Centraal Moderatortopic

07-06-2018 10:21 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.


Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/

De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.


Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.


Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.


Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Madderijn dat in dit geval helemaal niet erg vindt.

:hug:
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
17-08-2018 00:13
Beste Zazamaenade,

We hebben het nogmaals onder de aandacht gebracht, we komen er morgen op terug.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Dank je voor het antwoord. Ben benieuwd ;-)
nounou
Ik heb zojuist per ongeluk op melden i.p.v. quoten gedrukt, dus melding kan genegeerd worden.
Alle reacties Link kopieren
@Trotter, dank het werkt!
@anderen, geen punt, aangepast dus dank
Alle reacties Link kopieren
forumfossiel schreef:
17-08-2018 11:57
Ik heb zojuist per ongeluk op melden i.p.v. quoten gedrukt, dus melding kan genegeerd worden.
Als je een pagina terug gaat, wordt er niks gemeld, hoor.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Zijdehoentje schreef:
17-08-2018 09:49
Mods, dit topic is vol. Willen jullie 'm sluiten? overig/wat-je-niet-hardop-wilt-zeggen/l ... 410667/121

Heb 'n nieuw topic geopend.
Beste Zijdehoentje,

het topic is gesloten, bedankt voor het melden.

Met vriendelijke groet,

Moderator VIVA forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Moderators,

Hebben jullie er ooit serieus aan gedacht om OP na 10 min op slot te zetten zodat t niet meer aangepast kan worden?
Elke x als een TO een meltdown krijgt wissen ze alles. Ook het verwijderen van alle posts omdat ze niet te horen krijgen wat ze willen. Het topic is dan niet meer te volgen. Het lijkt me dat het niet de bedoeling is.
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
17-08-2018 10:08
Dank je voor het antwoord. Ben benieuwd ;-)
Beste Zazamaenade,

We hebben het nogmaals gevraagd en het probleem wordt onderzocht.


Met vriendelijke groet,

Moderator VIVA forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
In pijler zwanger: Een kind krijgen is een recht?

Kunnen jullie dit topic verwijderen.
Vind het behoorlijk ongepast en in de reacties staat dat het topic al een keer verwijderd is.
Alle reacties Link kopieren
viva-life22 schreef:
17-08-2018 18:44
in de reacties staat dat het topic al een keer verwijderd is.

Niet als topic, maar als (dezelfde ongepaste) post in minstens twee andere topics. Onbegrijpelijk dat zo iemand gewoon nog een podium krijgt om zijn/haar bekrompen ideeën te spuien.
Alle reacties Link kopieren
Het topic "BAM: Een kind krijgen is een recht?" is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
17-08-2018 19:50
Niet als topic, maar als (dezelfde ongepaste) post in minstens twee andere topics. Onbegrijpelijk dat zo iemand gewoon nog een podium krijgt om zijn/haar bekrompen ideeën te spuien.
Oh excuus, dan heb ik dat verkeerd begrepen.

Verder met je eens, het topic is inmiddels verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
17-08-2018 20:01
Het topic "BAM: Een kind krijgen is een recht?" is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Heel fijn!
Loullah schreef:
17-08-2018 15:12
Moderators,

Hebben jullie er ooit serieus aan gedacht om OP na 10 min op slot te zetten zodat t niet meer aangepast kan worden?
Elke x als een TO een meltdown krijgt wissen ze alles. Ook het verwijderen van alle posts omdat ze niet te horen krijgen wat ze willen. Het topic is dan niet meer te volgen. Het lijkt me dat het niet de bedoeling is.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, het gebeurd zo vaak dat de OP weg is terwijl je je best doet om een zinnige reactie te geven. Dan is direct het hele topic naar de kloten.
Waarom is van deze TO alleen de OP te zien en niet haar berichten, maar wel via loepen?
relaties/weet-niet-waar-vriend-is/list_ ... #p28909519
Alle reacties Link kopieren
Was vandaag ook in een ander topic zo, van een nieuwe TO. Is dit de oplossing voor het spamprobleem? Want het heeft wat haken en ogen...
Such fun!1
MarindaH schreef:
17-08-2018 22:17
Was vandaag ook in een ander topic zo, van een nieuwe TO. Is dit de oplossing voor het spamprobleem? Want het heeft wat haken en ogen...
Wat hele grote haken en ogen.
Was ook wel handig geweest omdat even breed aan te kondigen dan.
Nu denken reageerders dat de TO gevlogen is.
En de spam wordt er niet minder om als je nog wel gewoon een topic kunt starten.
Echt, krankzinnig dit. Zit je omhoog, open je een topic, kun je niet reageren. Alsof je een ban hebt. Wat een belachelijke oplossing voor dat spam-probleem, stelletje prutsers.
Ik hoop dat het een bug is ipv een debiele beslissing.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
17-08-2018 22:23
Was ook wel handig geweest omdat even breed aan te kondigen dan.
Nu denken reageerders dat de TO gevlogen is.

O idd, ik ga even wat andere TO's loepen die vandaag niet meer terugkwamen.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
17-08-2018 22:31
O idd, ik ga even wat andere TO's loepen die vandaag niet meer terugkwamen.

OK die was gewoon gevlogen :P
Such fun!1
De TO van de vriend die kwijt is wordt er nu dus op aangekeken dat ze niet terug lijkt te komen. Hallo mods, doe iets, dit kan echt niet!!!!
streepjesdekbed schreef:
17-08-2018 22:38
De TO van de vriend die kwijt is wordt er nu dus op aangekeken dat ze niet terug lijkt te komen. Hallo mods, doe iets, dit kan echt niet!!!!
Plus dat ze dus vijf keer hetzelfde bericht heeft geprobeerd te posten omdat ze steeds maar niet geplaatst werden.

Is dit een verlate 1-aprilgrap ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven