Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

maandag 10 mei 2010 om 20:40
In een ieder van ons huist een BEO.
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
vrijdag 21 januari 2011 om 09:53
Wat bij mij nog rondloopt is een knul uit 1916, maar volgens mij ben ik daarmee getrouwd. Meds, haal je schoonvader snel op. Ik heb lang genoeg op hem gepast.
Leo, heeft hij veel zwart haar? Het zou Max kunnen zijn. Die heb ik ook al geen tijdje gezien. Of zit hij bij Yette?
Ik zit de komende tijd veel thuis en zou er wel eentje uit 2010 of 09 kunnen gebruiken.
Leo, heeft hij veel zwart haar? Het zou Max kunnen zijn. Die heb ik ook al geen tijdje gezien. Of zit hij bij Yette?
Ik zit de komende tijd veel thuis en zou er wel eentje uit 2010 of 09 kunnen gebruiken.
vrijdag 21 januari 2011 om 10:05
Leo, dat is er een van Nijn die jij daar hebt, die kwam daar een maand of 3 terug achter, en heeft via allerlei wegen geprobeert jouw te bereiken, dat accent is nog uit de tijd dat Nijn hier heullll ver vandaan woonde
Voor zover ik weet, zou ze eerst met de grasmaaier Lexsr gaan halen bij Pom ,en dan door naar jouw.
Zou nog kunnen dat ze nu nog bij Meds zit, maar dat weet ik verder ook niet
Ben begonnen met Fien over Leo te vertellen, laat haar foto's van een paar jaar terug zien, zo kan ze rustig wennen aan het idee,dat ze misschien volgend jaar zomer weer terug gaat.
Pom ik heb niets meer uit 2010 of 09 meer, ik ben uitgebaard, volgens Irisman, Hij wil het niet meer proberen ook, Zelfs mijn kanten, doorschijnende BR, vind hij maar niks meer *10 jaar geleden werd hij daar nog wel wild van*
Voor zover ik weet, zou ze eerst met de grasmaaier Lexsr gaan halen bij Pom ,en dan door naar jouw.
Zou nog kunnen dat ze nu nog bij Meds zit, maar dat weet ik verder ook niet
Ben begonnen met Fien over Leo te vertellen, laat haar foto's van een paar jaar terug zien, zo kan ze rustig wennen aan het idee,dat ze misschien volgend jaar zomer weer terug gaat.
Pom ik heb niets meer uit 2010 of 09 meer, ik ben uitgebaard, volgens Irisman, Hij wil het niet meer proberen ook, Zelfs mijn kanten, doorschijnende BR, vind hij maar niks meer *10 jaar geleden werd hij daar nog wel wild van*
vrijdag 21 januari 2011 om 12:20
vrijdag 21 januari 2011 om 15:48
Ik kijk wel glad uit, heb nu eindelijk de rust om mezelf te vinden.
Heb hier sinds afgelopen zomer alleen nog een doofstom meisje dat de stallen doet. Geen idee van wie en van welk jaar. Ik ken geen gebarentaal.
Wat mijn eigen nageslacht betreft, ik ga ervanuit dat geen nieuws, goed nieuws is. En ik hoor niks, dus het lijkt me lichtelijk overtrokken om nou ineens mijn verantwoordelijkheid te gaan nemen.
Heb hier sinds afgelopen zomer alleen nog een doofstom meisje dat de stallen doet. Geen idee van wie en van welk jaar. Ik ken geen gebarentaal.
Wat mijn eigen nageslacht betreft, ik ga ervanuit dat geen nieuws, goed nieuws is. En ik hoor niks, dus het lijkt me lichtelijk overtrokken om nou ineens mijn verantwoordelijkheid te gaan nemen.

vrijdag 21 januari 2011 om 16:48
Ja pfffff, doei Yette, straks is die hier eigenlijk van jou. Krijg ik op een gegeven moment Fien er nog bij want die wil geheid een keer naar huis, ik ken haar, heb ik straks twee kinderen.
Dat moet ik niet hebben hoor.
Op de volgende grote meeting, iedereen gewoon alles wat kind is meenemen en dan wisselen we gewoon weer om. Simpel.
Dat moet ik niet hebben hoor.
Op de volgende grote meeting, iedereen gewoon alles wat kind is meenemen en dan wisselen we gewoon weer om. Simpel.

zaterdag 22 januari 2011 om 16:10

zondag 23 januari 2011 om 00:27
quote:meds schreef op 23 januari 2011 @ 00:22:
Ik heb geen pekinezen meer, die heb jij opgegeten vorig jaar kerst weet je nog?
Is ook zo. Was geen doorkomen aan weet ik nog!
De Zwarte Hand krijst bij de weg om een reactie van jou. Of je even wil kijken. Het is dringend, iets met partijen Chinese BR's in veel te kleine maten.
Ik heb geen pekinezen meer, die heb jij opgegeten vorig jaar kerst weet je nog?
Is ook zo. Was geen doorkomen aan weet ik nog!
De Zwarte Hand krijst bij de weg om een reactie van jou. Of je even wil kijken. Het is dringend, iets met partijen Chinese BR's in veel te kleine maten.

maandag 24 januari 2011 om 21:07
quote:pom508 schreef op 24 januari 2011 @ 19:13:
Ik kom eigenlijk niet meer in de kerk sinds die uiterst genante vertoning in 1988. Maar ja, ik had beloofd om daar niets meer over te zeggen.Ik voel me aangesproken, en vind het ook flauw dat je er toch weer over begint, ik kreeg al een mail van *zeg ik niet* of ik wist wie jij bedoelde
Ik kom eigenlijk niet meer in de kerk sinds die uiterst genante vertoning in 1988. Maar ja, ik had beloofd om daar niets meer over te zeggen.Ik voel me aangesproken, en vind het ook flauw dat je er toch weer over begint, ik kreeg al een mail van *zeg ik niet* of ik wist wie jij bedoelde