Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

maandag 10 mei 2010 om 20:40
In een ieder van ons huist een BEO.
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
donderdag 19 augustus 2010 om 19:40
Shit Koor, nu moet ik weer mijn nick veranderen....
Maar goed, zoals jullie weten heb ik mijn struisvogelfarm op het veldje achter het clubhuis. De moeder van lauwraa d heeft bij mij een 2 jarig contract afgesloten en zal dus de komende tijd regelmatig langs komen om een verse struis te halen. Metts Medds Meetts Meds ik heb afgesproken dat ze eerst ff belt. Als jij mij nu belt als jullie weer onbewoond eiland spelen, dan kan ik er voor zorgen dat lauwraa en haar moeder elkaar niet tegen het lijf lopen.
De struisen hebben een zwaar leven bij moeder d. Dus willen jullie ze niet opjagen als ze net terug zijn, ze hebben heel wat nachtmerries te verwerken hoor.
Dank!
Maar goed, zoals jullie weten heb ik mijn struisvogelfarm op het veldje achter het clubhuis. De moeder van lauwraa d heeft bij mij een 2 jarig contract afgesloten en zal dus de komende tijd regelmatig langs komen om een verse struis te halen. Metts Medds Meetts Meds ik heb afgesproken dat ze eerst ff belt. Als jij mij nu belt als jullie weer onbewoond eiland spelen, dan kan ik er voor zorgen dat lauwraa en haar moeder elkaar niet tegen het lijf lopen.
De struisen hebben een zwaar leven bij moeder d. Dus willen jullie ze niet opjagen als ze net terug zijn, ze hebben heel wat nachtmerries te verwerken hoor.
Dank!
zondag 22 augustus 2010 om 21:35
Kom op dames, er is sinds ons bestaan nog nóóit één crisis geweest waar we slechter uit zijn gekomen! Sterker nog, de cursussen Kringloopkerstkado's en Zelfvoorzienend Proletarisch Landbouwen, hebben ons tijdens de laatste crisis beslist geen windeieren gelegd. Iedereen, behalve Leo, hield er destijds een eigen zweethut aan over - Leo wilde liever een diesein badkamermeubel. Penningmeester Pom overtuigde ons ervan dat zij van de winst die nog over was, een wereldreis had verdiend. Aangezien ze zich hier amper laat zien, veronderstel ik dat ze nog steeds van de opbrengst onderweg is.
Ik stel dus voor dat we gewoon onszelf blijven, niet meegaan in dat gesodemieter met naamsveranderingen, en die gouwe ouwe crisiscursussen weer nieuw leven inblazen en als de sodemieter aan de man/vrouw brengen.
Verder wil ik jullie nog even waarschuwen voor maisdoolhoven. Zonder die ondingen had ik jullie dit afgelopen woensdag al kunnen schrijven.
Ik stel dus voor dat we gewoon onszelf blijven, niet meegaan in dat gesodemieter met naamsveranderingen, en die gouwe ouwe crisiscursussen weer nieuw leven inblazen en als de sodemieter aan de man/vrouw brengen.
Verder wil ik jullie nog even waarschuwen voor maisdoolhoven. Zonder die ondingen had ik jullie dit afgelopen woensdag al kunnen schrijven.

zondag 22 augustus 2010 om 22:43
Kunnen we ook goud geld mee verdienen hoor. Gewoon hele gezinnen dat doolhof injagen en halverwege een kraampje met ijs en limonade neerzetten die 2 keer zo duur is als het kraampje buiten (gaat lopen als een tierelier heb ik ergens gelezen). Ha, en als ze de versnapering ophebben ze een plattegrond geven
maandag 23 augustus 2010 om 00:11
Een plattegrond geven?! We hadden toch geld nodig?
Beetje suf om dan dingen weg te geven. Maar we kunnen natuurlijk wel het een en ander bij de prijs inbegrijpen en dan verder de parkeergaragemethode hanteren. Dat ze bij de ingang een kaartje kunnen trekken en dan bij de uitgang een uurtarief en eventuele overnachtingen afrekenen.
Meds, hoe zit het trouwens met het door ons gedeponeerde woord ´nauti-girl´? Heb je de rechten daarvan nou al aan de zeilvader kunnen verkopen of moeten we nog snel zelf wat shirtjes borduren voor de EgmondaanZeese Braderie? De Duitsers zijn al bijna naar huis, dus we mogen wel opschieten.
Beetje suf om dan dingen weg te geven. Maar we kunnen natuurlijk wel het een en ander bij de prijs inbegrijpen en dan verder de parkeergaragemethode hanteren. Dat ze bij de ingang een kaartje kunnen trekken en dan bij de uitgang een uurtarief en eventuele overnachtingen afrekenen.
Meds, hoe zit het trouwens met het door ons gedeponeerde woord ´nauti-girl´? Heb je de rechten daarvan nou al aan de zeilvader kunnen verkopen of moeten we nog snel zelf wat shirtjes borduren voor de EgmondaanZeese Braderie? De Duitsers zijn al bijna naar huis, dus we mogen wel opschieten.

maandag 23 augustus 2010 om 00:38
maandag 23 augustus 2010 om 00:39
ik begrijp er niks meer van, kunnen we even een lijstje maken?
Meds f.k.a. (formerly known as) metts medds meddes
Spuka v.b.a (vroeger bekend als) Eleonoira
Yette k.u.a (known usually as...) Minny
Starshine i.k.h.a. (iedereen kent haar als) Sterrenelfje
Elenonoera j.w.w. (je weet wel) Blijfgewoonbianca
BGB voorheen Willem
Meds f.k.a. (formerly known as) metts medds meddes
Spuka v.b.a (vroeger bekend als) Eleonoira
Yette k.u.a (known usually as...) Minny
Starshine i.k.h.a. (iedereen kent haar als) Sterrenelfje
Elenonoera j.w.w. (je weet wel) Blijfgewoonbianca
BGB voorheen Willem

maandag 23 augustus 2010 om 16:39
Meta, je bent er maar druk mee!
Ik ben nu in Amsterdam bij de Anne Frankboom om wat takken mee te slepen. Als we nu slim zijn hakken we die in hele kleine stukkies en verkopen we ze voor 10E per stukkie. En als ze op zijn, dan hakken we gewoon een ouwe kastanje ergens anders om, doen ze met de Muur immers ook. Star, maak jij even 15000 certificaten van echtheid?
Ik ben nu in Amsterdam bij de Anne Frankboom om wat takken mee te slepen. Als we nu slim zijn hakken we die in hele kleine stukkies en verkopen we ze voor 10E per stukkie. En als ze op zijn, dan hakken we gewoon een ouwe kastanje ergens anders om, doen ze met de Muur immers ook. Star, maak jij even 15000 certificaten van echtheid?

maandag 23 augustus 2010 om 21:16
Mijn printer is stuk Spuuk, misschien iemand anders die kan printen?
Fien heeft voor school het een en ander geprint. Ik dacht dat dat een soort leuk werkstuk was, bleek het de hele schoolgids te zijn voor een heel jaar, voor 200 kinderen.
Ach ja, ze worden zelfstandig he en dat kost wat.....
Meds, heb je scheepsbeschuit voor als L. geen vis lust?
Pas op hoor, anders krijgt ze nog scheurbuik en dat ziet er gezellig uit maar schijnt heel ongezond te zijn.
Yet, puik plant van dat mailsfoolhof.
Doet jouw printer het? Voor de plattegronden?
Fien heeft voor school het een en ander geprint. Ik dacht dat dat een soort leuk werkstuk was, bleek het de hele schoolgids te zijn voor een heel jaar, voor 200 kinderen.
Ach ja, ze worden zelfstandig he en dat kost wat.....
Meds, heb je scheepsbeschuit voor als L. geen vis lust?
Pas op hoor, anders krijgt ze nog scheurbuik en dat ziet er gezellig uit maar schijnt heel ongezond te zijn.
Yet, puik plant van dat mailsfoolhof.
Doet jouw printer het? Voor de plattegronden?

maandag 23 augustus 2010 om 22:36