Centraal Moderatortopic
woensdag 29 augustus 2018 om 10:30
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p28955681
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-106/list_messages/431859
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p28955681
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-106/list_messages/431859
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 20 september 2018 om 09:40
Bij mij gebeurde een week geleden hetzelfde, terwijl een pagina later iemand vriendelijk bedankt werd voor de input.the_Wicked_Witch schreef: ↑20-09-2018 09:33Krijg ik hier nog een reactie op? Ik ben niet gauw pissig maar ik vind dit wel zó verschrikkelijk onbeschoft. Wat een onprofessioneel gepruts hier, bah.
Wees blij dat mensen nog mee willen denken in de puinzooi zou ik zeggen.
Tjezus, wat vals

donderdag 20 september 2018 om 09:53
MevrouwJack schreef: ↑20-09-2018 09:40Bij mij gebeurde een week geleden hetzelfde, terwijl een pagina later iemand vriendelijk bedankt werd voor de input.
Wees blij dat mensen nog mee willen denken in de puinzooi zou ik zeggen.
Ja, dat was ik, van die input.

Maar goed, voor zover mijn bijdrage aan het meedenken, ze mogen wat mij betreft nu het heen en weer krijgen.

Ik denk niet meer mee, zelfs niet als Kim Jong Un persoonlijk het forum vol spamt.
donderdag 20 september 2018 om 10:55
Hi the_Wicked_Witch,the_Wicked_Witch schreef: ↑20-09-2018 09:33Krijg ik hier nog een reactie op? Ik ben niet gauw pissig maar ik vind dit wel zó verschrikkelijk onbeschoft. Wat een onprofessioneel gepruts hier, bah.
Excuses voor onze late reactie. Het bericht dat jij hier plaatste was in onze ogen trollhinten, en dat is niet de bedoeling op het CM. Dit soort meldingen ontvangen we liever via een stafje of de mail. Omdat het door de accountnaam overduidelijk een troll was snappen we dat je het hier geplaatst hebt en het is ook een beetje een grijs gebied.
Excuses dat we dit direct hebben verwijderd met als melding off topic, we zijn juist blij met het feit dat jullie er melding van maken.
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

donderdag 20 september 2018 om 10:58
relaties/vriendin-heeft-mij-bedreigd/li ... ges/427905
Op de telefoon lukt het niet om de link goed te plakken maar hoe is het mogelijk dat Nicole (en haar 84 pseudoniemen) na alle permabannen nog steeds kan komen trollen?
Op de telefoon lukt het niet om de link goed te plakken maar hoe is het mogelijk dat Nicole (en haar 84 pseudoniemen) na alle permabannen nog steeds kan komen trollen?

donderdag 20 september 2018 om 11:06
ModeratorViva schreef: ↑20-09-2018 10:55Hi the_Wicked_Witch,
Excuses voor onze late reactie. Het bericht dat jij hier plaatste was in onze ogen trollhinten, en dat is niet de bedoeling op het CM. Dit soort meldingen ontvangen we liever via een stafje of de mail. Omdat het door de accountnaam overduidelijk een troll was snappen we dat je het hier geplaatst hebt en het is ook een beetje een grijs gebied.
Excuses dat we dit direct hebben verwijderd met als melding off topic, we zijn juist blij met het feit dat jullie er melding van maken.
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dank.
Neemt niet weg dat ik niet van plan ben om nog enige constructieve bijdrage te leveren.
De onprofessionaliteit en willekeur zijn me te prominent aanwezig tegenwoordig.
En wat jullie weleens lijken te vergeten, als je users weglopen hebben jullie ook geen baan meer.

donderdag 20 september 2018 om 11:09
Ik vraag het me vaak af, heb ook al vaker om een definitie gevraagd maar het blijft geheim blijkbaar. Of ze weten zelf niet wat op de man is en doen maar wat.Bladaaneenboom schreef: ↑19-09-2018 13:37
Ik vraag mij ook weleens af wat op de man hier betekent?
Ik lees hier regelmatig dat iemand als een ‘zure azijnzeiker’ wordt weggezet met bijval van forumbuddy’s, wat dan gewoon blijft staan. Maar inhoudelijk op een persoon reageren heet dan op de man.
donderdag 20 september 2018 om 11:13
Gelukkig geld vrijheid van mening nog in nederland. Mijn mening hoef je het niet mee eens te zijn maar weghalen is natuurlijk belachelijk. Ben het met veel van jouw teksten ook niet eens, ook maar weghalen dan?
donderdag 20 september 2018 om 11:18
Niet te verwarren met Nina1966, voordat de verkeerde een ban krijgt.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
donderdag 20 september 2018 om 11:34
We houden dit topic in de gaten en zullen maatregelen nemen waar nodig.
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
donderdag 20 september 2018 om 11:38
Eh idd. Verwarrend.AeonOfWinter schreef: ↑20-09-2018 11:18Niet te verwarren met Nina1966, voordat de verkeerde een ban krijgt.
donderdag 20 september 2018 om 11:46
Donder toch op. Verschillende meningen kan en mag. Wat jij allemaal uit je toetsen krijgt is volkomen misselijkmakend met een situatie als deze.
Gadverdamme.
Geen bijzonderheden
donderdag 20 september 2018 om 11:48
Wil je het berichtje staffen? Dankjewel.SilverShadow schreef: ↑20-09-2018 10:58relaties/vriendin-heeft-mij-bedreigd/li ... ges/427905
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

donderdag 20 september 2018 om 11:50
Je kunt toch gewoon op het linkje klikken?ModeratorViva schreef: ↑20-09-2018 11:48Wil je het berichtje staffen? Dankjewel.
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

donderdag 20 september 2018 om 11:51
Mods sluit dat topic gewoon, of beter verwijder het. Het heeft geen enkel doel. Als mensen steun willen betuigen dat zal er wel een online condeoleance register vanuit Oss worden geopend. In dit soort topics gaan mensen hun eigen angsten projecteren en dat gebeurt door speculatie, beschuldiging en ramptoerisme. Haal het gewoon weg. Je zou maar betrokkene zijn en later dit topic tegenkomen. Dat wil je echt niet

donderdag 20 september 2018 om 12:18
EensS-Meds schreef: ↑20-09-2018 11:51Mods sluit dat topic gewoon, of beter verwijder het. Het heeft geen enkel doel. Als mensen steun willen betuigen dat zal er wel een online condeoleance register vanuit Oss worden geopend. In dit soort topics gaan mensen hun eigen angsten projecteren en dat gebeurt door speculatie, beschuldiging en ramptoerisme. Haal het gewoon weg. Je zou maar betrokkene zijn en later dit topic tegenkomen. Dat wil je echt niet
Geen bijzonderheden

donderdag 20 september 2018 om 12:36
Bericht is gestafd maar dan nog zou ik graag willen weten hoe het mogelijk is dat iemand met meerdere permabannen (Ik neem aan ook op ip adres) toch terug kan blijven komen.ModeratorViva schreef: ↑20-09-2018 11:48Wil je het berichtje staffen? Dankjewel.
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

donderdag 20 september 2018 om 12:57
Ander IP-adres gebruiken. Zo ingewikkeld is dat niet.SilverShadow schreef: ↑20-09-2018 12:36Bericht is gestafd maar dan nog zou ik graag willen weten hoe het mogelijk is dat iemand met meerdere permabannen (Ik neem aan ook op ip adres) toch terug kan blijven komen.

donderdag 20 september 2018 om 14:15