Centraal Moderatortopic
donderdag 7 juni 2018 om 10:21
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/
De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/
De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 15 augustus 2018 om 23:14
En niet alleen daar. Ook op andere pijlers.SombraOnline schreef: ↑15-08-2018 23:08Ah, vandaar dat racisme op de nieuws-pijler blijft staan, natuurlijk.

woensdag 15 augustus 2018 om 23:21
sorry hoor maar jullie zeggen hier in dit topic dat jullie de banstaffel voeren naar eigen inzicht en dat er soms vanaf wordt geweken. Dat er helemaal niks klopt van het bannensysteem kunnen we allemaal zienModeratorViva schreef: ↑15-08-2018 21:14Beste Tijdschriftenverslindster,
dat doen wij wel. Als je er vragen over hebt kan je ons het beste mailen: forum@viva.nl
Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA
donderdag 16 augustus 2018 om 10:07
donderdag 16 augustus 2018 om 10:28
Dat kun je idd niet zelf doen, maar hij is aangepast.
met vriendelijke groet,
Junior
donderdag 16 augustus 2018 om 16:53
Als je toch de OP aanpast, kun je dan misschien meteen nette linkjes maken? Waarbij je dus alleen een aanklikbare omschrijving ziet, in plaats van de hele URL? Dat scheelt een heleboel scrollen elke keer en ziet er ook nog eens een stuk netter uit.
Aanvulling: die overbodige witregels kunnen er ook wel uit.
Aanvulling: die overbodige witregels kunnen er ook wel uit.
trotter wijzigde dit bericht op 17-08-2018 08:04
11.31% gewijzigd
donderdag 16 augustus 2018 om 19:10
Mods, de scroll-problemen door de Defensie-reclame bestaan nu al 2 weken.
Ik heb in het bug-topic een reactie gegeven maar heb geen idee of jullie daar regelmatig kijken. Op 6 augustus is daar een goede suggestie gegeven (denk ik) maar er gebeurt niets mee, blijkbaar.
Er is door verschillende forummers over geklaagd.
Wanneer kunnen we verbetering verwachten ?
Ik heb in het bug-topic een reactie gegeven maar heb geen idee of jullie daar regelmatig kijken. Op 6 augustus is daar een goede suggestie gegeven (denk ik) maar er gebeurt niets mee, blijkbaar.
nounou
donderdag 16 augustus 2018 om 23:08
Hallo moderator, ik zie een topic waarvan het wel duidelijk is dat Oifa niet de TO is, hoe kan dat nou?
relaties/rot-situatie-wat-te-doen/list_ ... #p28906032
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

donderdag 16 augustus 2018 om 23:20
Alixane schreef: ↑16-08-2018 23:08Hallo moderator, ik zie een topic waarvan het wel duidelijk is dat Oifa niet de TO is, hoe kan dat nou?
Raar inderdaad, ik heb de OP gelezen en dat was een heel verhaal van iemand anders.
Hoe kan een OP zomaar verdwijnen mod?

donderdag 16 augustus 2018 om 23:24

donderdag 16 augustus 2018 om 23:37
Dat is idd heel raar, volgens mij is de OP inmiddels terugPipistrello schreef: ↑16-08-2018 23:20Raar inderdaad, ik heb de OP gelezen en dat was een heel verhaal van iemand anders.
Hoe kan een OP zomaar verdwijnen mod?

donderdag 16 augustus 2018 om 23:40
Bedankt voor het melden. De OP en te TO is inmiddels wel weer terug zo te lezen.Alixane schreef: ↑16-08-2018 23:08Hallo moderator, ik zie een topic waarvan het wel duidelijk is dat Oifa niet de TO is, hoe kan dat nou?

donderdag 16 augustus 2018 om 23:43
Ja zag het, idd stom. Snap nooit zo goed als iemand de OP leeghaald
vrijdag 17 augustus 2018 om 00:13
Beste Zazamaenade,zazamaenade schreef: ↑16-08-2018 19:10Mods, de scroll-problemen door de Defensie-reclame bestaan nu al 2 weken.
We hebben het nogmaals onder de aandacht gebracht, we komen er morgen op terug.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
vrijdag 17 augustus 2018 om 00:14
Beste Alixane,Alixane schreef: ↑16-08-2018 23:08Hallo moderator, ik zie een topic waarvan het wel duidelijk is dat Oifa niet de TO is, hoe kan dat nou?
Dankjewel voor de melding, we gaan even uitvogelen wat hier mis is gegaan.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

vrijdag 17 augustus 2018 om 00:27
Beste mods,Tijdschriftenverslindster schreef: ↑15-08-2018 22:03Daar verschillen we sterk over van mening.
Ga ik dan wel een antwoord krijgen, als ik mail? Anders is het natuurlijk ook zonde van de tijd en moeite.
Misschien ten onrechte ontstaat bij mij het idee dat jullie sommige vragen opzettelijk negeren, doordat ik elke vraag twee of drie keer moet stellen. Zouden jullie dus bovenstaande vraag nog willen beantwoorden, met inderdaad de toevoeging van Himalaya (een ander antwoord dan dat jullie geen uitspraken over beleid doen)? Bedankt.
vrijdag 17 augustus 2018 om 00:40
Beste Tijdschriftenverslindster,Tijdschriftenverslindster schreef: ↑17-08-2018 00:27Beste mods,
Misschien ten onrechte ontstaat bij mij het idee dat jullie sommige vragen opzettelijk negeren, doordat ik elke vraag twee of drie keer moet stellen. Zouden jullie dus bovenstaande vraag nog willen beantwoorden, met inderdaad de toevoeging van Himalaya (een ander antwoord dan dat jullie geen uitspraken over beleid doen)? Bedankt.
We zien je mail graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 17 augustus 2018 om 07:51
vrijdag 17 augustus 2018 om 08:05
ModeratorViva schreef: ↑17-08-2018 00:40Beste Tijdschriftenverslindster,
We zien je mail graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dat is (nog steeds) geen antwoord op haar vraag.
vrijdag 17 augustus 2018 om 08:07
Je kunt topics tegenwoordig zelf uit je lijstje verwijderen, met de optie 'wijzig' bovenaan het lijstje, daarna kun je op het prullenbakje klikken om een topic weg te gooien (op mobiel, ik weet niet hoe het er op een pc uitziet).
vrijdag 17 augustus 2018 om 09:49
Mods, dit topic is vol. Willen jullie 'm sluiten? overig/wat-je-niet-hardop-wilt-zeggen/l ... 410667/121
Heb 'n nieuw topic geopend.
Heb 'n nieuw topic geopend.
In this mad house we must all survive
vrijdag 17 augustus 2018 om 10:03
Het is wel zo dat wanneer je het uit je lijst gooit het niet meer terugkomt wanneer je weer in dat topic reageert. Dan moet je gaan prutsen met bookmarks.
Tegenwoordig denk ik eerst 3 keer na voor ik iets verwijder.
Oh, ik zie dat het voor Madderijn anders ligt. Sorry voor mijn gebrek aan inleving, Madderijn.
nounou