Wat je niet hardop wilt zeggen

19-05-2018 20:42 3036 berichten
Pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Hou op met dat gebagatelliseer, en hou op met het vergelijken van jouw gezonde baby met mijn zieke kind. En flikker op met je tips, zijn afwijking gaat niet over, ook niet als ik stop met sinaasappelsap drinken of curry eten >:-(
Misschien moet je gewoon zeggen wat je dwars zit.. en niet ontkennen dat er wat is.. maar ik hou mn mond wel
Alle reacties Link kopieren
Gaan we nou weer goed praten? Hoe vaak hebben we dat de afgelopen jaren al niet gedaan? En elke keer laat je je dochter stikken.
Alle reacties Link kopieren
De eerste de beste die mij ooit nog gaat vertellen dat een ruggen prik altijd helpt. Draai ik zijn nek om na 24 uur been weeen en 3 keer een ophoging van de pijnmedicatie nog een spoed keizersnee. Maar ze is er en gelukkig helemaal gezond en ik kom er ook wel boven op.
Browniechocolate schreef:
16-08-2018 21:41
De eerste de beste die mij ooit nog gaat vertellen dat een ruggen prik altijd helpt. Draai ik zijn nek om na 24 uur been weeen en 3 keer een ophoging van de pijnmedicatie nog een spoed keizersnee. Maar ze is er en gelukkig helemaal gezond en ik kom er ook wel boven op.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje! Succes met je herstel, ik hoop dat je een fijne kraamhulp hebt!
Tegen mijzelf:
Hoe moeilijk kan het zijn. Zelfs een kind krijgt het voor elkaar om de kinderbeveiliging van het verlengsnoer te omzeilen en jij krijgt niet eens een simpele oplader in het verlengsnoer vanwege die beveiliging :facepalm:

Zeg ik natuurlijk niet hard op, want dan gaat vriend mij keihard uitlachen :whistle:
Alle reacties Link kopieren
Doe wat aan je zelf, ga hulp zoeken, maar hou op met dat gezeur in de groepsapp elke dag, heb wel wat anders aan mijn hoofd dan elke dag dat gezanik.....
Weet je zelf wel wat je wilt of.....??
Ik iig niet meer, niet zo gek toch als je niet echt antwoord geeft op mijn vragen. En dan heb ik van alles fout gedaan. Klopt deels, de andere kant is dat je je wel erg snel aangesproken/aangevallen voelt"
Zucht!!!! Soms!!!
Gefeliciteerd browniechocolate!
Alle reacties Link kopieren
Hyaluronacid :swear:
Bounce back :thunder:

Flikker op, wordt gewoon oud!
Been there, done that, got the T-shirt.
Och jaa.. hij is zooo zielig! Hou toch op zeg.. hij vraagt gewoon aandacht!! Jullie verwennen hem veel te veel.. t is geen baby! En alleen maar dat..? Nou en dit en dit en dat en dat en zus en zo dan?

En je dan druk maken om mij?
Ik ben gelukkig hoor! En ondanks de moeilijkheden maak ik wél wat van mijn leven! Accepteer dat nou gewoon
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Browniechocolate
Na al jaren vage klachten te hebben en een miljoen keer bij de huisarts geweest te zijn en met een kluitje het riet in gestuurd te worden ben ik het zo zat.
Alle symptomen wijzen op Lyme, maar omdat dat in NL niet te testen is wordt het afgedaan als een niet te verklaren auto immuunziekte.

En ik voel me maar ellendig. Bah bah
Alle reacties Link kopieren
pino4 schreef:
16-08-2018 20:09
Irritante K.T reclame. Elke keer als 'ie op is, vervloek ik pa en fuckin Marietje hardop.
Ja EN als Marietje om 19.30 dr pa belt is het daar 23.00, beetje maffe tijd om een congres toe te spreken.

Ontopic: ik haat mn lijf na de zwangerschappen en NEE ik hoef niet af te vallen, ben gewoon vanbinnen zwaar beschadigd en heb nog steeds veel pijn en last en een operatie lijkt ook dweilen met de kraan open en ik HAAT dat er zo’n taboe op rust elke dag dat gevoel alsof mn hele baarmoeder er uit flikkert en maar blijven werken, glimlachen, doorgaan. F-U-C-K.
Alle reacties Link kopieren
Lelie36 schreef:
16-08-2018 20:13
Misschien moet je gewoon zeggen wat je dwars zit.. en niet ontkennen dat er wat is.. maar ik hou mn mond wel
Maar echt!!
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
Mijn relatie van 5 jaar lang is vandaag uitgegaan en ik had echt de gedachte dat ik mezelf wel dood kon rijden. Ik wist niet dat ik zulke gedachtes kon hebben.
Brownietaart schreef:
17-08-2018 01:26
Mijn relatie van 5 jaar lang is vandaag uitgegaan en ik had echt de gedachte dat ik mezelf wel dood kon rijden. Ik wist niet dat ik zulke gedachtes kon hebben.
:hug:
prada schreef:
17-08-2018 01:34
:hug:
Dankje.
Brownietaart schreef:
17-08-2018 01:37
Dankje.
Hou je goed. Ik hoop dat je een beetje kunt slapen.
Alle reacties Link kopieren
@ browniechocolate jij hebt het dus ook niet makkelijk gehad, maar ze is er!! Ze is gezond! Gefeliciteerd met jullie meisje :cheer:

Straks ga je hier schrijven dat je mensen gaat wurgen als ze nog 1x zeggen dat je moet "genieten". Dat schijnt erbij te horen.
Ik vond de eerste week echt onwijs zwaar, maar ik zit nu in week twee en echt: het wordt beter. Ik kan mn baby weer tillen, ik kan lopen, staan, zelf uit bed komen en eigenlijk alles behalve lang hard lachen en flink niezen.
Heb maar vertrouwen in de kracht van je lijf! :rose:
Alle reacties Link kopieren
justlust schreef:
16-08-2018 23:21
Na al jaren vage klachten te hebben en een miljoen keer bij de huisarts geweest te zijn en met een kluitje het riet in gestuurd te worden ben ik het zo zat.
Alle symptomen wijzen op Lyme, maar omdat dat in NL niet te testen is wordt het afgedaan als een niet te verklaren auto immuunziekte.

En ik voel me maar ellendig. Bah bah
In Duitsland en/of België wel toch? Of is dat te duur :(
Alle reacties Link kopieren
Dat er nog steeds mensen zijn die me vanuit het niets aan durven spreken op mn blanke huidskleur. Dat ik na weken vakantie en mooi weer nog steeds niet bruin ben en dan hun been of arm naast je doen om te vergelijken. Heel NL weet toch inmiddels dat zonnebaden slecht is voor ontwikkelen van huidkanker? Dat het met pigment heeft te maken hoe bruin iemand is? Geloof je echt dat het een prestatie is dat jij bruiner bent? Hoe durf je me hier over aan te spreken op een verjaardag nog wel? Denk je dat dat leuk is voor iemand?
Browniechocolate, van harte gefeliciteerd. Eindelijk is ze er :heart:
Alle reacties Link kopieren
@spacescooter: :hug: ik ken het, ik verbrand hooguit, en ben dan direct weer terug bij af. En doen of het een prestatie is... Als men er gelukkig van wordt: fijn. Maar hou het verder inderdaad maar lekker voor jezelf (en armen/benen thuis).
Alle reacties Link kopieren
Fragolisa schreef:
16-08-2018 20:10
Hou op met dat gebagatelliseer, en hou op met het vergelijken van jouw gezonde baby met mijn zieke kind. En flikker op met je tips, zijn afwijking gaat niet over, ook niet als ik stop met sinaasappelsap drinken of curry eten >:-(
:hug:
En helaas zul je dit nog veel meemaken, waarschijnlijk.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven