Centraal Moderatortopic

26-11-2018 14:43 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators zoals het wijzigen van topictitels, sluiten van topics, anonimiseren van accounts etc.

Het is natuurlijk ook mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of rechtsonder een posting. Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis. Wanneer er toch off-topic berichten geplaatst worden, zullen wij deze verplaatsen naar het Napraattopic.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/

Veel gestelde vragen over het beleid:
https://www.viva.nl/moderatorbeleid/

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/426421

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-113/list_messages/443976

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Hier vind je alle linkjes naar de 2e pagina van alle pijlers:
overig/kijk-hier-voor-de-linkjes-naar-d ... =4&style=4

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 15-04-2019 11:46
5.83% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Is Seroquel/Quetiapine echt zo gevaarlijk?' is verwijderd ivm vragen medisch advies.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Wat zijn dit voor bultjes?' is verwijderd ivm vragen medisch advies.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu twee keer het topic “Toegestaan in Nederland: stenigen van demonstranten” gestaft. Zoals in het topic is uitgelegd is stenigen een van de gruwelijkste manieren van de doodstraf toepassen. Het is dus niet hetzelfde als stenen gooien, waarop gedoeld wordt in dit topic. De term is gewoon overgenomen van bepaalde websites en geeft meteen een foute kleur aan het topic (lees: lekker rellen)

Omdat jullie het topic niet stafwaardig vinden, de volgende vragen: kunnen jullie uitleggen waarom er niets met de stafjes wordt gedaan? Willen jullie dit soort reltopics op het forum? Waarom wordt er nauwelijks gemodereerd op Actueel? (het zou een leuke, interessante pijler kunnen zijn maar dan is er wel iets van moderatie nodig)
Alle reacties Link kopieren
Bedjeindezon schreef:
23-06-2019 22:22
Ik heb het door de titel niet eens geopend. Een opruiende, vergezochte titel die bij nepnieuws sites hoort in mijn ogen.
Ik weet niet wat viva wil uitstralen met dit forum maar ik neem toch aan dat ze zich niet willen vereenzelvigen met ninefornews of stormfront?

Nou, inderdaad.
Zelf sla ik wel aan op dit soort topics maar het is vaak een herhaling van zetten en een vruchtbare discussie komt er zelden uit voort.
nounou
Alle reacties Link kopieren
bethweeter schreef:
23-06-2019 21:49
Ik heb nu twee keer het topic “Toegestaan in Nederland: stenigen van demonstranten” gestaft. Zoals in het topic is uitgelegd is stenigen een van de gruwelijkste manieren van de doodstraf toepassen. Het is dus niet hetzelfde als stenen gooien, waarop gedoeld wordt in dit topic. De term is gewoon overgenomen van bepaalde websites en geeft meteen een foute kleur aan het topic (lees: lekker rellen)

Omdat jullie het topic niet stafwaardig vinden, de volgende vragen: kunnen jullie uitleggen waarom er niets met de stafjes wordt gedaan? Willen jullie dit soort reltopics op het forum? Waarom wordt er nauwelijks gemodereerd op Actueel? (het zou een leuke, interessante pijler kunnen zijn maar dan is er wel iets van moderatie nodig)
De stafjes zijn behandeld en beoordeeld; er wordt wel degelijk gemodereerd op Actueel. De meningen op dit forum lopen uiteen en blijkbaar ook in de geval. Nu hier graag weer ontopic!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Duratys schreef:
23-06-2019 11:20
Beste Mods,

Kunnen voor mij de pijlers Actueel en Mode en Beauty geblokkeerd worden? Alvast dank!
Beste Duratys,

De pijlers zijn geblokkeerd!

Met vriendelijke groet,
CM VIVA
actueel/toegestaan-in-nederland-stenige ... ges/444778

Kunnen jullie de titel aanpassen naar 'Toegestaan in Nederland: stenen gooien naar demonstranten' ?
Zou bij mij de pijler Entertainment weer terug mogen. Alvast bedankt
Er staat een topic in mijn 'gereageerd' lijst maar ik heb niet in dat topic gereageerd! Wel geopend. Hoe komt dit en hoe krijg ik het weg?

Laat maar heb er blijkbaar wel op gereageerd..
anoniem_367263 wijzigde dit bericht op 25-06-2019 07:14
16.62% gewijzigd
kopjechino schreef:
24-06-2019 17:26
Er staat een topic in mijn 'gereageerd' lijst maar ik heb niet in dat topic gereageerd! Wel geopend. Hoe komt dit en hoe krijg ik het weg?
Wijzig en dan prullenbakken en nog een keer wijzig.
Ik heb als ik een topic reageer, later wijzig en toch weer reageer, zoals in deze topic staat het niet in mijn gereageerd lijst. Of is het weer veranderd
De inboxnotificatie van de pb-functie werkt ook niet goed meer.
Alle reacties Link kopieren
kopjechino schreef:
24-06-2019 16:26
actueel/toegestaan-in-nederland-stenige ... ges/444778

Kunnen jullie de titel aanpassen naar 'Toegestaan in Nederland: stenen gooien naar demonstranten' ?
Nee, dat vinden de mods niet nodig. Ik deed gisteren namelijk hetzelfde voorstel.
Alle reacties Link kopieren
Fijn, mods, dat de topictitel op Actueel van 'stenigen' naar 'stenen gooien' veranderd is.
Dat doet recht aan wat er volgens berichten gebeurd is of zou zijn en de topictitel is niet opruiend meer.
nounou
In het topic All Wizards Unite heeft op pagina 3 ene Samantha mij gequoted. Ik heb haar gevraagd om dit te wijzigen omdat ik zelf de tekst uit mijn bericht had gehaald, maar dit heeft ze niet gedaan.

Zouden jullie dit willen doen?
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
24-06-2019 18:39
In het topic All Wizards Unite heeft op pagina 3 ene Samantha mij gequoted. Ik heb haar gevraagd om dit te wijzigen omdat ik zelf de tekst uit mijn bericht had gehaald, maar dit heeft ze niet gedaan.

Zouden jullie dit willen doen?
Beste Rubble,

Zou je het desbetreffende bericht even willen staffen?

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ModeratorViva schreef:
24-06-2019 19:18
Beste Rubble,

Zou je het desbetreffende bericht even willen staffen?

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Gedaan!
Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Kan er een slotje op het topic in actueel over 'stenen gooien". Volgens mij gaat het echt nergens meer over en is steeds meer off topic
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Ingegroeide teennagel help' is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dag mods, wil je de sekspijler voor mij verbergen?
stenen gooien gaat inmiddels over kindhuwelijken. topic is ontaard in moslim bashen. staat haaks op huisregels
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Vriendinnen gezocht in Groningen' is verplaatst naar de pijler Contact.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
MeredithGrey schreef:
09-05-2019 10:17
Ik ontdekte hierdoor ook mijn inbox, maar heb last van 'spam'. Kan ik hier ook wat aan doen?

Heb niet zoveel behoefte aan vragen van Dino91 of ik van jong houd bijv.
Hoi Mods,

Ik heb deze vraag in mei gesteld, maar nog geen antwoord gekregen. Zou het toch fijn vinden dat hier op de een of andere manier wat aan te doen is. Openbaar kan ik mensen gewoon staffen, maar zoals ik het nu zie kan ik met ongewenste mensen in mijn inbox niets.

Groetjes MG
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
nartjie schreef:
24-06-2019 16:46
Zou bij mij de pijler Entertainment weer terug mogen. Alvast bedankt
Beste nartjie,

Als het goed is heb jij weer toegang!

Met vriendelijke groet,
CM VIVA

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven