Centraal Moderatortopic

27-06-2019 18:17 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators zoals het wijzigen van topictitels, sluiten van topics, anonimiseren van accounts etc.

Het is natuurlijk ook mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of rechtsonder een posting. Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door DPG vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis. Wanneer er toch off-topic berichten geplaatst worden, zullen wij deze verplaatsen naar het Napraattopic.


Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden:
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarden/

Huisregels:
https://www.viva.nl/huisregels/

Veel gestelde vragen over het beleid:
https://www.viva.nl/moderatorbeleid/

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/426421

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-125/list_messa ... 11?style=4

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Hier vind je alle linkjes naar de 2e pagina van alle pijlers:
overig/kijk-hier-voor-de-linkjes-naar-d ... =4&style=4

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
bethweeter schreef:
25-01-2020 19:42
Wat betreft de topics over het coronavirus: wat nu als mensen de pijler gezondheid hebben geblokkeerd? Die kunnen dus niet meer meeschrijven.

Als je een pijler laat blokkeren is dat je eigen keuze en dan kan het zijn dat je niet mee kan schrijven op een topic waar je dat wel zou willen. Het topic op Actueel was er als eerste dus lijkt het me logisch dat die blijft staan en die van gezondheid daarnaartoe wordt gelinkt.

Precies, helemaal eens!
Dit is allang opgelost...
Alle reacties Link kopieren
Kan het topic: Te weinig kleding in de kast? verwijderd worden? Het lijkt een oude vieze man in plaats van iemand met een echte vraag over een kind.
Hoi mods,

Hebben jullie mijn email over de engerd met de panty fetish ontvangen?
Alle reacties Link kopieren
RamsayStreet schreef:
25-01-2020 19:49
Dit is allang opgelost...
Nou nee hoor. Als je het topic op Actueel aanklikt wordt je doorgestuurd naar het topic op Gezondheid.
Alle reacties Link kopieren
Rozentuin234 schreef:
25-01-2020 19:49
Kan het topic: Te weinig kleding in de kast? verwijderd worden? Het lijkt een oude vieze man in plaats van iemand met een echte vraag over een kind.
Lijkt? Is gewoon een pedo.

Weg ermee, mods! 🤨
yasmijn wijzigde dit bericht op 25-01-2020 19:55
0.53% gewijzigd
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
25-01-2020 19:54
Lijkt? Is gewoon een pedo.

Weg ermee, mods! 🤨
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
25-01-2020 19:22
Willen jullie even kijken naar dit topic:

kinderen/te-weinig-kleding-in-de-kast/l ... #p30895920

Het is al een tijdje gestaft, en er gebeurt maar niks.

Terwijl het zonneklaar is dat dit geen zuivere koffie is, maar een topic van een gloednieuwe ransbal die geilt op kleine meisjes met korte rokjes.
Het topic is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
:flag:

Dank je wel mod
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
ModeratorViva schreef:
25-01-2020 20:27
Het topic is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Fijn :D
Dank je wel!!!
Mooi.
Ik heb geen enkele pijlerblokade, maar het Wuhan Coronavirus topic kan ik niet openen. Krijg een 404 foutcode...

Al opgelost, via de pijler zelf lukt het wel. Maar niet via de homepage dus...
Alle reacties Link kopieren
Willen jullie svp mijn topic 'hulp voor een vriend die in scheiding ligt' verwijderen? Er wordt nu teveel over mij gespeculeerd en de opvang van de vriend wordt gezocht.

Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Daantje1970 schreef:
26-01-2020 16:37
Willen jullie svp mijn topic 'hulp voor een vriend die in scheiding ligt' verwijderen? Er wordt nu teveel over mij gespeculeerd en de opvang van de vriend wordt gezocht.

Alvast bedankt.
Beste Daantje1970,

wij verwijderen in principe geen topics. Je kan ons het beste even mailen op forum@viva.nl

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Mailtje is verstuurd
Joehoe :hello: mag de Seks pijlert voor mij geblokkeerd worden? Ik dank u zeer.
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Hulp voor een vriend die in scheiding ligt' is verwijderd ivm privacy.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
26-01-2020 20:23
Joehoe :hello: mag de Seks pijlert voor mij geblokkeerd worden? Ik dank u zeer.
Beste Gatekeeper,

Dit zal morgen voor je worden opgepakt.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mods, de napraat is vol.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
26-01-2020 20:23
Joehoe :hello: mag de Seks pijlert voor mij geblokkeerd worden? Ik dank u zeer.
Beste Gatekeeper*,

De pijler is voor je geblokkeerd!

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
27-01-2020 08:05
Mods, de napraat is vol.
Hi Maud*de*Braose,

Dank voor het melden! We hebben het topic gesloten en een nieuwe aangemaakt: overig/napraattopic-deel-125/list_messa ... 11?style=4

Vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hallo mods,

Het blijkt dat het essay dat ik heb gepost achter een betaalmuur thuishoort en ik het helemaal niet heb mogen posten op dit forum, dus mijn vraag aan jullie is, zouden jullie het essay willen verwijderen alsjeblieft?

Ik wil het ook wel zelf doen, maar dan wel na toestemming, anders krijg ik daar weer gedoe over.

overig/wat-vinden-jullie-hiervan/list_m ... #p30902422
Alle reacties Link kopieren
Kan "Ruzie over seksverleden met vriendin " van Mark40 in pijler relaties naar pijler sex? Waarom doet hij trouwens dat hele verhaal uit de doeken in "relaties?
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
27-01-2020 14:50
Hallo mods,

Het blijkt dat het essay dat ik heb gepost achter een betaalmuur thuishoort en ik het helemaal niet heb mogen posten op dit forum, dus mijn vraag aan jullie is, zouden jullie het essay willen verwijderen alsjeblieft?

Ik wil het ook wel zelf doen, maar dan wel na toestemming, anders krijg ik daar weer gedoe over.

overig/wat-vinden-jullie-hiervan/list_m ... #p30902422
Beste Cateautje,

Je topic: ''Wat vinden jullie hiervan?'' is verwijderd.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven