen ...twee weken geleden al gevraagd echter geen antwoord.... heb de indruk dat mijn PB functie niet meer werkt.
.graag jullie oplossing...bedankt alvast!!
Bimzarellio...what else
Bimzarellio schreef:
22-12-2017 05:47
Kunnen jullie me svp helpen ...twee weken geleden al gevraagd echter geen antwoord.... heb de indruk dat mijn PB functie niet meer werkt.
.graag jullie oplossing...bedankt alvast!!
De PB-functie werkt idd niet naar behoren en helaas is er dit moment geen oplossing voor. De TD is op de hoogte en bezig om het het op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Junior
Sorry hoor, ik zit te klooien met quoten wat misging en verwijderen, nu staan er 3reacties van mij die heel irritant blijven staan. Kunnen die weggehaald worden? In het topic “scheiden” bij relaties. Zou fijn zijn als dat kan. Dank.
LeesMee schreef:
21-12-2017 14:33
Mods, in het mededelingentopic ksn ik niet reageren en stafjes komen niet altijd aan dus daarom maar hier:

Jullie analyse met de TD over het pb-probleem is aantoonbaar onjuist. Als jullie het echt willen weten mogen jullie mij mailen, of hier jullie vragen stellen.
Pb's kan ik soms wel en soms niet versturen, onafhankelijk van wanneer ik, of de ander, daarmee begonnen is.
Het is een uiterst vage en onduidelijke toestand. Helaas wel wat minder stijlvol of mooi dan flessenpost.

Qua mailen en vragen stellen verwijs ik graag naar LeesMee ;-D
nounou
laverneb schreef:
22-12-2017 17:33
Sorry hoor, ik zit te klooien met quoten wat misging en verwijderen, nu staan er 3reacties van mij die heel irritant blijven staan. Kunnen die weggehaald worden? In het topic “scheiden” bij relaties. Zou fijn zijn als dat kan. Dank.
Beste laverneb,

Dat kan gebeuren maar je kan zelf de berichten wijzigen en op die manier verwijderen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Is er een mogelijkheid om de TD een mail te sturen? Dus niet via jullie, maar rechtstreeks.
Bruise schreef:
22-12-2017 23:11
Is er een mogelijkheid om de TD een mail te sturen? Dus niet via jullie, maar rechtstreeks.
Beste Bruise,

dat is helaas niet mogelijk.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Is het mogelijk om bij het loepen alleen de door TO geopende topics te zien? Ik zie nu alle topics waarin gereageerd is en dan alleen maar topics van 10 jaar geleden.
Ik wil mijn account verwijderen door middel van anonimiseren.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-12-2017 10:20
Reden: offtopic
98.39% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-12-2017 10:20
Reden: offtopic
97.93% gewijzigd
ModeratorViva schreef:
20-12-2017 13:34
Beste Madrid87,

Je zou jouw openingspost kunnen wijzigen door te klikken op het potloodje rechtsboven.
Het verwijderen van een openingspost is niet toegestaan op het forum, wel kan je deze wijzigen in een ander bericht.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Maar als je je OP weghaalt en er een punt/komma/letter voor in de plaats zet, heb je dan je OP gewist (wat niet is toegestaan volgens jullie, maar ook niet onmogelijk wordt gemaakt), of heb je hem veranderd in een punt/komma/letter? :sherlock:

ik herhaal mijn niet-retorische vraag nog maar even, hij is waarschijnlijk aan jullie aandacht ontsnapt
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven