Centraal Moderatortopic

07-06-2018 10:21 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.


Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/

De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.


Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.


Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.


Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
10-06-2018 14:03
Waarom word ik telkens uitgelogd en kan ik op sommige topics helemaal niet meer reageren?
Beste Nummer*Zoveel,

Wat vervelend. Zou je ons kunnen mailen om welke topics het gaat en mogelijk een screenshot van het beeld dat je krijgt als je wordt uitgelogd.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
10-06-2018 14:40
Beste Nummer*Zoveel,

Wat vervelend. Zou je ons kunnen mailen om welke topics het gaat en mogelijk een screenshot van het beeld dat je krijgt als je wordt uitgelogd.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Meen je dit? Weet je überhaupt wel dat er (vanuit jullie!) een topic loopt over dit probleem? Of communiceren jullie dat niet naar elkaar toe.
ModeratorViva schreef:
10-06-2018 14:40
Beste Nummer*Zoveel,

Wat vervelend. Zou je ons kunnen mailen om welke topics het gaat en mogelijk een screenshot van het beeld dat je krijgt als je wordt uitgelogd.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
:facepalm: :facepalm: :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
10-06-2018 14:40
Beste Nummer*Zoveel,

Wat vervelend. Zou je ons kunnen mailen om welke topics het gaat en mogelijk een screenshot van het beeld dat je krijgt als je wordt uitgelogd.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Nee, dat ga ik niet doen. En ik zal ook even uitleggen waarom. Als ik inlog en daarna op de homepage land, dan kost het me eerst minuten lang vernieuwen voordat ik überhaupt de topics kan zien, want de advertenties verbergen alle topics. Als ik dan eindelijk de topics weer eens kan zien en er eentje open, dan is het een verrassing of ik nog ingelogd ben. Als het systeem me eruit heeft gegooid, zie ik dat omdat de eerste reactie plots bovenaan staat i.p.v. de laatste zoals ik zelf heb ingesteld. Ik krijg dus geen “uitlogscherm” te zien. Ik ga mijn kostbare tijd dus niet verdoen met het maken en mailen van screenprints die ik niet zie.

Bovendien lees ik hier dat dit probleem al lang bekend is, maar gewoon genegeerd wordt. Net zoals bij de problemen met de overlappende advertenties.

Wanneer wordt dit forum en haar gebruikers nu eindelijk eens serieus genomen door jullie en Sanoma? En wanneer gaat de TD eens zelf aan de slag, i.p.v. de gebruikers te vragen om (tig keer) hun werk te doen, zonder iets met de resultaten daarvan te doen?
Alle reacties Link kopieren
Een van de forummers heeft zelfs al gevonden wat het probleem is, waar de TD nog steeds aan het zoeken is. Prutsers.
overig/input-gevraagd-voor-uitlogproble ... ges/411852
Trotter schreef:
10-06-2018 19:43
Een van de forummers heeft zelfs al gevonden wat het probleem is, waar de TD nog steeds aan het zoeken is. Prutsers.
overig/input-gevraagd-voor-uitlogproble ... ges/411852
Dit is al vaker tegen ze gezegd, maar boeie.
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
10-06-2018 19:43
Een van de forummers heeft zelfs al gevonden wat het probleem is, waar de TD nog steeds aan het zoeken is. Prutsers.
overig/input-gevraagd-voor-uitlogproble ... ges/411852
Ze moeten RikM gewoon een uurtje loslaten achter de schermen. Ik durf te wedden dat er dan ineens heel wat bugs zijn opgelost.
Alle reacties Link kopieren
Even klagen: bij elk nieuw scherm begint er steeds na een paar seconde een groot blok met reclame. Nét op het moment dat ik op een topic of post wil klikken staat die NS-reclame er opeens en klik ik dus door naar de NS.

En verder, nu ik toch bezig ben, die Lees ook - kolom die je rechts ziet hebben soms zulke expliciete titels (hij pakte me hard en geil - of zoiets) dat ik me er gewoon voor schaam soms dat die zo groot in beeld staan. Komt mijn 13-jarige zoon naast me zitten en zegt: op waar voor site zit jij nou? Ik vind dat erg vervelend. Kan ik die kolom ook uitzetten?

Misschien ben ik de enige die dit vind, maar ik wilde het toch even zeggen...
Beter een half motto....
Bim schreef:
10-06-2018 23:23
Even klagen: bij elk nieuw scherm begint er steeds na een paar seconde een groot blok met reclame. Nét op het moment dat ik op een topic of post wil klikken staat die NS-reclame er opeens en klik ik dus door naar de NS.

En verder, nu ik toch bezig ben, die Lees ook - kolom die je rechts ziet hebben soms zulke expliciete titels (hij pakte me hard en geil - of zoiets) dat ik me er gewoon voor schaam soms dat die zo groot in beeld staan. Komt mijn 13-jarige zoon naast me zitten en zegt: op waar voor site zit jij nou? Ik vind dat erg vervelend. Kan ik die kolom ook uitzetten?

Misschien ben ik de enige die dit vind, maar ik wilde het toch even zeggen...
Nee hoor, dat vind ik ook. Ook in het ov ed. Je kan hem wegklikken, voor even.
Goedemorgen Mods,


Ik heb per ongeluk bij deze (link volgt) topic op de laatste pagina het quote-bericht van 2-12 gestaft. Dat was natuurlijk geenszins de bedoeling!! Dit bericht is inhoudelijk nergens mee in strijd, ik wilde hem quoten maar drukte lomp op mijn scherm. Graag niets mee doen.

geld-recht/nalatige-bewindvoerder-geen- ... #p28620578

Marte007
Alle reacties Link kopieren
Marte007 schreef:
11-06-2018 06:58
Dit bericht is inhoudelijk nergens mee in strijd

Nou, na een keer of zes hetzelfde bericht begint het toch aardig op spam te lijken...
Waarom wordt er nou toch niks gedaan aan die mega uitklapreclames? Ik kan gewoon echt niet meer forummen.
Trotter schreef:
11-06-2018 07:04
Nou, na een keer of zes hetzelfde bericht begint het toch aardig op spam te lijken...
Maar dat is het dus niet.


Mods, dat is geen spam. Willen jullie het alsjeblieft terugzetten? Als er mensen willen doneren dan kan dat nu niet.
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Robin Williams-docu!' is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Marte007 schreef:
11-06-2018 10:38
Maar dat is het dus niet.


Mods, dat is geen spam. Willen jullie het alsjeblieft terugzetten? Als er mensen willen doneren dan kan dat nu niet.
Beste Marte007,

Het is een mooi gebaar maar het forum is niet de juiste plek hiervoor.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
11-06-2018 11:45
Beste Marte007,

Het is een mooi gebaar maar het forum is niet de juiste plek hiervoor.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
:worship:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ModeratorViva schreef:
11-06-2018 11:45
Beste Marte007,

Het is een mooi gebaar maar het forum is niet de juiste plek hiervoor.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Beetje mosterd na de maaltijd, niet? Dat topic loopt al dertig pagina's zo
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'De kinderen van de buurvrouw, ik ben bezorgd' is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Plaatje veranderen deel 17 is vol, er mag een slotje op, deel 18 is al geopend.
Alle reacties Link kopieren
niekie1 schreef:
11-06-2018 12:33
Plaatje veranderen deel 17 is vol, er mag een slotje op, deel 18 is al geopend.
Het topic is gesloten!

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
11-06-2018 10:32
Waarom wordt er nou toch niks gedaan aan die mega uitklapreclames? Ik kan gewoon echt niet meer forummen.
Mee eens. Amper te doen 🙄
En door die grote reclames werken ook de naar beneden en naar boven knoppen niet meer.
En als ik eindelijk een topic heb kunnen aanklikken: bam! Reclame eroverheen en je ligt er weer af.

Het wordt met de dag erger hier.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
SQL ERROR [ mysqli ]

Incorrect string value: '\xF0\x9F\x91\x8D\xF0\x9F...' for column 'post_text' at row 1 [1366]

Een SQL-fout is opgetreden tijdens het ophalen van deze pagina. Neem contact op met de beheerder als dit probleem zich blijft voordoen.

(Bij deze)

Ik wens niet meer genegeerd te worden.
Deze melding heb ik dagelijks.
yasmijn wijzigde dit bericht op 13-06-2018 08:50
11.89% gewijzigd
Al een account? Log dan hier in.
ModeratorViva schreef:
11-06-2018 11:45
Beste Marte007,

Het is een mooi gebaar maar het forum is niet de juiste plek hiervoor.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Er staat nergens iets over beschreven in de huisregels tot zover ik dat kan zien. Dus ik begrijp niet waarom dit niet de juiste plek is?
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'ASJEBLIEFT HELP EEN MOEDER' is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Bult op oogkas, wat kan het zijn?' is verwijderd ivm het vragen van medisch advies.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven