Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Dat gedoe met die tampons. Ik gebruik al tijden de Beocup®.

Sorry, beetje groot, dit is hem op ware grootte:

Hier een plaatje van hoe je hem inbrengt.

Het is echt ideaal, veel beter voor het milieu ook en je bent veel meer één met je sacrale vrouwelijkheid.
Ik begrijp je Koor. Jaren geleden gebruikte ik trouwens helemaal niets tijdens mijn periode. Ik bedoel, in den beginne had de vrouw toch ook geen doekjes tegen het bloeden? Lekker laten lekken was het motto, misschien weten jullie het nog wel, die radicale feministes die tamponverbrandingen deden. Fikten goed die dingen.

Want ja, tampons en maandverband waren allemaal uitwassen van de patriarchale samenleving die de vrouw onderdrukt door haar niet meer voluit te laten menstrueren. Door een essentieel deel van je vrouwzijn te onderdrukken door een tampon erin te proppen, zegt de samenleving eigenlijk: je bent minderwaardig.

jaja, je merkt het: nu ik er over schrijf vlamt het oude vuur weer op. Toch ben ik na verloop van tijd toch uit die groep gestapt. het waren leuke meiden allemaal, maar je kunt je voorstellen wat voor bloederige bende het werd op den duur.

Zo zijn we eens de bus uitgezet toen we op uitje waren naar de zeehondencreche van Lenie 't H. Maar mooi dat we de rekening voor reiniging van de bekleding naar OB hebben gestuurd .

Enfin, als gulden middenweg haak ik die tampond dan nu maar zelf inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Koor, het nadeel van de BEO-cup(c) vond ik dat het hulpstuk zo'n roteind uit mijn vagina bleef steken. Daardoor moest ik een week blijven staan eens in de maand. Nu hebben ze tegewoordig wel speciale broeken voor bij de BEO-cup (c) maar t zit probleem blijft.

Ik heb laatst deze gebreid. Volgens mij schuilt in mij ook een BEO..

Toch?
Spuka, nu begrijp ik ineens je onderschrift beter. Sterkte meid.
quote:Starshine schreef op 29 augustus 2010 @ 17:27:

die cursus staat nog niet in het aanbod HoH, maar het staat je vrij hem zelf te geven.

pas tijd en ruimte voor je cursus hebben na maart 2012.

Het is dan tenzij je geen bezwaar heb tegen een cursustijd van 2 tot 3 uur 's nachts op dinsdag..

ach.. wat jammer nu.. Dan is mijn yoga-latus* momentje (vooral als het dan ook nog volle maan is). Maar aan de andere kant van 2 tot ongeveer vier uur snachts is toch al mijn meest actieve tijd in door de week (afgezien van de weekenden). Dus de cursus tijd is eigenlijk perfect . Maar helaas yoga-latus* gaat voor. Misschien een idee om dat yoga-latus* in combo te geven met bloembedden-collages maken?

voor de tampons als we ze nu eens niet haken (iemand zou mij de cursus haken voor beginners moeten geven mijn tampon lijkt op een inlegkruisje) maar van rododendron blaadjes maken. Die absorberen vocht aan aan de binnen kant de zeespons? Alleen jammer dat ik ze dan niet kan kleuren maar ja rododendron-groen is ook een mooie kleur.

*yoga-latus een combinatie tussen pilates en yoga. Een ontspannende bezigheid waarbij je al je spieren gebruikt (zelfs je vingerkootjes serieus je wilt niet weten hoe gespierd mijn vingers zijn) je ligt in de basis positie terwijl je de voor jou belangrijke mantra's en tantra's opzegt. bijvoorbeeld als je dieet zeg je: suikervrij chocolade ijs. De gevorderde beoefenaars zeggen hun mantra's en tantra's achterstevoren. Ook je basispositie bepaal je zelf. het haalt echt het moeder-aarde gevoel in je naar boven.
Give me a shot to remember.
And you can take all the pain away from me.
Your kiss and I will surrender.
The sharpest lives are deadliest to lead!
(My Chemical Romance)
Wat zitten jullie nou allemaal te zeuren over bloederige toestanden en tampons haken? Ik breng altijd een zeepketting in, gedurende de maandelijkse toestand. Na een week bevrijd je je vagina weer van dat ding. Heerlijke geuren komen je tegemoet.
Kwartje is dus gevallen Koor, fijn hoor van die mensen die meteen alles begrijpen.

Ik moet wel zeggen dat mijn eisprong helemaal van de wap is door al dit gepraat over tampons en maandverband en niet te vergeten de beo-cup (c)

Ga dus vanavond mijn buikchakra maar eens wat rustiger chanten, want die is wat overactief aan het zijn.
*Sist vanuit een mondhoek op indringende toon en ruimt intussen als een wilde het clubhuis op*

Even nou kappen over die tampony's (bij mij wordt binnenkort trouwens weer een nest geboren, gele), we schijnen meelezers te hebben en een heldenstatus, laten we ons dus even van de beste kanten laten zien de komende tijd en de vrouwelijke ongemakken laten voor wat ze zijn.

Dat Meds eregaleratiosloerie van de maand is geworden hoeft ons ook geen windeieren te leggen, wie weet levert het zelfs wat nieuwe tientjesleden en sympha's op.

Allemaal dus even de beste benen voor en voorál de focus op hoe enig de BEO wel niet is.

Ik charter Bia weer even, die kan ook altijd wel leuk uit de hoek komen en voor de rest; allemaal opgewekt, vrolijk, goed gehumeurd, schone BR's aan en TP's in de krul en voorál lachen, dames, lách-en allemaal, we hebben lézers..........!

Doe mij maar na.

Hébben we allemaal weer zin in het nieuwe workshopseizoen?

Ik kan niet wáchten persoonlijk.

Vanavond strippokeren met de naturisten en morgen Biologisch-Dynamisch BBQ-en met groenten van de smetplek.

Zin in!
Komt met haar vriendelijkste glimlach het clubhuis binnen. Neuriet een deuntje (zingt maar niet, dan zijn alle bezoekers gelijk met schele hoofdpijn vertrokken) en zet een kopje eurodynamische bosbessenthee van verse wintererwten.

Ik ben matjes aan het vlechten van welig tierende bieslook in de tuin. De blommetjes vlecht ik mee. Het zouden haarnetjes worden, maar is dit niet leuk voor op de plankjes aan de muur?

Later is nu
groot gelijk Leo. Ik doe mee.

Misschien een oubollig idee, maar zullen we die

lachworkshop ook weer eens geven?
Ik wil wel een haarnetje van bieslook, sinds mijn dochter zich het dierenleed aantrekt, draag ik een vormloze veganistische TP van tuinkers.

Hallooooow nou het was me het dagje wel hoor. Bloemetje hier, bloemetje daar, journalisten, belangstellenden, handtekeningjagers..... de hele mikmak
Ik vind dat toch zo knap hoe jij het nuttige steeds met het aangename weet te verenigen, Meds. Moest ik echt even kwijt. Respect!
dank je wel yette, ik begrijp hieruit dat je het inseminatiepakket hebt ontvangen?
Juist. De kinderen zijn erg blij met hun rietjes!
Meds, vanmiddag om 14.00 uur is er een persconferentie. Ik heb Maik de Boer en Mari v/d Ven geregeld om je te make-overen.

Zou je dus om 10.00 uur aanwezig willen zijn? De dames zullen er best een klus aan hebben je toonbaar te krijgen.

O en zou je niet willen drinken voor die tijd?

Handtastelijkheden, vechtpartijen en zo kunnen we vandaag niet gebruiken.

Thkans!
Ze komen toch geen foto's hier bij het clubhuis maken hè? Heb net mijn vaginastekjes uitgezet bij de voordeur.

Let op: NIET mijn stekjes uit de grond rukken, ze moeten eerst nog in bloei komen voor ik ze weer terugstop.
Ik geloof dat het toch niet helemaal goed ging met Meds? Vind wel dat Maik en Mari haar een nette string aan gedaan hebben.

Later is nu
kutmaikdeboer, wat een hypocriete eikel is dat
Ik begrijp je Meds. Ik hou niet zo van die vrijwillig-op-hun-smoel-tekenende mannen...
En Mari.. die iedereen vertelt dat het hoog tijd is voor een make-over, loopt er zelf al 13 jaar (minstens) hetzelfde bij!

Afijn, weer wat bijgekomen, Meds?
Later is nu
ja het kotsen is gestopt en ik kan weer normaal praten
Ik vond je op tv ook heel natuurlijk overkomen hoor. Je hebt echt je beste beentje voorgezet!
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven