confronterend
maandag 25 oktober 2010 om 22:50
Hebberig als ik was klikte ik meteen op de link in mijn hotmail.
HEBBEN!! een gratis proefsetje van een nieuw cosmetica-merk!
Tja, was dus niet helemaal waar het om ging,,,,,slik....
Ik wil jullie dat moment niet onthouden.
Ja het is een link.
Nee het is geen reclame.
Zie en oordeel zelf...
http://www.mysecretscosmetics.nl/
HEBBEN!! een gratis proefsetje van een nieuw cosmetica-merk!
Tja, was dus niet helemaal waar het om ging,,,,,slik....
Ik wil jullie dat moment niet onthouden.
Ja het is een link.
Nee het is geen reclame.
Zie en oordeel zelf...
http://www.mysecretscosmetics.nl/
maandag 25 oktober 2010 om 22:56
quote:pemberley schreef op 25 oktober 2010 @ 22:54:
Het is echt geen reclame.
Het is een leuk filmpje, dat best echt lijkt vandaar mijn 'dat is een grapje toch?' reactie.
De links op de verdere pagina gaan naar de stichting tegen huiselijk geweld gelukkig.Mij ontgaat het grapje even
Het is echt geen reclame.
Het is een leuk filmpje, dat best echt lijkt vandaar mijn 'dat is een grapje toch?' reactie.
De links op de verdere pagina gaan naar de stichting tegen huiselijk geweld gelukkig.Mij ontgaat het grapje even
Frankly my dear, I don"t give a damn
maandag 25 oktober 2010 om 23:05
Ik weet denk ik vrij goed hoeveel vrouwen er zijn die het verbergen. De campagne speelt het wel een beetje op een manier die vrouwen zelf ook wel gebruiken. Het normaliseren van het geweld.
Ik vraag me dus af of die vrouwen de ondertoon ook horen, of gewoon teleurgesteld zijn dat ze de make up niet kunnen bestellen.
Ik vraag me dus af of die vrouwen de ondertoon ook horen, of gewoon teleurgesteld zijn dat ze de make up niet kunnen bestellen.
maandag 25 oktober 2010 om 23:07
maandag 25 oktober 2010 om 23:30
Moet bekennen dat het mij idd verraste.
Tactiek van 'Reverse psychology'. "Verberg het maar hoor!"
Wellicht helpt het díe doelgroep, die behulpzame tips over het steunpunt (de tactiek tot nu toe) irritant vindt en direct afwimpelt (omdat ze niet als sneu willen worden gezien of weet ik wat).
Aleen doen de links (javascript) het niet in mijn Firefox 3.6, toch een vrij normale browser
Tactiek van 'Reverse psychology'. "Verberg het maar hoor!"
Wellicht helpt het díe doelgroep, die behulpzame tips over het steunpunt (de tactiek tot nu toe) irritant vindt en direct afwimpelt (omdat ze niet als sneu willen worden gezien of weet ik wat).
Aleen doen de links (javascript) het niet in mijn Firefox 3.6, toch een vrij normale browser