Centraal Moderatortopic

07-06-2018 10:21 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/

De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
.
Loullah schreef:
22-07-2018 20:10
Ik jankte niet. Het was een constatering en tevens feit.
Nee meid, dat was het niet. Maar goed, het is maar virtueel, hè! :P
Lady*Voldemort schreef:
22-07-2018 20:04
Maar gezellig is anders. En schelden/bedreigen mag nou eenmaal niet volgens de huisregels. Kan het prima zijn dat jij het niet erg vindt om uitgescholden of bedreigd te worden, maar het minste wat je wel van een mod mag verwachten is dat ie zijn eigen huisregels kent en naleeft. En als je als forummer echt niet kunt leven met de huisregels omdat je juist graag uitgescholden en bedreigd wordt staat het je altijd vrij te vertrekken.
Die persoon kreeg toch een ban (voor bepaalde tijd)?
Daar is ie weer, onze knip-en-plak-fetisjist profile/373244/posts
There is always something happening, and it's usually right now
De troll topics zijn verwijderd en er zijn maatregelen genomen, Dit heeft langer geduurd dan gebruikelijk, waarvoor excuses.

Graag nu hier weer on-topic, dank!

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Mods, het hek staat weer open

memberlist.php?mode=viewprofile&u=373309
In this mad house we must all survive
Zijdehoentje schreef:
23-07-2018 09:12
Mods, het hek staat weer open

memberlist.php?mode=viewprofile&u=373309
Thanks voor het melden, de spam is verwijderd.

Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

Het topic 'Misschien Jaloers exvriendje' is verwijderd i.v.m. een te jonge TO.

Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

ModeratorViva schreef:
23-07-2018 09:27
Thanks voor het melden, de spam is verwijderd.

Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dank je wel!
In this mad house we must all survive
Caveira schreef:
22-07-2018 11:11
Is het gebruik van kleurtjes op dit forum helemaal niet toegestaan? Of gaat het dan om het gebruik van de felle kleurtjes? Hoe zit dat precies?
Zou ik een antwoord kunnen krijgen op deze vragen?
bezorg chinees is terug
Er is er weer één die ons Chinees wil leren : memberlist.php?mode=viewprofile&u=373310
Misschien ook eens een Leesook in het Chinees plaatsen :proud:
nounou
Hoe moeilijk is het nou om even een spamfiltertje te plaatsen tegen die buitenlandse spam?
lise1985 schreef:
23-07-2018 10:11
Hoe moeilijk is het nou om even een spamfiltertje te plaatsen tegen die buitenlandse spam?
Nou idd! Hoe doen ze dat op andere fora’s? Hier lijkt de meeste spam te verschijnen
Voor iedereen een groene tuin
Caveira schreef:
23-07-2018 09:46
Zou ik een antwoord kunnen krijgen op deze vragen?
Hi Caveira,

Wat bedoel je precies? Waarvoor zou je kleurtjes willen gebruiken?

Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

ModeratorViva schreef:
23-07-2018 10:31
Hi Caveira,

Wat bedoel je precies? Waarvoor zou je kleurtjes willen gebruiken?

Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Je kan de tekst in je post een kleurtje geven, daar heb ik een ban voor gekregen. Dus nu vraag ik me af of dat helemaal niet mag, of dat het alleen geld voor hele felle kleuren.
Caveira schreef:
23-07-2018 10:33
Je kan de tekst in je post een kleurtje geven, daar heb ik een ban voor gekregen. Dus nu vraag ik me af of dat helemaal niet mag, of dat het alleen geld voor hele felle kleuren.
Je kreeg een ban, omdat jou gevraagd was om ermee te stoppen, maar je gewoon doorging.
KyloRen schreef:
23-07-2018 10:35
Je kreeg een ban, omdat jou gevraagd was om ermee te stoppen, maar je gewoon doorging.
Ja en daarom vraag ik nu wat de regels zijn omtrent het gebruik van kleuren, zodat ik me daaraan kan houden.

Daarnaast is het gewoon een groepje mensen dat zich aan alles irriteert wat ik zeg en daarom met ze allen gaan staffen. Mensen hebben nou eenmaal verschillende meningen en vrijheid van meningsuiting, zolang ik niet ongepast reageer zou dat gewoon moeten kunnen.
anoniem_368366 wijzigde dit bericht op 23-07-2018 10:43
Reden: Toevoeging en wat weggehaald.
29.93% gewijzigd
Caveira schreef:
23-07-2018 10:39
Ja en daarom vraag ik nu wat de regels zijn omtrent het gebruik van kleuren, zodat ik me daaraan kan houden.

Daarnaast is het gewoon een groepje mensen dat zich aan alles irriteert wat ik zeg en daarom met ze allen gaan staffen. Mensen hebben nou eenmaal verschillende meningen en vrijheid van meningsuiting, zolang ik niet ongepast reageer zou dat gewoon moeten kunnen.
Geen idee of er regels voor zijn :) Ik weet wel dat er forummers zijn die alle tekst in één bericht een kleurtje geven, dat staat (vind ik dan) ook veel rustiger.
Maar de mod had gevraagd om te stoppen met die kleurtjes, en daarna ging je gewoon door. Ik heb je overigens niet gestaft of zo- Alleen gezegd dat ik het irritant vond ;-D Hier een ban om krijgen is gewoon onzin.
KyloRen schreef:
23-07-2018 10:56
Geen idee of er regels voor zijn :) Ik weet wel dat er forummers zijn die alle tekst in één bericht een kleurtje geven, dat staat (vind ik dan) ook veel rustiger.
Maar de mod had gevraagd om te stoppen met die kleurtjes, en daarna ging je gewoon door. Ik heb je overigens niet gestaft of zo- Alleen gezegd dat ik het irritant vond ;-D Hier een ban om krijgen is gewoon onzin.
Ja dat bericht zag ik te laat, ik vind de ban zelf ook niet erg. Wil gewoon weten wat de regels zijn. Maar ik wacht het antwoord van een mod af.
Beste moderators, kunnen jullie de titel van mijn net geplaatste topic aanpassen naar "hoe verander ik (...)"
Caveira schreef:
23-07-2018 10:59
Ja dat bericht zag ik te laat, ik vind de ban zelf ook niet erg. Wil gewoon weten wat de regels zijn. Maar ik wacht het antwoord van een mod af.
Ik denk niet dat er bepaakde regels voor zijn. Maar jij was voornamelijk met de kleurtjes aan het provoceren. Of zo heb ik het in ieder geval ervaren. Dus ik heb je daarvoor gestaft. Graag gedaan.
Boheme schreef:
23-07-2018 11:06
Ik denk niet dat er bepaakde regels voor zijn. Maar jij was voornamelijk met de kleurtjes aan het provoceren. Of zo heb ik het in ieder geval ervaren. Dus ik heb je daarvoor gestaft. Graag gedaan.
Caveira was inderdaad raar aan het doen in dat topic. Ik ging ervan uit dat de mods dat toevallig tegen waren gekomen en haar gevraagd hadden om geen kleurtjes te gebruiken, waarna ze doodleuk doorging en de mods dus negeerde. Dat verdient wel een waarschuwing of ban.

Maaarr, ze is dus gestaft vanwege het gebruiken van kleurtjes? :-o
Ff serieus, waar gaat dit allemaal over? Echt echt echt, het moet niet gekker worden!! Is de tolerantie op dit forum werkelijk zo laag dat men helemaal niks kan hebben?
Het zou niet zo mogen zijn dat men je gewoon een ban kan aansmeren omdat men je "irritant" vind. :nooo:
Caveira schreef:
23-07-2018 10:33
Hi Caveira,

Je mag gewoon kleurtjes gebruiken in je posts, maar het is niet de bedoeling dat je hiermee provoceert. Dan zullen wij maatregelen nemen.

Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

Ik heb net ontdekt dat je de mods kunt staffen! :-o

Wat gebeurt er dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven