Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Alle reacties Link kopieren
Vakantieeeeeeeeeeeeeee

Meds en Bgb hebben tesamen de stal van Conny B gehuurd voor de Kerst, de uitnodigingen zijn gister verstuurd *heb de mijne al binnen*

Meds neemt een paar geiten mee,en vind het prima als wij onze honden, Lama's en kinderen meenemen

Leo.......jij zorgt voor de kerst stukjes dit jaar

Jan S treed op, en heulll misschien komt Dries R ook nog *dolle pret dus*

Begrijp alleen niet goed waarom er geen camera's mee naar binnen mogen
Jottum! Komt Geer ook? Of wilde hij niet omdat Goor de rol van Jozef op zich neemt in de kerststal?
quote:Starshine schreef op 20 december 2010 @ 09:50:

Jottum! Komt Geer ook? Of wilde hij niet omdat Goor de rol van Jozef op zich neemt in de kerststal?Tja dat weet ik eigenlijk niet,er wordt nogal mysterieus gedaan over van alles,geloof dat het hangt of staat met een gele boxer
Present!

Klop, klop, klop....

Is hier nog iemand??

Enniewee, ik ben weer terug van Thailand, Turkije en Marokko. Ben volledig in de revisie geweest. De voorgevel is momenteel een dikke F en de achtergevel past royaal in damesmaat 32. Verder is alles weer op zijn plaatsgezet. Goede nieuws is dat het in deze landen een stuk goedkoper is, dan hier in Nederland. De kas is daardoor niet al te veel belast. Ik zag dat we zelfs een klein saldo tegoed hadden op 31-12-2010.

Vandaag gaan alle contributierekeningen de deur uit en ik verzoek jullie met klem om ook z.s.m. te betalen.

Van dit geld wordt weer een benefietgala georganiseerd en daarbij gaan we geld inzamelen voor onszelf. De wereldberoemde zanger Ferry van de Sande (spreek uit als Zàànde) uit Tilburg komt gratis optreden. Eleonora is druk bezig met het zoeken iets wat maar lijkt op een beroemdheid te Drenthe, maar het blijft angstvallig stil van die kant.

Maar hoe is het verder met alle BEO's?
Ha Pom.

Doen de hechtingen nog zeer?

Bedankt voor de foto's. Ik vond je aanbiddelijk met je zakken diepvrieserwten op je hoofd tegen de operatiepijn.

Heb je nu gewoon weer haar en zo?

Ik heb een Drentse beroemdheid bereid gevonden om te komen zingen op het BEO gala.

Sylvia Zwart. Die woont hier op de hoek (3 km bij mij vandaan dus) en ik haal op zaterdag altijd eieren bij haar.

Dat zit dus wel goed.

Wil jij even naar het postkantoor gaan om de nieuwe passen op te halen? Wij konden al die tijd niet pinnen omdat alles nog op jouw naam stond.

Fijn dat je er weer bent!

O, de post ligt op je aanrecht. Of wat eerst je aanrecht was. Het is nu een grote papierberg hahahaha!
Wat nou de contributie Al jaren boek je het medio december van al mijn rekeningen af *ik wil die machtiging er af halen*

En zeg eens eerlijk Pom, heb jij de Beo-pas mee gehad ???

Pom bedankt voor de kaart uit Thailand, je lijk fucking andjzeliene sjoolie wel met die dikke lippen en al die kinderen. Verder ben je nog hetzelfde
Nee Leo, tegenwoordig wordt alles geniet. En ja, die doen verrekkes zeer. Haar? Ik heb nergens meer haar, daar waar het moet staan heb ik haarimplantaties laten doen voor een volle haardos (a la Joling). Op de rest van het lichaam kwam wel een volle haardos maar daar heb ik een permanente ontharingsbehandeling gehad.

Sylvia Zwart? Is ze weer vrij dan? Sylvia die eerst Sven heette en toen een relatie had met jouw achterbuurman 3 plaatsen verderop? Die Sylvia? Of heb ik nou de verkeerde voor?

De post haal ik volgende week op.

IRIS!!!! Hoeveel kinderen heb je nu? En hoe gaat het ermee?

Meds, een aanrader voor jou hoor Thailand. Daar kunnen ze zelfs jou met goed resultaat behandelen.

Ik had een foto van Yolanthe meegenomen, daar ben ik nu een kopie van.
ha dames.

Ik ben deze winter in Fins Lapland geweest en daar heb ik een enig nieuw handwerk-ideetje opgedaan.

Hoeven we eindelijk in de winter onze baardharen niet meer te epileren.

Ze noemen het daar een viikset hattu, tenminste dat zij die Lapse vrouw steeds, het kan ook iets anders betekenen natuurlijk.
Beeldig hoor Star. Heb je het patroon ook meegenomen? Als ik wil gaan haken moet ik wel weten hoe natuurlijk.

Sylvia Zwart is weer vrij hoor Pom, het beruste allemaal op een vergissing. Ze kan dus gewoon meedoen op het gala.
Pom, ik heb mijn kinderen de laatste jaren niet meer geteld, ben gestopt met tellen,ze lopen steeds door elkaar heen,dat is geen doen joh,om dan te tellen, ik weet wel dat Meds 3 jongens van me heeft,omdat ze het druk heeft met de geiten, en Jacqie heeft een paar meiden meegenomen vorig jaar zomer *kon ze lekker shoppen * volgens mij heb ik die ook nog niet terug gehad
Neem je een paar verhuisdozen mee Pom, voor die post?

O, en een aanhanger!
Joh, 99% van die post bestaat toch uit huis aan huis bladen, reclame van de postcodeloterij en retourzendingen van mensen die geen lid meer willen zijn (maar die zijn vergeten dat je lid bent voor het leven.)

De echt belangrijke post komt toch in de postbus en die houdt .... (kom wie was het nou) bij.

Ik ben het even kwijt maar hadden we daar niet zo'n alcoholische turk voor geregeld (voor een kratje pils de post bijhouden tijdens de winterstop)?
Pom. Leo praat je wel even bij over alle forumgebeurtenissen van de laatste drie jaar.
Maar ik vind het heel leuk je weer te zien. Ook al lijk je nu op de nachtmerrie van Gerda Smit
Iris, ik ben alleen Fien nog kwijt. Ze zat sinds kerst 2009 bij mij in huis. Leo zou haar ophalen in de zomervakantie 2010, maar dat gebeurde dus niet. Met Leo heb ik toen afgesproken, dat ik Fien bij jou zou parkeren en dat zij haar weer op zou halen bij jou (jij woont toch halverwege?). Is dit nu wel of niet gebeurd?

Leo, ik neem de volgende zaken mee:

- Grote bestelbus. In een aanhangwagen waait alle post zo over de snelweg heen. Star ik doe de post & kasboek, de PR&communicatie, ben DGA van de BEO holding en werkmaatschappij en mijn eigen secretaresse (dat is eigenlijk de enige die loon ontvangt vanuit de onderneming).

- Al jouw verhuisdozen, die hier sinds jouw verhuizing naar HHW staan. Jij bent inmiddels toch alweer naar Drenthe verhuisd?

- Ik kom volgende week naar je toe. Heb een volledige snipperweek opgenomen om eens goed bijpraat te worden.

Meds bijgaand een actuele foto.

1x van jouw schoonvader

1x van mij en fans

Pom, je hebt je slip verkeerd om.

Het 3e knulletje op de foto is trouwens een van de jongens van Iris. Star had hem van de kerst meegenomen om hier met haar honden te lopen. Dat vond ze zelf eng in zo'n vreemd land.

Het zijn inderdaad flinke beesten en ze hebben veel beweging nodig. Maar goed, hij vond het leuk om te doen en kroop na zo'n wandeltocht lekker de rest van de dag in het kribje van de levende kerststal. Dit tot grote vreugde van de Boeddhisten die hun bezoekersaantallen eindelijk zagen stijgen. Kassa!

Toen ze genoeg geld bij elkaar hadden voor de terugreis, was ook de zoon van Iris ook ineens verdwenen. Fijn om te zien dat het goed met hem gaat!
Ik heb vanacht eens goed gekeken,maar ik heb idd Fien hier nog, het was me al opgevallen dat er 1 kind tussen de rest inliep die wel luisterde, ze heeft een goeie invloed op de rest, dus als Leo haar nog niet gemist heeft, zeg dan maar niets.

Maar dat 3de ventje op de foto is volgens mij niet van mij hoor,dat is een zoon van BGB , die van mij staat 2 jongens daar weer achter.

Ik las dat er in 2012 weer een bijeenkomst gepland staat op de hei, dus ja,wat mij betreft kan er dan wel weer wat heen en weer geschoven worden met kids
Potverdikkie wat verwarrend al die kinderen overal.

Ik mis nog twee knapen van 1972 en 1974. Volgens Jaap Jongbloed zitten ze bij BGB maar die ontkent. Stuur ze terug want het voorjaar breekt aan.
Zal ik er nog 2 extra naar je toe sturen, uit 1981 en 1987 *maak hun loon maar rechtstreeks op mijn rekn over*
graag Iris (NIET VERTELLEN TEGEN BGB)
Nog interesse in een knul uit 1994? 16 jaar, dus minimumjeugdloon volstaat. Als de leerplichtambtenaar langskomt kun je gewoon zeggen dat je een leer-werkbedrijf runt en dat hij de fijne kneepjes van de varkenshouderij onder de knie wil krijgen.
Wat een gezeur over die kinderen! Jeetje mina, wat maakt het nou uit allemaal. Sinds we een tijdje in die commune geleefd hebben, weten we toch wel beter zeker?

De mijne hoef je niet te zoeken hoor. Ik heb er hier twee die wel bevallen. Ik hou ze nog een tijdje.
Norre die twee staan op interpol, ze zijn van constanza breukhoven. Schattig inderdaad, maar hou ajb je juwelen in de gaten
ALS FIEN BIJ IRIS IS, WIE HEB IK DAN AL TWEE JAAR HIER IN HUIS RONDLOPEN?

Ik vond dat accent al vreemd.....

Vandaag maar eens rondvragen wie er hier een kind kwijt is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven