Centraal Moderatortopic

27-08-2017 23:11 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/

Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358

Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231

Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276

Het vorige deel van het CM topic
http://forum.viva.nl/overig/centraal-mo ... ges/348709

Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-93/list_messag ... #p27750788

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Fee-de-Goede schreef:
01-10-2017 23:11
Wel gek dat het bericht van de TO die boos wegrent en dingen roept naar jan en alleman omdat 1 iemand iets zei over een titel is blijven staan.
Wat is daar de gedachte achter?
Misschien omdat ze dat bericht zinniger vonden dan al dat andere arrogante gezeik op de mods van mensen zoals jou die oprecht gekwetste mensen huilie noemen en ondertussen de sfeer om het hardst verpesten en totaal niks positiefs bijdragen? Die geanonimeerseerden nog van alles beschuldigen terwijl de mods zien dat het niet dezelfden zijn? Maar dit wellicht niet kunnen zeggen omdat ze hoe dan ook de spot en hoon van die hards killerbees zoals jou over zich heen krijgen en je darren je binnen no-time komen versterken?
Mods,

Ik heb oprecht respect voor jullie gekregen het laatste jaar. Ik hoop dat jullie nav ip adressen kunnen bevestigen dat mijn post onder lievelieveke (geanonimiseerd maar de post staat er nog) niets te maken had met iemand die mij bijviel onder een nick met heel veel getallen? Hij/zij heeft meerdere post op het forum. Vals beschuldigd worden voelt niet fijn, zelfs niet van volstrekt anonieme mensen op een forum. Misschien juist dan niet omdat het anoniem is en je jezelf op geen enkele manier kan verdedigen. Ik hoop dat jullie strenger gaan modereren op wegpestgedrag van een paar queenbees en de impact hiervan inzien zodat iedereen zich hier, net als ooit, zich welkom en veilig voelt. Ik heb afscheid genomen (huilliee dramaqueen) van degenen die me dierbaar waren en vraag jullie bij deze ook dit account te anonimiseren. Bedankt alvast!
Mag ik op anoniem?

Ik ben na 16 jaar echt klaar. Bedankt voor de leuke jaren.

:hello:
annebell schreef:
03-10-2017 02:06
Mods,

Ik heb oprecht respect voor jullie gekregen het laatste jaar. Ik hoop dat jullie nav ip adressen kunnen bevestigen dat mijn post onder lievelieveke (geanonimiseerd maar de post staat er nog) niets te maken had met iemand die mij bijviel onder een nick met heel veel getallen? Hij/zij heeft meerdere post op het forum. Vals beschuldigd worden voelt niet fijn, zelfs niet van volstrekt anonieme mensen op een forum. Misschien juist dan niet omdat het anoniem is en je jezelf op geen enkele manier kan verdedigen. Ik hoop dat jullie strenger gaan modereren op wegpestgedrag van een paar queenbees en de impact hiervan inzien zodat iedereen zich hier, net als ooit, zich welkom en veilig voelt. Ik heb afscheid genomen (huilliee dramaqueen) van degenen die me dierbaar waren en vraag jullie bij deze ook dit account te anonimiseren. Bedankt alvast!
Ik vind het rot dat je je weggepest voelt.
annebell schreef:
03-10-2017 01:34
Misschien omdat ze dat bericht zinniger vonden dan al dat andere arrogante gezeik op de mods van mensen zoals jou die oprecht gekwetste mensen huilie noemen en ondertussen de sfeer om het hardst verpesten en totaal niks positiefs bijdragen? Die geanonimeerseerden nog van alles beschuldigen terwijl de mods zien dat het niet dezelfden zijn? Maar dit wellicht niet kunnen zeggen omdat ze hoe dan ook de spot en hoon van die hards killerbees zoals jou over zich heen krijgen en je darren je binnen no-time komen versterken?

Of niet. Ik wacht liever op een antwoord van de Mods. Eentje die misschien niet ingegeven is door heftige emotie.

Al snap ik wel wat je bedoelt.
En ik ben geen killerbee. En darren heb ik al helemaal niet. I wish.
Was gewoon oprecht benieuwd.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 03-10-2017 08:53
3.50% gewijzigd
anoniem03101001 schreef:
03-10-2017 07:20
Mag ik op anoniem?

Gelijk heb je maar stom :heart:
anoniem03101001 schreef:
Mag ik op anoniem?

Doei, ik vind je een tof mens.
anoniem_351214 wijzigde dit bericht op 03-10-2017 18:33
5.05% gewijzigd
Graag mijn account op anoniem, bedankt.
annebell schreef:
03-10-2017 01:34
Waarom noem je dan namen op napraat ? En uitgerekend deze namen ? @(

Iemand kreeg een poos geleden een ban omdat ze op napraat voorstelde een rijtje te maken met forumsters die steeds 'de klappen' kregen. Dat rijtje of dat voorstel mocht niet. Jij doet het tegenovergestelde.
LOEP ME MAAR aub.
anoniem03101001 schreef:
Mag ik op anoniem?

Neeeeeeeeeeeeeee :'(
Het topic 'Dringend fininancele hulp gezocht' is verwijderd ivm vragen om een geldlening.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

anoniem03101001 schreef:
Mag ik op anoniem?

Wat vind ik dit erg :( Blij je 'gekend' te hebben al die jaren, ik ga je missen!
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Wat is er gebeurd met het topic dat volgens de titel zou gaan over de oorzaken van trollen, maar eigenlijk een trolhandleiding was?
Tr0tter schreef:
03-10-2017 20:58
Wat is er gebeurd met het topic dat volgens de titel zou gaan over de oorzaken van trollen, maar eigenlijk een trolhandleiding was?
We hebben dit topic verwijderd ivm onrust stoken.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

ModeratorViva schreef:
03-10-2017 22:30
We hebben dit topic verwijderd ivm onrust stoken.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Wie werd er onrustig dan?
Ik wil graag mijn naam wijzigen van ava75 in ava, kan dat?
ava75 schreef:
03-10-2017 23:14
Ik wil graag mijn naam wijzigen van ava75 in ava, kan dat?
Dat is helaas niet mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

KyloRen schreef:
04-10-2017 12:30
Het is wel mogelijk, jullie doen het alleen niet. Zeg dat dan gewoon in plaats van een kutsmoes ;)
Misschien is het niet mogelijk omdat als ze het voor 1 iemand doen, ze het voor meerderen moeten doen en ze daar de mankracht niet voor hebben?
Ik heb een vraag. Op het oude forum kon je bepaalde pijlers blokkeren. Naar mijn weten is dat nu niet meer mogelijk. Komt die functionaliteit ook op het nieuwe forum? (want ik kan wel begrijpen dat zoiets geen voorkeur zou hebben)
chocolol schreef:
04-10-2017 12:50
Ik heb een vraag. Op het oude forum kon je bepaalde pijlers blokkeren. Naar mijn weten is dat nu niet meer mogelijk. Komt die functionaliteit ook op het nieuwe forum? (want ik kan wel begrijpen dat zoiets geen voorkeur zou hebben)
Je kunt een pijler tegenwoordig laten (de)blokkeren door de community manager. Die is te bereiken via de mail, communitymanager@viva.nl.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Het topic: ''Stoppen met pabo?'' is samengevoegd met ''Stoppen met studie?''.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Waarom wordt dit onderzoek toegestaan? Of schaar het onder huiswerkopdracht. Wat is het verschil tussen vele vele andere studenten die dit willen?
Als het klopt dat TO hiervoor toestemming heeft is het hek van de dam.

gezondheid/gezond-bewegen-kun-je-leren/ ... #p27625345
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Dat vroeg ik me ook al af. Het is toch gewoon een verkapt marktonderzoek? Waarom mag dat nu opeens wel?

Edit: in de regels staat dat niet is toegestaan:
n. Het plaatsen van enquêtes, marketing-, studie- en schoolonderzoeken, petities en oproepjes.
Het is volgens mij gewoon een ordinair studieonderzoek. Wat is er anders aan dit onderzoek dan aan alle duizenden onderzoeken die in de loop der jaren zijn verwijderd? Dat de TO vooraf toestemming vraagt?
Er is weer een spammer bezig:

relaties/jual-obat-aborsi-surabaya-0822 ... ges/392071
Mag ik op anoniem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven