Centraal Moderatortopic

07-06-2018 10:21 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/

De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
fashionvictim schreef:
15-08-2018 18:00
Overigens, als het vaste kliekje er niet weer als hyena's op waren gedoken dan was er ook helemaal geen aandacht op gevestigd, dan was het 1 simpel verzoekje in het mod-topic geweest dat binnen no time ergens in de vergetelheid was geraakt.
Nou hebben 'de anderen' het alweer gedaan. Als jij niet als een dolle stier in dat topic binnen was komen schreeuwen dat het over jou ging had er helemaal geen haan naar gekraaid. En dan snap ik nog heel goed dat het niet leuk is als iemand out of the blue over jouw privé begint, maar had dan gewoon een mailtje gedaan naar de mods.
fashionvictim schreef:
15-08-2018 18:08
Moderator:

Nogmaals: al het gekrakeel en alle usual suspects die dit weer aangrijpen voor hun persoonlijke vetes ten spijt: ik zou graag zien dat jullie die informatie uit dat topic verwijderen omdat het naar mijn irl identiteit kan leiden.

(En ik neem dan ook aan dat deze discussie, zoals alle discussies op dit topic, sowieso verwijderd zal worden wegens off topic).
Hahahah
:rofl:
anoniem_372239 wijzigde dit bericht op 15-08-2018 18:13
0.76% gewijzigd
Je opent een topic en laat die erna weer verwijderen i.v.m. privacy?!
Is toch raar?! En nu kan niemand dat nalezen dus hoe kan iemand het herleiden naar jou door die zin van dat mens?! Drama om niks.
Loullah schreef:
15-08-2018 18:11
:rofl:
Enkel smiley plaatsten mag niet. Zeker hier niet!!!
Beste forummers,

dit is NIET de plek voor discussies. Op deze manier raken wij het overzicht kwijt en missen we mogelijk verzoekjes of vragen.

fashionvictim, we nemen je stafjes in behandeling. Bedankt voor het melden.

Met betrekking tot het bansysteem is het zo dat wij naar de context van een stafje kijken of iets banwaardig is of niets. Bans gaan in principe volgens het systeem zeer sporadisch kiezen we er voor om iets anders te doen wanneer de context toe laat. Wij gaan hier verder niet over in discussie (omdat we niet over het beleid in discussie gaan). Dat is ook waarom we soms berichten verwijderen en ook waarom we nu vragen om verdere vragen per mail te doen.

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-08-2018 18:18
Reden: offtopic
97.42% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-08-2018 18:18
98.41% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-08-2018 18:19
96.88% gewijzigd
[...]
96.75% gewijzigd
[...]
97.37% gewijzigd
[...]
98.74% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dank je wel, mod!
Am Yisrael Chai!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-08-2018 18:45
97.83% gewijzigd
FYI: de link naar het napraattopic in jullie OP klopt (weer) niet meer.
ModeratorViva schreef:
15-08-2018 18:13
Beste forummers,

dit is NIET de plek voor discussies. Op deze manier raken wij het overzicht kwijt en missen we mogelijk verzoekjes of vragen.
Tja; dat is te merken. Ik geloof dat ik bij deze al voor de derde of vierde keer om een reactie vraag.
Dus zouden jullie zo vriendelijk willen zijn mijn vraag nog te beantwoorden? Hartelijk dank.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-08-2018 20:11
0.00% gewijzigd
Ik heb even wat mensen gestaft, gewoon, omdat het kan.
Tijdschriftenverslindster schreef:
15-08-2018 19:45
Tja; dat is te merken. Ik geloof dat ik bij deze al voor de derde of vierde keer om een reactie vraag.
Dus zouden jullie zo vriendelijk willen zijn mijn vraag nog te beantwoorden? Hartelijk dank.
Zou je je vraag willen herhalen? Zover wij kunnen zien hebben we je meest recente vraag beantwoord. Je hebt daarna laten weten dat je het niet altijd eens bent met onze beoordeling van stafjes. Zoals gezegd gaan wij daar niet over in discussie.

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA

ModeratorViva schreef:
15-08-2018 20:15
Zou je je vraag willen herhalen? Zover wij kunnen zien hebben we je meest recente vraag beantwoord. Je hebt daarna laten weten dat je het niet altijd eens bent met onze beoordeling van stafjes. Zoals gezegd gaan wij daar niet over in discussie.

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA
De vraag is waarom jullie je eigen beleid/huisregels niet naleven. Dat begrijp ik oprecht niet.
Poppy_del_Rio schreef:
14-08-2018 21:05
Je kunt het ook melden bij het Meldpunt Discriminatie Internet:
http://www.meldpunt.nl/site/page.php
Dank voor je reactie en tip.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-08-2018 21:15
99.57% gewijzigd
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
15-08-2018 20:22
De vraag is waarom jullie je eigen beleid/huisregels niet naleven. Dat begrijp ik oprecht niet.
Beste Tijdschriftenverslindster,

dat doen wij wel. Als je er vragen over hebt kan je ons het beste mailen: forum@viva.nl

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA

ModeratorViva schreef:
15-08-2018 21:14

dat doen wij wel. Als je er vragen over hebt kan je ons het beste mailen: forum@viva.nl

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA
Daar verschillen we sterk over van mening.
Ga ik dan wel een antwoord krijgen, als ik mail? Anders is het natuurlijk ook zonde van de tijd en moeite.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 15-08-2018 23:16
7.86% gewijzigd
15-08-2018 22:03
Ga ik dan wel een antwoord krijgen? Anders is het natuurlijk ook zonde van de tijd en moeite.

Een antwoord anders dan ‘we doen geen uitspraken over het beleid’?
ModeratorViva schreef:
15-08-2018 21:14

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA
Ah, vandaar dat racisme op de nieuws-pijler blijft staan, natuurlijk.
¡Apagando las luces!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven