Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Hebben jullie ook een mailtje van Naomi gehad?

Ze verdenkt ons van oplichting, nou vraag ik je! Schijnt dat ze heel Bunnik doorgereden maar ons clubhuis niet kon vinden.

Wat moet ik nu doen, kan ik gewoon op het forum zetten dat het tegenover de kartbaan is, of krijgen we daar last mee?
Wat moest Naomi dan op het clubhuis? Gister waren we er niet eens, toen was het de avond van de praatgroep van getraumatiseerde yakhouders.

Laat haar eerst maar eens ophelderen waarom ze zo nodig naar het clubhuis moest en wat die vermeende oplichting dan wel niet inhoudt.
Ik zit al vanaf 10.00 uur klaar met koffie (Max Havelaar) en kruidkoek (bio) in het clubhuis want ik ben jarig!

Komt er nog iemand of hoe zit dat?
Alle reacties Link kopieren
Die kruidkoek, kan je daar een beetje van poepen?
Ik wilde wel, Eleonora, maar ik ben de kluts kwijt. Sorry.

Bovendien zijn de zelfgehaakte tampons me in het verkeerde keelgat geschoten. Eerst kwam er niemand opdagen, toen ik de cursus gaf, daarna kreeg ik klachten over de kwaliteit van de acryl en dat het eigenlijk katoen had moeten zijn (weten ze wel hoe duur dat kost??) en nu zijn er een aantal gestolen, die aan de waslijn hingen te drogen! Ik zit echt met de handen in het haar, want m'n dochter en ik zijn tegelijkertijd ongi en zij weigert die dingen te haken. Ze heeft dan weer van horen zeggen dat de jeuk, die ze heeft, van mijn zelfgemaakte tampons komt.

ben nu aan 't oefenen voor maandverbandweven. Krijg er best plezier in, hier leuke patroontjes in te maken. Kijk, hier zit ik

en hier is een voorbeeldje van een patroon

Het werkt ook erg rustgevend, de galbulten, die ik van de zenuwen had gekregen, zijn alweer een beetje aan 't wegtrekken, gelukkig.
Later is nu
Hartelijk gefeliciteerd Leo, ik wilde een Sara voor je bakken maar volgens mij heb ik dat 4 jaar geleden al gedaan. Waar staat de bessen?
nog gefeli dan meid! Ik dacht dat je partijtje om 10 uur 's avonds was.

Ik kom er nu wel aan voor een borrel.
Leo, heb je ook ijskoffie?

En nee, ik heb geen mail gehad van Naomi, wel van Angel 5.
Zeg, waar blijft eigenlijk de jaarlijkse BEOMonde? Heb nog wel een interview ingeleverd met de vrouw achter Lorelei.

Zal t morgen alvast voorpubliceren hier.

We wachten toch niet op Meds verslag over Lauwraah? Dat duurt nog 2 jaar!
Hallo, najaarsgriep

stuur geen hulp

maar liever Norit
Hebben jullie hier wel macrobiotische, biologisch afbreekbare cola light. Ik kan het nergens vinden en Spuka stuurde me hierheen.....
Heeft er nog iemand belangstelling voor een wurksjup 'de kunst van de fles: rebirthing'?

In deze wurksjup gaan we aan de slag met een symbolische wedergeboorte. Waar je in klassieke rebirthingssessies onder warme dekens kruipt, zit je hier gewoon aan tafel en kun je in luchtige kleding blijven zitten. Dit maakt deze wurksjup uitermate geschikt voor vrouwen in de overgang.

De wurksjup start met het contact maken met hout, kastanjehout, bij voorkeur van een wat oudere omgewaaide kastanjeboom. Je kiest de snippers die jouw het meest aanspreken. In de daarop volgende uren gaan we stap voor stap het terugkeren naar de baarmoeder herbeleven. Aan het einde van de wurksjup neem je symbolisch afscheid van je snippers-ik en chanten we de laatste chakras open.

Plaats: Clubhuis

Tijd: vrijdag 27 aug - zondag 29 aug

Prijs: hele weekend 350 euro

Opgave: via reactie formulier onder aan deze pagina
Meds, norit is onderweg. Je zit nog op Texel toch? Er komt een Sgaapie om t te brengen. Als je die nou ff scheert heb je meteen wol om tampons te haken
Tuurlijk hebben wij dat. Alleen heeft Meds Lauwraah daar veel te veel van laten drinken. Nu heeft t kind buikloop.
Ja dat moet je ook niet aan kinderen onder de 18 geven, die lijfjes zijn gewend aan Gele M voedsel, dat moet je met geringe dosis ophogen per keer.
Dat zal t zijn Sgap.
voor de Beo monde heb ik een leuke fashion shoot in de stijl Navy, op de boot van L. D.

Leuke gestreepte BR' ren sjaaltjes van marine blauw en captain Stubing petjes

helemaal weer hip

gestevende kraagjes en goed getemde peper-en-zout-kleurige TP's

Laura en papa Dekker

quote:korenwolf schreef op 25 augustus 2010 @ 22:16:

Hartelijk gefeliciteerd Leo, ik wilde een Sara voor je bakken maar volgens mij heb ik dat 4 jaar geleden al gedaan. Waar staat de bessen?

Ja, die Sarah ja.

Van brooddeeg had je die gebakken. Omdat je net een cursus 'brooddeegfiguren maken' gedaan had. Of je Germaanse Oermoeder er bij betrokken was weet ik niet meer.

Ik brak twee voortanden en een kroon bij het nemen van een hap weet je nog? Jij had je mond vol met bio kruisbessenclafoutis en kon mij niet waarschuwen......ach, mooie herinneringen....

Gelukkig was de BEO toen nog goed verzekerd!
quote:Norre schreef op 25 augustus 2010 @ 16:23:

Die kruidkoek, kan je daar een beetje van poepen?Als een aalscholver engel. En zoals jij, als vogelkenner, weet is dat nog béter dan als een reiger!
quote:spuka schreef op 26 augustus 2010 @ 00:40:

Zeg, waar blijft eigenlijk de jaarlijkse BEOMonde? Heb nog wel een interview ingeleverd met de vrouw achter Lorelei.

Zal t morgen alvast voorpubliceren hier.

We wachten toch niet op Meds verslag over Lauwraah? Dat duurt nog 2 jaar!

Zie kopij van Meds hierboven Spoek, we gaan de maritieme kant op deze keer.

Natuurlijk zit er ook een 8 pagina grote spread in van het Lorelei Festival, dat lijkt me vanzelfsprekend en het was ook de reden waarom er twee BEO's gratis mee mochten Loreleien. Omdat ze zogenaamd van de pers waren....
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 26 augustus 2010 @ 00:47:

Hebben jullie hier wel macrobiotische, biologisch afbreekbare cola light. Ik kan het nergens vinden en Spuka stuurde me hierheen.....

Ik heb Pom laatst gesproken en ik zal het eens in de groep gooien. Of er wat meer moderne drankjes ingekocht kunnen worden voor het clubhuis. Pastinakensirooop en biologisch gistende kombuchazwamsap is misschien wat beperkt qua frisdrankaanbod.

Voor welke workshop(s) kom je?
Meds, ik vind de kiekjes van Laura en haar vader echt heel mooi geworden. Wat een beetje leuke kleding en een tikje stijfsel in haar en hemd als niet kan bewerkstelligen.
In welk werelddeel zijn jullie nu eigenlijk Meds? Vast in de tropen tijdens de moesson hè?

Als die buikloop over is, simuleren jullie dan ook nog een piratenaanval, da's wel goed voor de media-aandacht; ik heb het idee dat Laura D. een beetje aan het wegzakken is uit de publieke opinie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven