Centraal Moderatortopic

27-06-2019 18:17 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators zoals het wijzigen van topictitels, sluiten van topics, anonimiseren van accounts etc.

Het is natuurlijk ook mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of rechtsonder een posting. Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door DPG vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis. Wanneer er toch off-topic berichten geplaatst worden, zullen wij deze verplaatsen naar het Napraattopic.


Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden:
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarden/

Huisregels:
https://www.viva.nl/huisregels/

Veel gestelde vragen over het beleid:
https://www.viva.nl/moderatorbeleid/

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/426421

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-125/list_messa ... 11?style=4

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Hier vind je alle linkjes naar de 2e pagina van alle pijlers:
overig/kijk-hier-voor-de-linkjes-naar-d ... =4&style=4

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
nartjie schreef:
11-08-2019 16:00
Ik had vandaag bezoek van de Guru
Bedankt voor het melden! We geven het door.

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hallo mods,

ons wintervreugd-topic is de 3000 posts ruimschoots voorbij.

psyche/wintervreugd-voor-de-zomermopper ... 430606/138

Zouden jullie deze willen sluiten, dan open ik een een nieuwe.
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
11-08-2019 16:39
Hallo mods,

ons wintervreugd-topic is de 3000 posts ruimschoots voorbij.

psyche/wintervreugd-voor-de-zomermopper ... 430606/138

Zouden jullie deze willen sluiten, dan open ik een een nieuwe.
Het topic zit op slot. Bedankt voor het meedenken.

Veel plezier in het nieuwe deel!

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Las hier net dat er pijlers kunnen worden “uitgezet”. Zou dit voor mijn account geregeld kunnen worden voor de pijler “sex”?
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Vooroordelen over BDSM'ers' is verwijderd ivm een onderzoekje.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het bantopic gemeld omdat het openstond (en dit afgelopen weekend ook gebeurde), niet wetende dat er net een ban werd geplaatst ;-D Die kunnen jullie dus negeren.
¡Apagando las luces!
Ik wil graag op anoniem
Afbeelding

Kon gisteren bijna een uur niet op het forum, dus maar even screenshot gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Nartjie; ik zie in jouw screenshot linksboven: 'alleen noodoproepen'.
Had je wel Wifi/4G in dat uurtje eigenlijk? (deden andere websites het wél?).
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
nartjie schreef:
12-08-2019 10:59
Afbeelding

Kon gisteren bijna een uur niet op het forum, dus maar even screenshot gemaakt
Beste nartjie,

Dit ligt waarschijnlijk aan de advertenties die te lang laden. Bedankt voor het melden, wij hebben het doorgegeven aan de IT.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Coerage schreef:
12-08-2019 11:11
Nartjie; ik zie in jouw screenshot linksboven: 'alleen noodoproepen'.
Had je wel Wifi/4G in dat uurtje eigenlijk? (deden andere websites het wél?).
Ja kon wel op andere sites, behalve het forum
Alle reacties Link kopieren
Okay. :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Ik wil graag op anoniem. Bedankt.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
10-08-2019 20:57
Beste mods,

Zouden jullie voor mij de pijlers Gezondheid, Zwanger en Kinderen willen verbergen?

Alvast bedankt!
Hi RikM,

Ik heb de pijlers voor je geblokkeerd!

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Alle reacties Link kopieren
Noor21 schreef:
11-08-2019 18:22
Las hier net dat er pijlers kunnen worden “uitgezet”. Zou dit voor mijn account geregeld kunnen worden voor de pijler “sex”?
Hi Noor21,

Ik heb de pijler voor je geblokkeerd!

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Alle reacties Link kopieren
CommunityManagerViva schreef:
12-08-2019 12:49
Hi Noor21,

Ik heb de pijler voor je geblokkeerd!

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Dank je wel. :)
Ik wil graag op anoniem
Ik wil graag op anoniem
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Mijn man werd jaloers... ha ha' is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het account MamaVeerle heeft een permaban i.v.m. trollen, maar ook 0 berichten. Worden bericht(en) die aanleiding geven voor een perma verwijderd?
Zo ja, worden berichten waarin dat bericht wordt gequote bewerkt zodat het niet meer te lezen is? Vaker zie ik berichten gereduceerd tot [,..] en de quotes ervan daarmee vervangen.
Zo nee, hoe kan een account met 0 berichten trollen? Telt via PB?
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
12-08-2019 17:03
Het account MamaVeerle heeft een permaban i.v.m. trollen, maar ook 0 berichten. Worden bericht(en) die aanleiding geven voor een perma verwijderd?
Zo ja, worden berichten waarin dat bericht wordt gequote bewerkt zodat het niet meer te lezen is? Vaker zie ik berichten gereduceerd tot [,..] en de quotes ervan daarmee vervangen.
Zo nee, hoe kan een account met 0 berichten trollen? Telt via PB?
Beste madamzonderm,

wij doen geen uitspraken over andere forummers maar we proberen zo goed mogelijk je vragen te beantwoorden.

Het kan zijn dat we berichten van een trol verwijderen en dan heeft een gebruikersnaam dus 0 berichten. We willen liever geen berichten verwijderen dus soms kiezen we er voor om het bericht te wijzigen in [...]. En PB's kunnen zeker een aanleiding zijn tot een (perma)ban.

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Extreme vermoeidheid, lage weerstand etc... ' is verwijderd ivm een diagnose vragen.

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Beste moderator,

Mag mijn account op anoniem?

Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Mods ik wil even wat vragen. Als ik een pijler laat blokkeren, komen er dan ook geen topics van die pijler in mijn "nieuwe topics" en "actieve topics" lijst? Of is de pijler zelf dan alleen onzichtbaar?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Het topic "Iets regelen in mijn situatie of nog niet?" is verwijderd i.v.m. privacy.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven