Centraal Moderatortopic
woensdag 29 augustus 2018 om 10:30
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p28955681
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-106/list_messages/431859
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p28955681
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-106/list_messages/431859
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 20 september 2018 om 15:20
Misschien omdat er erg veel dames op vivaforum ronddwalen? Maken we er “op de vrouw spelen” van en dat gebeurd regelmatig.
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......

donderdag 20 september 2018 om 15:36
eensS-Meds schreef: ↑20-09-2018 11:51Mods sluit dat topic gewoon, of beter verwijder het. Het heeft geen enkel doel. Als mensen steun willen betuigen dat zal er wel een online condeoleance register vanuit Oss worden geopend. In dit soort topics gaan mensen hun eigen angsten projecteren en dat gebeurt door speculatie, beschuldiging en ramptoerisme. Haal het gewoon weg. Je zou maar betrokkene zijn en later dit topic tegenkomen. Dat wil je echt niet

donderdag 20 september 2018 om 22:36
Eens eigenlijk vind ik het net zo stuitend als mensen die filmpjes en foto's op een rampplek maken.

vrijdag 21 september 2018 om 07:13
Tijdschriftenverslindster schreef: ↑21-09-2018 04:34Users die zich laten anonimiseren, zouden toch niet meer kunnen posten? Waarom is het dan toch mogelijk dat deze users blijven posten met hun anonieme account?
Da's een bug. Maar niet iedereen met Anoniem23456 is ook geanonimiseerd.
Er zijn er een paar met die username.

vrijdag 21 september 2018 om 07:28
Bedankt voor je reactie.the_Wicked_Witch schreef: ↑21-09-2018 07:13Da's een bug. Maar niet iedereen met Anoniem23456 is ook geanonimiseerd.
Er zijn er een paar met die username.
Zou toch leuk zijn als ze eindelijk eens wat aan al die bugs gaan doen, behalve ze in kaart brengen.
Van een aantal users weet ik het zeker, gezien ik de oproepen heb zien staan om op anoniem te gaan

vrijdag 21 september 2018 om 10:06
relaties/ex-narcistisch/list_messages/4 ... #p29041399
Hallo..... dit is niet mijn topic, ik reageerde alleen maar
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...

vrijdag 21 september 2018 om 10:07
heb jij ook al een narcist??felice71 schreef: ↑21-09-2018 10:06relaties/ex-narcistisch/list_messages/4 ... #p29041399
vrijdag 21 september 2018 om 11:22
Het topic "Ik wil niet stoppen, maar kan ook niet doorgaan." is verplaatst naar de pijler relaties.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
vrijdag 21 september 2018 om 11:24
Beste Felice71,felice71 schreef: ↑21-09-2018 10:06relaties/ex-narcistisch/list_messages/4 ... #p29041399
Onze excuses, de TO had de OP aangepast en die moest weer eerst door ons goedgekeurd worden. Alles staat nu weer op zijn plek.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 21 september 2018 om 11:30

zaterdag 22 september 2018 om 10:30
Beste mods, ik heb een vraag over plaatjes plakken.
Ik weet dat je dit pas mag nadat je 200 posts heb gedaan. Ik weet ook dat deze maatregel is genomen nadat er een heleboel onsmakelijke plaatjes werden geplakt. Ik vind het een goede maatregel.
Maar mag het aantal van 200 omlaag naar bv 50?
Het duurt echt heel lang voordat je aan de 200 postings zit, waardoor mensen die al lang op het forum komen, na een nickwissel onnodig lang langs de zijlijn staan.
Met een grens van 50 houd je ook de trollen buiten.
Ik weet dat je dit pas mag nadat je 200 posts heb gedaan. Ik weet ook dat deze maatregel is genomen nadat er een heleboel onsmakelijke plaatjes werden geplakt. Ik vind het een goede maatregel.
Het duurt echt heel lang voordat je aan de 200 postings zit, waardoor mensen die al lang op het forum komen, na een nickwissel onnodig lang langs de zijlijn staan.
zaterdag 22 september 2018 om 10:39
Hier heb je een link naar een topic waar je naar hartelust (onzin) kunt posten tot je aan de 200 posts zitDesalniette- schreef: ↑22-09-2018 10:30Beste mods, ik heb een vraag over plaatjes plakken.

overig/200-posts-voor-plaatjesplakken-k ... s/382515/1
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zaterdag 22 september 2018 om 12:18
Bedankt Desalniette- voor je suggestie. We zullen je suggestie meenemen voorde toekomst.Desalniette- schreef: ↑22-09-2018 10:30Beste mods, ik heb een vraag over plaatjes plakken.
Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA

zaterdag 22 september 2018 om 20:30
Heb het bericht gestafd eerder gestafd, het staat er nog steeds en nu heeft Nicole (of 1 van haar 84 pseudoniemen haar OP ook nog weggehaald).ModeratorViva schreef: ↑20-09-2018 11:48Wil je het berichtje staffen? Dankjewel.
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Daarnaast heb ik nog geen antwoord gehad op de vraag waarom iemand na tig permabannen nog steeds terug kan komen.

zaterdag 22 september 2018 om 20:33
Proxy.SilverShadow schreef: ↑22-09-2018 20:30
Daarnaast heb ik nog geen antwoord gehad op de vraag waarom iemand na tig permabannen nog steeds terug kan komen.

zaterdag 22 september 2018 om 21:30
Tsja ik heb mij vandaag geregistreerd met een mytemp.email omdat ik viva niet mijn echte gegevens wil geven. Andere mediabedrijven zoals Twitter en FAcebook ook niet trouwens. Ik zou het wel heel erg vinden als je hier op Viva niet meer echt anoniem kunt reageren onder een proxy en een temporary mail.