Centraal Moderatortopic
vrijdag 29 december 2017 om 17:48
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/
Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358
Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231
Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-98/list_messages/409246
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/
Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358
Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231
Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-98/list_messages/409246
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 24 mei 2018 om 22:59
Hier sluit ik mij bij aan. Ook ik wacht nog steeds op antwoorden.fashionvictim schreef: ↑24-05-2018 22:57Hallo Communitymanager,
Ik heb je heel wat vragen gesteld waar je eigenlijk vandaag op zou reageren. Ik neem aan dat je door alle opzeggingen nogal een achterstand hebt en kan me voorstellen dat je van jullie legal department nog niet alle antwoorden hebt gekregen.
Dat geeft op zich niet, maar ik was van plan om aan de hand van die antwoorden te beslissen of ik mijn account zou laten verwijderen. Gezien het feit je nog niet mijn vragen hebt beantwoord en ik nog steeds niet weet waar ik het privacybeleid van Viva zelf kan lezen, wil ik graag het recht behouden om ook na morgen nog mijn account volledig te laten verwijderen.
Met dit bericht wil ik je dus laten weten dat ik zo lang ik niet weet hoe het privacybeleid van Viva er uit ziet ik er ook niet akkoord mee ga. Ik hoop dus alsnog snel antwoord op mijn vragen te krijgen.
Met vriendelijke groet,
Fashionvictim

donderdag 24 mei 2018 om 23:03
Ik ben wel benieuwd, wat fascineert je hierin zo dat je zelfs de moeite neemt het allemaal te tellen?zazamaenade schreef: ↑24-05-2018 22:54De stand is nu : 193 schip-verlaters
In het Moderator-topic, althans.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

donderdag 24 mei 2018 om 23:04
Beste Mods,
Ook ik wil graag volledig onherleidbaar en onloepbaar op anoniem.
Graag alle gegevens die jullie van mijn accounts/e-mailadressen/IP-adres/enz. hebben wissen en verwijderen.
Ik maak graag gebruik van het recht om vergeten te worden.
Bedankt voor de moeite.
Groetjes van een anoniem meubeltje
Ook ik wil graag volledig onherleidbaar en onloepbaar op anoniem.
Graag alle gegevens die jullie van mijn accounts/e-mailadressen/IP-adres/enz. hebben wissen en verwijderen.
Ik maak graag gebruik van het recht om vergeten te worden.
Bedankt voor de moeite.
Groetjes van een anoniem meubeltje

donderdag 24 mei 2018 om 23:11
ik ook. En ik wil al mijn dubbelnicks en puppets volledig op anoniem, onherleidbaar en helemaal leeggetrokken. mijn huidige nick mag blijvenfashionvictim schreef: ↑24-05-2018 22:57Hallo Communitymanager,
Ik heb je heel wat vragen gesteld waar je eigenlijk vandaag op zou reageren. Ik neem aan dat je door alle opzeggingen nogal een achterstand hebt en kan me voorstellen dat je van jullie legal department nog niet alle antwoorden hebt gekregen.
Dat geeft op zich niet, maar ik was van plan om aan de hand van die antwoorden te beslissen of ik mijn account zou laten verwijderen. Gezien het feit je nog niet mijn vragen hebt beantwoord en ik nog steeds niet weet waar ik het privacybeleid van Viva zelf kan lezen, wil ik graag het recht behouden om ook na morgen nog mijn account volledig te laten verwijderen.
Met dit bericht wil ik je dus laten weten dat ik zo lang ik niet weet hoe het privacybeleid van Viva er uit ziet ik er ook niet akkoord mee ga. Ik hoop dus alsnog snel antwoord op mijn vragen te krijgen.
Met vriendelijke groet,
Fashionvictim

donderdag 24 mei 2018 om 23:13
Omdat ik vanmiddag merkte dat andere reacties dan verzoeken om anonimiteit in dit topic 'verdronken' ben ik voor de grap eens gaan tellen, en nu vind ik het grappig om het nog eventjes te doen.
Ik had het ook een leuk 'feitje' gevonden als iemand anders het had geteld

Zoveel moeite is het niet, hoor. een minuutje, twee keer. Ik forum niet op een telefoon, nu, maar op een desk-top, dat scheelt wel.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:14
1.92% gewijzigd
nounou
donderdag 24 mei 2018 om 23:15
Ik ben benieuwd naar de eindstand, dus ga zo door!zazamaenade schreef: ↑24-05-2018 23:13Omdat ik vanmiddag merkte dat andere reacties dan verzoeken om anonimiteit in dit topic 'verdronken' ben ik voor de grap eens gaan tellen, en nu vind ik het grappig om het nog eventjes te doen.
Ik had het ook een leuk 'feitje' gevonden als iemand anders het had geteld![]()
Zoveel moeite is het niet, hoor. een minuutje, twee keer. Ik forum niet op een telefoon, nu, maar op een desk-top, dat scheelt wel.

donderdag 24 mei 2018 om 23:15
Ik vind het ook wel een boeiend weetje.zazamaenade schreef: ↑24-05-2018 23:13Omdat ik vanmiddag merkte dat andere reacties dan verzoeken om anonimiteit in dit topic 'verdronken' ben ik voor de grap eens gaan tellen, en nu vind ik het grappig om het nog eventjes te doen.
Ik had het ook een leuk 'feitje' gevonden als iemand anders het had geteld![]()
En forummen op iets anders dan een laptop of desktop is hier een ramp.

donderdag 24 mei 2018 om 23:20
Eens.fashionvictim schreef: ↑24-05-2018 22:57Hallo Communitymanager,
Met vriendelijke groet,
Fashionvictim
En ik wil er graag aan toevoegen dat ik geen tijd gehad heb om alles te lezen en ik de tijd om een besluit te nemen wel heeeeeeeeeel erg kort vind. U dropt een beslissing en verwacht dat ik a) dat op tijd lees en b) binnen twee dagen beslis of ik mijn Nick wil behouden. En het is maar een Nick, en ook zonder Feow adem ik wel door enzo, maar het is ook een stukje 'mij', waarmee ik al jaren hier kom en vriendschappen heb en wat emosjoonele waarde heeft. Niet iets om hapsnap binnen twee dagen te verstoten.
Eigenlijk vind ik de hele aanpak nogal getuigen van totaal geen inzicht in het forum. Dat zo mij niet moeten verbazen, maar ik baal er wel van dat jullie de boel nu weer zo knullig verklooien.
En nog een tip: als jullie het forum nog verder om zeep willen helpen, opgebouwde relaties willen verstoren en forummers weg willen jagen adviseer ik met klem om de inboxen nog een poosje kapot te houden en je uit te gaan leven op bannen wegens Nickhinten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 24 mei 2018 om 23:26
Ik heb gisteren en vandaag meegelezen over de nieuwe wetgeving. Ik begrijp dat het moderatieteam ook nog niet precies weet hoe alles er vanaf morgen uit komt te zien qua privacybeleid en de handhaving daarvan. Duidelijkheid daarover is echter ook voor mij wel nodig om te besluiten over anonimiseren, wat voor mij nu dus niet mogelijk was. Ik verwacht niet dat de duidelijkheid voor middernacht nog komt, en bovendien zou ik graag (ruim) de tijd hebben om er even over na te denken, dus ik sluit me aan bij bovenstaand verzoek. Bedankt voor jullie begrip.fashionvictim schreef: ↑24-05-2018 22:57Hallo Communitymanager,
Met vriendelijke groet,
Fashionvictim

donderdag 24 mei 2018 om 23:28
ja dubbelnicks.
donderdag 24 mei 2018 om 23:29
Tobbert schreef: ↑24-05-2018 23:26Ik heb gisteren en vandaag meegelezen over de nieuwe wetgeving. Ik begrijp dat het moderatieteam ook nog niet precies weet hoe alles er vanaf morgen uit komt te zien qua privacybeleid en de handhaving daarvan. Duidelijkheid daarover is echter ook voor mij wel nodig om te besluiten over anonimiseren, wat voor mij nu dus niet mogelijk was. Ik verwacht niet dat de duidelijkheid voor middernacht nog komt, en bovendien zou ik graag (ruim) de tijd hebben om er even over na te denken, dus ik sluit me aan bij bovenstaand verzoek. Bedankt voor jullie begrip.
Je doet je nick wel eer aan !

nounou