Centraal Moderatortopic

04-05-2021 11:12 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators zoals het wijzigen van topictitels, sluiten van topics, anonimiseren van accounts etc.

Melden van overtredingen, dubbele topics, verplaatsen van een topic kan ook in het 'meld het de mods' topic. Het is natuurlijk ook mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of een posting. Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door DPG vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis. Wanneer er toch off-topic berichten geplaatst worden, zullen wij deze verplaatsen naar het Napraattopic.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Als proef kunnen beleidsvragen nu ook in het 'vraag het de mods' topic en vragen over een ban of melding in het 'meld het de mods' topic. De linkjes staan verderop.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden:
overig/algemene-voorwaarden/list_messages/480253

Huisregels:
overig/huisregels/list_messages/480252

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p31612601

Vraag het de mods, deel 5 overig/vraag-het-de-mods-deel-5/list_messages/488327

Evalueren van mod topics en beleidswijzigingen.
overig/het-algemene-evaluatietopic/list_messages/467221

Bantopic 2.0
overig/bantopic-2-0/list_messages/465162

Topics om na te praten over beleid, bans etc.
Met kletsen, Napraat 153
overig/napraattopic-153/list_messages/492457

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/459287?r= ... #p31123816

Update van Community Manager
overig/community-manager-topic/list_mes ... #p28208953

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators en CM VIVA Forum
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 22-07-2021 08:57
2.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sometimesihide schreef:
16-08-2022 16:02
Slotje is ook prima
Ook een slotje doen we niet zo maar, maar wanneer een topic 3000 postings heeft bereikt. Als je niet meer reageert in een topic, zakt het vanzelf omlaag.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Hoi mods, ik ben mijn wachtwoord vergeten en het e-mailadres dat ik ooit heb gebruikt om mijn account aan te maken bestaat al jaren niet meer. Ik kan op mijn telefoon nog inloggen met mijn vingerafdruk, maar verder niet meer. Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanmaken? Alvast dank!
Alle reacties Link kopieren
Dag mods,

Zojuist in de pijler “Thuis” het topic “Rookmelder valt telkens” geopend.

Domme typfout gemaakt “valt”.
Niet erg belangrijk, maar mag worden gecorrigeerd door jullie.
Alvast dank.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
17-08-2022 18:28
Dag mods,

Zojuist in de pijler “Thuis” het topic “Rookmelder valt telkens” geopend.

Domme typfout gemaakt “valt”.
Niet erg belangrijk, maar mag worden gecorrigeerd door jullie.
Alvast dank.
Titel is aangepast!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
17-08-2022 18:30
Titel is aangepast!
Dankjewel!
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mods,

Zojuist 3 topics geopend over hetzelfde onderwerp genaamd “ zwanger en “ ik dacht ze zelf te kunnen verwijderen en de titel te wijzigen maar dat bleek niet te kunnen. Kunnen jullie de eerste twee verwijderen?
Hallo mods, ik wil jullie graag verzoeken mijn topic te verwijderen vanwege herkenbaarheid. Mijn account mag ook verwijderd worden. Ik ben al jaren een stille meelezer :) alvast bedankt!
Goedemorgen Mods,

Zouden jullie mijn topic willen verwijderen (stigma chronisch ziek en kinderen). Ik ben heel vaak gequote (ivm privacy had ik alles verwijderd) en ben het gekissebis over of ik een slechte moeder of onterechte uitkeringstrekker ben nu wel een beetje beu.
Alle reacties Link kopieren
GreenLadyFern schreef:
18-08-2022 07:00
Goedemorgen Mods,

Zouden jullie mijn topic willen verwijderen (stigma chronisch ziek en kinderen). Ik ben heel vaak gequote (ivm privacy had ik alles verwijderd) en ben het gekissebis over of ik een slechte moeder of onterechte uitkeringstrekker ben nu wel een beetje beu.
Beste Greenladyfern,

Ik ga je topic verwijderen. Gefeliciteerd met je zwangerschap :) .

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
xxxpost_id=34149326 schreef:
17-08-2022 23:24
Hallo mods, ik wil jullie graag verzoeken mijn topic te verwijderen vanwege herkenbaarheid. Mijn account mag ook verwijderd worden. Ik ben al jaren een stille meelezer :) alvast bedankt!
Het topic 'Man heeft nog naaktfoto's van ex..' is verwijderd ivm privacy.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Steelmagnolia schreef:
17-08-2022 21:48
Hoi Mods,

Zojuist 3 topics geopend over hetzelfde onderwerp genaamd “ zwanger en “ ik dacht ze zelf te kunnen verwijderen en de titel te wijzigen maar dat bleek niet te kunnen. Kunnen jullie de eerste twee verwijderen?
Ik heb er eentje voor je goedgekeurd en de rest verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben er misschien overheen gelezen, dus nog een poging:

Hoi mods, ik ben mijn wachtwoord vergeten en het e-mailadres dat ik ooit heb gebruikt om mijn account aan te maken bestaat al jaren niet meer. Ik kan op mijn telefoon nog inloggen met mijn vingerafdruk, maar verder niet meer. Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanmaken? Alvast dank!
Alle reacties Link kopieren
nicole123 schreef:
18-08-2022 20:47
Jullie hebben er misschien overheen gelezen, dus nog een poging:

Hoi mods, ik ben mijn wachtwoord vergeten en het e-mailadres dat ik ooit heb gebruikt om mijn account aan te maken bestaat al jaren niet meer. Ik kan op mijn telefoon nog inloggen met mijn vingerafdruk, maar verder niet meer. Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanmaken? Alvast dank!
Zou je ons even willen mailen via forum@viva.nl? Dan zoeken we even naar een oplossing.

Vriendelijke groet,
Moderator VIVA
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
18-08-2022 08:28
Beste Greenladyfern,

Ik ga je topic verwijderen. Gefeliciteerd met je zwangerschap :) .

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Op de vorige pagina staat nog dat jullie niet zo maar verwijderen en dit topic wordt plots zomaar verwijderd op verzoek. Als je een topic opent, weet je toch dat je allerlei reacties krijgt.

Ik begrijp het verschil in modereren niet zo goed.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Alle reacties Link kopieren
MrsNiceGuy schreef:
19-08-2022 18:05
Op de vorige pagina staat nog dat jullie niet zo maar verwijderen en dit topic wordt plots zomaar verwijderd op verzoek. Als je een topic opent, weet je toch dat je allerlei reacties krijgt.

Ik begrijp het verschil in modereren niet zo goed.
Eens

Ik snap deze ook niet
Alle reacties Link kopieren
Mika2022 schreef:
19-08-2022 19:11
Eens

Ik snap deze ook niet
Heel duidelijk privacygevoelig en reacties waar de honden geen brood van lusten. Prima beslissing.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Eurus schreef:
19-08-2022 19:19
Heel duidelijk privacygevoelig en reacties waar de honden geen brood van lusten. Prima beslissing.
Eens.
Alle reacties Link kopieren
Eurus schreef:
19-08-2022 19:19
Heel duidelijk privacygevoelig en reacties waar de honden geen brood van lusten. Prima beslissing.
Eens.

Ik snap niet dat er naar de reden gevraagd wordt. Het is toch al jarenlang (of zelfs altijd?) de regel dat topics niet verwijderd worden, tenzij ze te privacy gevoelig zijn of uit de hand (dreigen te) lopen? Het eerste meestal op verzoek van TO, het tweede vaak op initiatief van mod of CM, en altijd ter beoordeling van die mod of CM. Niets nieuws of vreemds of onderscheid makend aan.
Alle reacties Link kopieren
MrsNiceGuy schreef:
19-08-2022 18:05
Op de vorige pagina staat nog dat jullie niet zo maar verwijderen en dit topic wordt plots zomaar verwijderd op verzoek. Als je een topic opent, weet je toch dat je allerlei reacties krijgt.

Ik begrijp het verschil in modereren niet zo goed.
Wat Eurus al schrijft, in dit topic was er voor ons geen enkele reden om het niet te verwijderen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Moderator, graag wil ik mijn account opheffen/op anoniem laten zetten

Alvast bedankt,
Rozenwater
Hoi, ook graag mijn account deleten/op anoniem. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Irma_3110 schreef:
19-08-2022 19:49
Eens.

Ik snap niet dat er naar de reden gevraagd wordt. Het is toch al jarenlang (of zelfs altijd?) de regel dat topics niet verwijderd worden, tenzij ze te privacy gevoelig zijn of uit de hand (dreigen te) lopen? Het eerste meestal op verzoek van TO, het tweede vaak op initiatief van mod of CM, en altijd ter beoordeling van die mod of CM. Niets nieuws of vreemds of onderscheid makend aan.
Toen ik een keer een topic verwijderd wilde hebben omdat ik herkend was heb ik zowat moeten smeken op mijn blote knieën. Ik vind het wel degelijk heel vreemd dat het nu opeens geen enkel probleem is.
Alle reacties Link kopieren
Drackie schreef:
20-08-2022 23:21
Toen ik een keer een topic verwijderd wilde hebben omdat ik herkend was heb ik zowat moeten smeken op mijn blote knieën. Ik vind het wel degelijk heel vreemd dat het nu opeens geen enkel probleem is.
Ik vind het rot dat jij hebt moeten smeken en ben blij dat het nu zonder probleem gedaan is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Drackie schreef:
20-08-2022 23:21
Toen ik een keer een topic verwijderd wilde hebben omdat ik herkend was heb ik zowat moeten smeken op mijn blote knieën. Ik vind het wel degelijk heel vreemd dat het nu opeens geen enkel probleem is.
Beste Drackie,

Ik vind het vervelend voor je dat dit gebeurt is. Ik weet niet of dit gebeurt is voor of na de wisseling van de teams?

Wij bekijken per situatie, topic en forummer of een topic verwijderd moet worden.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik wil graag mijn account laten opheffen/anonimiseren.

Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven