Centraal Moderatortopic

07-06-2018 10:21 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/

De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Waarom wisselen alle plaatsjes in de 'lees ook' maar blijft die kutbloem staan?
the_Wicked_Witch schreef:
15-08-2018 10:19
Bovendien betwijfel ik dat.
jawel het ging om de staffel (niet het staffen) van de bannen dus 24-48-week etc. Waarom de staffel niet strak werd gehanteerd, de mod zei namelijk dat ze dat per situatie bekeken.
strontvlieg schreef:
15-08-2018 10:55
Waarom wisselen alle plaatsjes in de 'lees ook' maar blijft die kutbloem staan?
je kan alleen nog thuis forummen als er niemand is en met de gordijnen dicht
S-Meds schreef:
15-08-2018 11:41
je kan alleen nog thuis forummen als er niemand is en met de gordijnen dicht
Dat kan niet eens. Gisteren was ik thuis aan het forummen toen mijn zoontje met 2 vriendjes de kamer binnen kwam stormen...
Waarom krijgt niet iedereen dezelfde - oplopende - banstraffen ?
Kun je gewoon niet maken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
15-08-2018 11:47
Waarom krijgt niet iedereen dezelfde - oplopende - banstraffen ?
Kun je gewoon niet maken.
Wij handelen volgens het bansysteem. Waarschuwing, 24 uurs ban, 48 uurs ban, enz.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

ModeratorViva schreef:
15-08-2018 11:53
Wij handelen volgens het bansysteem. Waarschuwing, 24 uurs ban, 48 uurs ban, enz.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Nee, je zegt net nog dat jullie het per situatie bekijken.

Waarom spreek je jezelf zo overduidelijk tegen?
ModeratorViva schreef:
15-08-2018 11:53

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Het gaat vaak zat fout. En als we jullie daar op wijzen passen jullie dat nooit aan.
lise1985 schreef:
15-08-2018 11:54
Nee, je zegt net nog dat jullie het per situatie bekijken.

Waarom spreek je jezelf zo overduidelijk tegen?
Mijn excuses, dan heb ik jouw reactie verkeerd begrepen. Als er een bericht gestaft wordt, bekijken we de verdere context zodat het stafje goed afgehandeld wordt. Waarschuwingen en een mogelijke ban delen we uit volgens het ban systeem.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

ModeratorViva schreef:
15-08-2018 11:58
Mijn excuses, dan heb ik jouw reactie verkeerd begrepen. Als er een bericht gestaft wordt, bekijken we de verdere context zodat het stafje goed afgehandeld wordt. Waarschuwingen en een mogelijke ban delen we uit volgens het ban systeem.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Je zegt twee dingen:

Jullie delen bans uit volgens de staffel
Jullie delen bans uit op basis van de situatie en context.

Dat is dus tegenstrijdig.

De vraag is dus welke van de twee jullie hanteren en waarom er niet consequent gehandeld wordt volgens de regels.

En tot slot de vraag waarom jullie daar niet duidelijk over kunnen communiceren.
ModeratorViva schreef:
15-08-2018 11:58

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is aantoonbaar niet waar. Wanneer jullie geconfronteerd worden met het bewijs dat het niet waar is, worden de reacties gewist ivm offtopic en vervolgens komt er geen antwoord meer op.
Hoe lang duurt een maandban : 30 dagen, een kalendermaand ( soms pech, soms mazzel ) ?
blijfgewoonbianca schreef:
15-08-2018 12:38
Hoe lang duurt een maandban : 30 dagen, een kalendermaand ( soms pech, soms mazzel ) ?
en wanneer krijg je die? na 24 uur, na 48 uur of gewoon at random
Sommige mensen kregen zelfs 2 maandbannen. :-o
karin6789 schreef:
15-08-2018 12:45
Sommige mensen kregen zelfs 2 maandbannen. :-o
ja dat heet een seizoenskaart
S-Meds schreef:
15-08-2018 12:47
ja dat heet een seizoenskaart
:rofl:
S-Meds schreef:
15-08-2018 11:40
jawel het ging om de staffel (niet het staffen) van de bannen dus 24-48-week etc. Waarom de staffel niet strak werd gehanteerd, de mod zei namelijk dat ze dat per situatie bekeken.

De heks bedoelde volgens mij dat ze het antwoord van de mod betwijfelde (dat ze de context bij gestaft berichten ook lezen) .
Trotter schreef:
15-08-2018 14:10
De heks bedoelde volgens mij dat ze het antwoord van de mod betwijfelde (dat ze de context bij gestaft berichten ook lezen) .

Ja precies. (De heks :HA: )
Moderator,

Ik heb het ook gestaft maar in het topic ik wil geen kinderen meer deelt Redbulletje privé informatie over mij terwijl ik zelf helemaal niet in dat topic wil reageren. Ik neem aan dat daar maatregelen tegen genomen gaan worden?
Am Yisrael Chai!
Jij koppelt die ene zin aan jouw situatie en aan jou, RB niet.
Ik had het er niet uitgehaald iig.
Nemaìn’ schreef:
15-08-2018 17:36
Jij koppelt die ene zin aan jouw situatie en aan jou, RB niet.
Ik had het er niet uitgehaald iig.
Jawel, ze zegt toch dat ze mij bedoelt ? Het is ook niet de eerste keer dat ze dit doet, kennelijk vindt ze mijn privé-leven erg interessant, interessant genoeg om het te pas en te onpas op dit forum als voorbeeld te gebruiken. Ik ben daar niet van gediend.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
15-08-2018 17:38
Jawel, ze zegt toch dat ze mij bedoelt ? Het is ook niet de eerste keer dat ze dit doet, kennelijk vindt ze mijn privé-leven erg interessant, interessant genoeg om het te pas en te onpas op dit forum als voorbeeld te gebruiken. Ik ben daar niet van gediend.
Toch pas nadat jij dat gemeld hebt?
Nemaìn’ schreef:
15-08-2018 17:39
Het is toch sowieso debiel om op dit forum in allerlei topics andere forummers als voorbeeld aan te halen, of niet soms?

Of zal ik even lekker jou gaan loepen en dan in allerlei topics compleet irrelevant jouw privé ervaringen als voorbeeld gaan geven?

Edit: Het is sowieso tegen de huisregels om uit andere topics te quoten en aangezien ik niet aan dat topic meedeed quote Redbulletje uit een ander topic.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 15-08-2018 17:42
17.40% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
FV, ik zit steeds daar mee te lezen maar niks wees erop dat het om jou ging tot je zelf postte.
There is always something happening, and it's usually right now
Nemaìn’ schreef:
15-08-2018 17:39
Ze noemde geen "naam". Jij koos er voor om te reageren en toen kreeg je een reactie terug. Je had ook niet kunnen reageren dan was er niets aan de hand. En maak je toch niet druk om zoiets, zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven