Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Alle reacties Link kopieren
Wat bij mij nog rondloopt is een knul uit 1916, maar volgens mij ben ik daarmee getrouwd. Meds, haal je schoonvader snel op. Ik heb lang genoeg op hem gepast.

Leo, heeft hij veel zwart haar? Het zou Max kunnen zijn. Die heb ik ook al geen tijdje gezien. Of zit hij bij Yette?

Ik zit de komende tijd veel thuis en zou er wel eentje uit 2010 of 09 kunnen gebruiken.
Leo, dat is er een van Nijn die jij daar hebt, die kwam daar een maand of 3 terug achter, en heeft via allerlei wegen geprobeert jouw te bereiken, dat accent is nog uit de tijd dat Nijn hier heullll ver vandaan woonde

Voor zover ik weet, zou ze eerst met de grasmaaier Lexsr gaan halen bij Pom ,en dan door naar jouw.

Zou nog kunnen dat ze nu nog bij Meds zit, maar dat weet ik verder ook niet

Ben begonnen met Fien over Leo te vertellen, laat haar foto's van een paar jaar terug zien, zo kan ze rustig wennen aan het idee,dat ze misschien volgend jaar zomer weer terug gaat.

Pom ik heb niets meer uit 2010 of 09 meer, ik ben uitgebaard, volgens Irisman, Hij wil het niet meer proberen ook, Zelfs mijn kanten, doorschijnende BR, vind hij maar niks meer *10 jaar geleden werd hij daar nog wel wild van*
Laten we eerst even lijstjes maken met wie wat en wanneer gebaard heeft, dan kunnen we later uitzoeken wie er kinderen in die leeftijdscategorie in huis heeft. Er een aantal zo smerig dat ik bang ben dat alleen een DNA onderzoek uitkomst biedt.
Ik kijk wel glad uit, heb nu eindelijk de rust om mezelf te vinden.

Heb hier sinds afgelopen zomer alleen nog een doofstom meisje dat de stallen doet. Geen idee van wie en van welk jaar. Ik ken geen gebarentaal.

Wat mijn eigen nageslacht betreft, ik ga ervanuit dat geen nieuws, goed nieuws is. En ik hoor niks, dus het lijkt me lichtelijk overtrokken om nou ineens mijn verantwoordelijkheid te gaan nemen.
Ja pfffff, doei Yette, straks is die hier eigenlijk van jou. Krijg ik op een gegeven moment Fien er nog bij want die wil geheid een keer naar huis, ik ken haar, heb ik straks twee kinderen.

Dat moet ik niet hebben hoor.

Op de volgende grote meeting, iedereen gewoon alles wat kind is meenemen en dan wisselen we gewoon weer om. Simpel.
Eleorette wil jij mij de url van de bende van de zwarte hand mailen? mijn peecee is gecrasht
lala béo bééhééjoo

*verdwijnt weer snel*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
wat een smakeloos vertoon van zelfverklaarde lolligheid weer

Haden we niet afgesproken dat de vrouwen van de Turkse alcoholisten best het clubhuis mochten schoonmaken, maar dat ze zich verder buiten BEO-zaken zouden houden?
Sorry Star, Enn liet zich even gaan, dat heeft ze soms, na te veel raki. Dan gaat ze zingen. Best mooi overigens.

Meds, code is verzonden, ik herhaal; code is verzonden.
Lejo, wat betekent:

765382 #$2 8y35 oei oei?
Bami Lange Muur speciaal is dat (met kipsaté en babipangang).

Hoezo?
Oke, dan denk ik dat je mij het verkeerde mailtje hebt gestuurd. Of kom je eten? (dat wist ik niet, dan moet ik even snel die geknoopte kleedjes die ik van je heb gekregen weer op tafel leggen)
Ik kom vanavond niet eten, zaterdagavond moet ik met mijn man naar bed. Dat is al jaren zo en dat weet je best.

Wreed om me er mee te pesten.

Die kleedjes had je trouwens van Pom, van mij heb je die zelf gehaakte antimakassars die in de hondenmand liggen bij je pekinezen.
Ik heb geen pekinezen meer, die heb jij opgegeten vorig jaar kerst weet je nog?
quote:meds schreef op 23 januari 2011 @ 00:22:

Ik heb geen pekinezen meer, die heb jij opgegeten vorig jaar kerst weet je nog?

Is ook zo. Was geen doorkomen aan weet ik nog!

De Zwarte Hand krijst bij de weg om een reactie van jou. Of je even wil kijken. Het is dringend, iets met partijen Chinese BR's in veel te kleine maten.
Met dit soort vaagheden kan ik helemaal niks Leonoera, ik begrijp alleen je motto en dat is van BGB nota bene
Ik leg het je morgen wel uit, in de kerk.

Zullen we de vroege dient doen? Ik moet mijn bollen nog planten.
Gladiolen?
Ik pak de late dienst vandaag.......Leco komt zo alle kinderen onder handen nemen
Ah ja, de kerk. Dat mis ik hier wel hoor. Vooral de afterparty, met koffie, cake en het tellen van de opbrengst van onze collectezakken. Hebben ze nog steeds niet door dat er vier zakken teveel rond gaan?
Nope en nu de crisis officieel voorbij is zitten ze ook weer lekker vol.

Vandaag trouwens fijn gezongen zeg!

Ik kikker helemaal op van een paar pittige psalmen op de vroege morgen.
ik kom alleen voor de miswijn. Psalmen vind ik niks, ik heb gewoon mijn I-pod aan met Black Sabbath erop.
Sinds Meds een keer gierend in haar broek pieste toen ze me hoorde zingen, durf ik alleen nog te playbacken.
Ik kom eigenlijk niet meer in de kerk sinds die uiterst genante vertoning in 1988. Maar ja, ik had beloofd om daar niets meer over te zeggen.
quote:pom508 schreef op 24 januari 2011 @ 19:13:

Ik kom eigenlijk niet meer in de kerk sinds die uiterst genante vertoning in 1988. Maar ja, ik had beloofd om daar niets meer over te zeggen.Ik voel me aangesproken, en vind het ook flauw dat je er toch weer over begint, ik kreeg al een mail van *zeg ik niet* of ik wist wie jij bedoelde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven