Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Alle reacties Link kopieren
Bijna Korenwolf...

*denkt die moeder nu vast: "hadden we d'r maar gewoon op hockey gedaan"*

Nee, het is het beroemde fierljep meisje.
Was ik vergeten te vertellen dat de jaagvereniging Bunnik van ons clubhuis gebruik heeft gemaakt?

Ze hadden jaarvergadering en geen plek omdat het jagershuis bezet werd gehouden door een militante anti-jaagclub.

Omdat de cursus 'compassievolle communicatie' in een vechtpartij was uitgelopen vorige week en van de agenda gehaald is, dacht ik dat ze wel even bij ons konden jaarvergaderen....
hallo daar ben ik weer, zijn hier nog wannabe's geweest tijdens mijn afwezigheid??
Pffffff plenty.
Jij zou mij trouwens nog bellen Metts Medds Medss Meds maar je bereik was zeker weer naatje he, vanuit het achterland.
Ik vind het langzaam tijd worden voor een leden vergadering over de onderhuurders van ons clubhuis. Dat we daar een aantal uitspraken over doen. Ik wilde de worksjop 'in gesprek met je TP' inplannen, maar dat gaat pas op 11 februari 2011, alles vol met de onderhuurders.
ja belleonoira ik bel je als ik trug ben van het zeilexperiment met het giek-prinsesje Lauwraah D
quote:spuka schreef op 19 augustus 2010 @ 11:18:

Ik vind het langzaam tijd worden voor een leden vergadering over de onderhuurders van ons clubhuis. Dat we daar een aantal uitspraken over doen. Ik wilde de worksjop 'in gesprek met je TP' inplannen, maar dat gaat pas op 11 februari 2011, alles vol met de onderhuurders.

goed idee. Als jij die workshop dan verplaats kan de vergadering op 11 februari, zo niet dan wordt het * bladert in agenda*, zondagochtend van 7 tot 8 uur op 29 augustus 2011.

Zeg het maar.
ik heb geen workshop nodig om met de tp's te praten. Het is beter om TP EHBO te organiseren. Ik had er laatst 1 in stabiele zijligging, nou dat ging dramatisch verkeerd
Het is crisis dames!

Mag ik daar nog even ferm op hameren?

Even niet letterlijk graag Meds en Korenwolf. Ik weet dat jullie helemaal into klussen zijn sinds die 'timmer je eigen labyrinth' cursus op het Lorelei Festival maar als ik zeg dat ik 'ergens op hamer' dan bedoel ik dat figuurlijk, ja? Dat we dat even duidelijk hebben.

De agenda moet vol staan anders zet de gemeente ons uit het clubhuis. Met de nieuwe rechtse regering in aantocht moeten we winst maken, anders staan we mooi op straat. We moeten ook al onze eigen subsidie bij elkaar verdienen. Laten we dáár dus maar eens over vergaderen.
Je zaagt meer dan dat je hamert, Anoriloire.
hoezo die subsidie zit wel snor ik heb laatst nog aan GW duidelijk gemaakt met zijn broek op de enkels dat BEO's echt geen linkse hobbies hebben en dat je BEO vrouwen nodig hebt voor de instandhouding van het hollandsche ras. hij zei, ooooooh jaaaaah mevrouw, ga dooooor
zagen??? Je bedoelt emmeren oullenorana emmert en emmert en emmert
Hoe zit het eigenlijk met die nick-shuffle, is meds nu BlijfGewoonBianca en Bianca meds? Ben ik Yette en zij mij?
Ik zou best een workshop 'figuurlijk taalgebruik als breekijzer in de communicatie' kunnen geven, maar dat zal dan maart 2012 worden. Tenzij jullie genoegen nemen met alleen een reader.
na al die wannabees ben ik heel tevreden dat ik geen slap aftreksel van mezelf ben geworden
Maart 2012 pas? Kunnen we de discussie niet openbreken, het budget opschroeven en dan spijkers met koppen slaan?
O ja?

Zaag en emmer ik?

Nou, ik zeg het niet graag maar ik word er toe gedréven; jullie zwammen!

Ha!

Ik voel me een beetje alleen in mijn strijd om de BEO rendabel te houden.

Eerlijk gezegd dacht ik dat we door het Lorelei weekend wat dichter tot elkaar waren gekomen maar alleen al het feit dat jullie tipi verboden gebied was vanwege een besmettelijk virus maakte het lastig om te 'bonden'.

Speaking of zwammen;

De herfst valt vroeg in en boswachter Hoekstra heeft gevraagd of we zin hebben om als BEO een eekhoorntjesbroodverzameltocht te maken. De opbrengst van de zoektocht mogen we houden en past mooi in het 'zoek zelf je voer' weekentdthema.
Wat mij betreft wel Koor, ik ben alleen bang dat de andere huurders dat niet zouden begrijpen (we kunnen ze als pleister op de wonde ook de workshop aanbieden, dan snappen ze het teninste)
quote:korenwolf schreef op 19 augustus 2010 @ 12:50:

Hoe zit het eigenlijk met die nick-shuffle, is meds nu BlijfGewoonBianca en Bianca meds? Ben ik Yette en zij mij?Ik weet niet wie jij bent maar ik ben Fleurtje.
quote:meds schreef op 19 augustus 2010 @ 12:56:

na al die wannabees ben ik heel tevreden dat ik geen slap aftreksel van mezelf ben geworden

Nee hoor, je bent nog even stevig als voorheen.

Ging je nou nog op het Dr. Frank dieet?
quote:korenwolf schreef op 19 augustus 2010 @ 12:57:

Maart 2012 pas? Kunnen we de discussie niet openbreken, het budget opschroeven en dan spijkers met koppen slaan?Had je het maar gewoon gehouden op Danse met Poi daar op dat festival. Ik word gek van die klustermen bij alles wat je zegt.
In gesprek gaan met je TP zorgt ervoor dat je TP bijtijds aan kan geven dat de enorme hoeveelheden haarlak die jij in je TP spuit tot verstikking leiden Meds.

Dus, ik ben ga mijn worksjop niet veranderen. Maar ik maak er wel een afstandsleren-worksjop van, want dan kunnen we iig op 11 februari eens met elkaar om de tafel.

Eleodingus heeft de boswachter ook aangeboden dat we bij hem thee mogen drinken en de paddenstoelen mogen bereiden? Het clubhuis in namelijk BEZET.
Ik heb trouwens wel een nickchange gedaan, omdat een van de turkse alcoholici aan het stalken was geslagen. Brrrr.

Nu bleek dat achteraf te zijn, omdat ik hem alcoholvrij bier had gegeven en hij graag wilde ruilen voor een alcoholhoudend biertje, maar dat begreep ik niet helemaal goed.

Maar goed, de nickchange was er toen al door.
Ik weet het al, jij was natuurlijk Akups!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven